Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Pomanjkanje hranil?

Pojdi na stran 1 , 2
dami23
Starost: 27Pridružen: 18. apr 2012Prispevkov: 280Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. mar 2016 11:44
Povezava do prispevka

Pozdravljene, podobne teme še nisem zasledila, upam da je nisem zgrešila. 

In sicer, opazila sem, da se mi enormno poveča apetit (predvsem po junku) takoj ko začnem že z najmanjšo obliko rekreacije. Govorim o enournih sprehodih, ko se pač malo zadihaš ampak nič drastičnega. Lansko leto sem nekaj mesecev vsako uro telovadila z utežmi, včasih cardio na sobnem kolesu in enako, vedno grozno lačna in nenormalna želja po sladkem. Potem sem s tem prenehala, ker sem se zredila (in to niso bile mišice) in me je pač vse minilo.

Že sicer imam težave ker sem malenkost odvisna od hrane ampak ponavadi me te najhujši "napadi" minejo in so obvladljivi, tokrat pa že par mesecev ni konca, nevem ali je problem samo v glavi ali kje drugje.

Sicer ne jem mesa, jem ribe, mlečne izdelke, sadje, zelenjavo in stročnice imam rada - kot enega izmed možnih krivcev sumim pomanjkanje proteinov. Zasledila sem, da bi bilo lahko krivo tudi pomanjkanje micronutrienov - ker ne jemljem nobenih dodatkov bi to lahko bil problem. Ne vem kje naj se lotim, prenajedanje s proteini najbrž ni OK, brezglavo kupovanje dodatkov pa tudi. 

Je imel kdo podoben problem in kako se ga je lotil? 

0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 30Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10858Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. mar 2016 13:08
Povezava do prispevka

Lahko napišeš nekaj primerov svojega tipičnega dnevnega jedilnika? Dodatkov ne jemlješ popolnoma nobenih, tudi najbolj osnovnih c vitamina, omega 3, multivitaminov ne?

Brez, da vidimo jedilnik, je težko karkoli reči. Verjetno ti že samo razmerje zaužitih makronutrientov ne ustreza, zatorej ti posledično tudi vnos mikronutrientov ni okej. Možno je tudi, da že nasploh (tudi brez povečanega gibanja) ješ količinsko premalo, zaradi česar telo ob povečani telesni aktivnosti prižge znak za alarm in zahteva povečan vnos hrane - ker postaneš zelo lačna in so te verjetno "same oči", se nato tudi količinsko in kalorično prenaješ. Prav tako je možno, da spiješ premalo tekočine in potrebo po vodi zamenjuješ s potrebo po hrani.

Skratka, lažje bo svetovati, če napišeš še nekaj primerov jedilnika smiley

Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 32Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1227Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2016 10:11
Povezava do prispevka

Normalno. Pravzaprav se pred aktivnostjo kak cuker (obične sladkarije in razno "sranje") odsvetuje. Malo si poglej "paleo dieto" "nizkohidratno, visoko maščobno LCHF.

Tako na hitro, po kmečko pa. Zase opažam, da se mi apetit dvigne pri preveč sladkorja (sedaj pojem košček grenke čokolade, kako sadje). Klasičnega sladkorja izjemno redko in zelo malo.  In pa črtala sem mleko. To mi je šele delalo drmr s prebavo (končno ugotovljeno, da mlečnih beljakovin ne prenašam).

Od OH jej kompleksne.

Jaz sem pred kratkim začela nazaj vnašat ribe in nekaj mesa. Zaradi kroničnega pomanjkanja železa in feritina. In zdaj je končno OK. Brez dodatkov k prehrani. Sem pa tisti čas pomankanja jedla Omega tri, železo, b kompleks in še kolagen in msm. Zdaj sem mesec dni brez dodatkov in glavobolov še vedno ni, tudi ustnice niso spokane, nohti se niso začeli na novo plastit. Kar se je navadno že začelo dogajat v tem času. Tudi zaspana nisem po cel ljubi dan in ne zebe me.

 

 

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
dami23
Starost: 27Pridružen: 18. apr 2012Prispevkov: 280Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2016 17:56
Povezava do prispevka

Ja saj to mi je jasno, da se redim ker pojem preveč nezdravih OH in preveč sladkarij. Samo želja po le-tem se mi zdi veliko veliko večja, kot je bila prej, drugi dejavniki, ki vplivajo na mojo težavo s hrano so pa trenutno kar vredu.

V teoriji tudi jaz verjamem, da je najboljše iz prehrane dati sladkor, mleko in pšenico ter povečat vnos beljakovin in zelenjave. Pri meni je pa žal tako, dokler mi ne naredi "klika" si lahko 100x rečem da ne smem in pol dneva v to tudi verjamem - potem gre pa vse k vragu. Sem dala čez že en kup takih diet, in če ni bilo "klika" ni bilo nič. Uspešno sem na ta način izgubila 25kg in to težo tudi ohranjala, tako da verjamem da to pri meni funkcionira. Zdaj pa čakam na naslednji klik, ki se bo zgodil samo še ne vem ob čem. Pri vegi-paleo dieti se mi ni, ker res nisem ljubitelj jajc in potem si ob velik vir proteinov...

Moj jedilnik trenutno ni najboljši, kar mi je jasno (preveč sira smiley)

Zajtrk: zmiksano jabolko in banana, ovseni kosmiči (če bi si jih stresla v pest, tolikšna je cca. količina), rozine, cimet. Kava z mlekom.

Dop. in pop. malica se izmenjujeta glede na to ali delam dop. ali pop. - jem jo tekom službe: 4 jabolka, včasih sok 2 pomaranč in 1 grenivke ali kakšna banana, polnozrnati pščenični prepečenec - kakšen kos ali 2 kosa kruha s sirom.

Kosilo: priloga (škrob ali OH - bolj nezdravi kot zdravi), zraven pa ali kos pečenega lososa, zelenjavno omako s sojinimi dodatki ali fižolom ali lečo, sojini polpeti. Če nimam časa je poleg priloge npr fižolova solata s sirom, pesa s sirom, pač solata s sirom.

Večerja: Prilagodim občutku lakote, mala večerja je kakšno sadje, večja večerja kos ali dva kruha s sirom ali z namazom (od medu do kakšnih zelenjavnih).

Vmesnih pregreh s sladkim pa sploh ne bom pisala, tega je brez dvoma veliko preveč, samo toliko v "zagovor" sadju, ni kriv njegov sladkor da se redim. smiley 

Včasih je kruh polnozrnat ržen, včasih bel, makaroni tudi včasih polnozrnati in včasih beli. Riž je ali navaden bel ali tisti, ki so 3 vrste notri (črn, rdeč in ??). Dodatkov nobenih ne jemljem, vmesni prigrizki če so izbrani s pametjo so oreščki ali sadje. Pijem vodo ali zeleni čaj, imam v mislih da moram pazit na to tekom dneva. 

0
Nazaj na vrh
Soft touch
Starost: 26Pridružen: 19. mar 2013Prispevkov: 15Kraj: KranjStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2016 19:46
Povezava do prispevka

Ubistvu je velikorat problem pri kardiu, da ti povečuje apetit. Tudi sama obiskujem fitnes oziroma že redno telovadim dve leti in ti lahko iz lastne izkušnje povem, da ko začnem vključevati kardio ali pa sem recimo bolj fizično aktivna (delo na vrtu + fitnes zjutraj) sama sebe zelo težko prepričam, da se ne bi pregrešila oziroma pojedla enomrnih količin hrane.

0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 30Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10858Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. mar 2016 11:32
Povezava do prispevka

Restriktiven slog prehranjevanja (paleo, LCHF) pri tebi po mojem mnenju ne bo imel velikega učinka, saj kot praviš sama imaš hrano rada in rada ješ. S čimer v osnovi ni prav nič narobe in mislim, da se ne rabiš ničemur odpovedovati, nujno pa se moraš naučiti najti pravo mero.

Ješ ogromne količine OH, pri čemer levji delež njih sestavljajo sladkorji. Telo ogljikove hidrate porablja kot vir energije, a od enostavnih OH, ki bazirajo na sladkorjih, nima nobenih drugih koristi. Torej ne dobi mikrohranil - vitaminov in mineralov, hkrati pa ti krvni sladkor non stop poskakuje, zaradi česar imaš te grozne napade želja po sladkem. V prehrani ti manjka zdravih maščob, ki dajejo občutek sitosti in skrbijo, da si manj lačna; manjka ti tudi več zelenjave, ki bi z vlakninami ravno tako poskrbela za daljši občutek sitosti, beljakovine in mikronutriente. Prav tako imaš večerjo brez potrebe tako (kalorijsko gledano) obilno, saj telo pred spanjem ne potrebuje toliko energije (OH).

Sama bi na tvojem mestu najprej začela uvajat osnovne dodatke, torej vitamin C, omega 3 maščobe in mutlivitamine. Vse troje je nujno potrebno za splošno zdravje, teh snovi iz še tako urejene prehrane ne dobimo dovolj, ker je današnja hrana vsa po vrsti žal izjemno osiromašena. Iz slabo zasnovanega prehranskega načrta, pa telo dobi še toliko manj.

Potem pa bi za začetek naredila takole:

Zajtrk: kombinacija sadja in ovsenih kosmičev je načeloma ok, dodala bi maščobe. To so lahko ali omega 3 v tabletah, ali pa dodaš recimo 4 zvrhane žlice chia semen, predhodno namočenih v malo vode. Prav tako lahko dodaš še druga semena (sončnično, laneno). Poleg kave bi jaz obvezno spila še kozarec ali dva vode, v katero bi dodala vitamin C v prahu (DM, cca 3 eur), da že takoj zjutraj začneš s hidratacijo. Vitamin C lahko dobiš tudi v obliki tablet, ampak sama opažam, da z jemanjem v prahu tudi več spijem in tako ubijem dve muhi na en mah.

Malica: tu bi črtala sadje in namesto njega uvedla zelenjavo. Super malica je recimo korenje s humusom - korenje (surovo ali kuhano, meni je surovo super) že doma opereš in narežeš na palčke, lahko tudi večer prej, daš v posodo in s seboj odneseš še humus, kamor korenček "namakaš". Lahko si večer prej v posodo zapakiraš tudi manjšo količino solate s feta sirom in oreščki, v ločeni majhni posodici pripraviš preliv in imaš potem v službi zdravo, a vseeno nasitno malico. V poštev pride seveda tudi različna kuhana ali pražena zelenjava ipd., za potešitev želje po sladkorju pa imaš lahko pri sebi tudi banano. Kruhu in prepečencu se poskusi izogniti, če je res sila, pa posezi po polnozrnatem kruhu s semeni, ajdovem ali pirinem kruhu.

Kosilo: za prilogo lahko klasičen krompir menjaš z bolj zdravim sladkim krompirjem, bel riž pa v celoti zamenjaš ali s trisom, ki ga že uporabljaš, ali pa z rjavim rižem. Losos je super, prav tako fižol in leča. Ti pa spet manjka več zelenjave - poleg fižola dodaj še brokoli, špinačo, cvetačo, korenje, ohrovt, grah. Prav tako je super rešitev zelenjavna juha, ki jo lahko pripraviš v večjih količinah in nato zmrzneš, ter imaš pri roki takrat ko ni časa za kuhanje. 

Večerja: poskusi črtati tako sadje, kot tudi kruh. Zamenjaj z ribami, skuto, zelenjavo. Kadar si popoldan v službi in imaš popoldansko malico, večerje pravzaprav ne rabiš. Takrat si malico prilagodi tako, da vneseš v telo več maščobe in vlaknin, pa boš zagotovo sita dokler ne prideš domov.

Sladke vmesne pregrehe: potreba po sladkarijah se bo umirila, ko si poštimaš siceršnjo prehrano ter popraviš razmerje makro in mikronutrientov. Ko te zagrabi, počasi pojej banano ali kakšno suho sadje, ter spij skodelico zelenega ali belega čaja. To se v teoriji sliši krasno, a ker sama kot obseden čokoholik vem, da v praksi marsikdaj ni tako enostavno, bi dodala še tole: pojej eno rebro čokolade / dva piškota / dve napolitanki / vstavi po želji. Ampak res samo eno rebro / dva piškota, ne cele vrečke.

Psihološko ti bo pomagalo, da si namesto "ne smem" prigovarjaš "ne bom". Torej si rečeš "ja, saj bi lahko pojedla celo čokolado, ampak je ne bom". Na ta način nimaš želje po prepovedanem sadu, saj ni nič prepovedano, hkrati pa si začneš dvigovati nivo samodiscpiline.

Predvsem pa se je treba zavedati, da ljudje jemo zato, da preživimo. Ne živimo zato, da bomo jedli. Če nisi lačna, se ne sili z obrokom. 

Kar se tiče pa same povezave med kardiom in večjem apetitu bi pa dodala samo še tole: jaz jem samo dva obroka na dan (pa ne takšna, da potem še pol ure ne morem vstati iz stola smiley), tedensko pretečem med 50 in 60km + delam še posebej treninge s šprinti v hrib ali klasičnimi daljšimi teki v klanec. Po treningu nisem nikoli, nikoli sestradana. Drži pa, da sem potrebovala kar nekaj časa in eksperimentiranja z različnimi vnosi makro in mikronutrientov, da sem zdaj na tej točki.

Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
dami23
Starost: 27Pridružen: 18. apr 2012Prispevkov: 280Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 31. mar 2016 22:34
Povezava do prispevka

 Shaheena 100x hvala, tole se mi sliši zelo izvedljivo in komaj čakam da probam. Vem kako težko je naštudirat ideje kaj spremenit, ko začneš skoraj na nuli, zato res cenim. smiley 

Upam da mi ne uide in da potem poročam, če ima kdo podobne težave. Že če se samo želja po sladkem zmanjša bo to zame nov svet, čeprav sem prepričana da bo tudi splošno počutje boljše. 

Precej osnovno in najbrž banalno vprašanje - ko je govora o zelenjavi, kupim surovo in jo skuham (za juhe npr.), kupljena zamrznjena predvidevam da ima manj hranil? Če si jo pa sama skuham in zamrznem bo pa OK? To bi namreč naredila vsaj s tisto, ki se dlje kuha... 

 

0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 30Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10858Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 1. apr 2016 14:33
Povezava do prispevka

Sama za juhe uporabljam svežo zelenjavo - ponavadi brokoli, cvetačo, korenje in sladek krompir, pogosto dodam tudi več vrst (konzerviranega) fižola, grah in lečo. Možnosti so seveda neomejene, vzameš zelenjavo, ki jo imaš rada smiley 

Lahko pa skuhaš tudi že zmrznjeno kupljeno, zamrzovanje je namreč eno izmed najstarejših oblik ohranjanja hrane in z današnjimi hitrimi postopki zamrznitve hrana po večini ohrani svoje hranilne vrednosti. Sama zamrznjeno zelenjavo redno uporabljam za praženje, prav tako pa izven sezone redno posegam po jagodičevju. 

Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
dami23
Starost: 27Pridružen: 18. apr 2012Prispevkov: 280Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 5. apr 2016 14:48
Povezava do prispevka

Odlično, sem že do zdaj tako prakticirala kadar sem, ker je najbolj priročno. Sem se bala, da mora bit vse sveže, sploh ne vem kje to potem dobiš če nimaš doma vrta (jaz ga seveda nimam). 

Sem naredila inventuro po Lidlu in Hoferju da sem si malo nagledala ponudbo humusa, oreščkov, semen in feta sira. Pri oreščkih in feta siru me je seveda odvrnila cena, sploh pri feta siru, ki ga najbrž v solato dam kar določeno količino... Bom počakala kakšen teden da vidim če ga kje zasledim ugodneje, če ne se bom pa sprijaznila, enako z oreščki. Kakšen je pa po kvaliteti mozzarela sir? Mi je ljubši ker ni tako močan po okusu, samo najbrž ni tako zdrav, če se ga nikjer s prve ne priporoča.

Zaenkrat bom pa pokuhala kvinojo in amarant, ki ju imam doma, skupaj z zelenjavo v solato. Kolikor vem ima vsaj kvinoja zdrave OH. smiley Sem pa doma v omari imela že od prejšnjih poskusov boljše prehrane že laneno in bučno seme, se mi zdi da se po tem dalj časa počutim sito. Okus humusa je pa zanimiv - sem pozabila, da sem ga že jedla. S korenjem je boljši kot na kruhu.smiley

Dodatke sem pa vzela kar v DM-u, C vitamin in omega 3, čeprav so bili omega 3 nekam poceni... Zaenkrat jemljem tudi samo 1 tableto (1000mcg), piše pa 1-2, torej sem seveda v dilemi. 

0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 30Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10858Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 6. apr 2016 20:12
Povezava do prispevka

Mozzarella ima na 100g teže 28g beljakovin, kar je okej, tako da lahko brez skrbi posežeš tudi po tej vrsti sira smiley

Kvinoja in amarant sta super izbira, lahko poskusiš tudi recimo bulgur, je prav tako super v solati. Če se kdaj naveličaš klasičnega humusa, lahko v Sparu med njihovo Veggie linijo pogledaš humus tris - klasičen, curry ter koriander+limeta. Meni je to krasna opcija za takrat, ko se mi ne ljubi pacati domačega humusa smiley Aja, če ti je všeč s korenjem, ga lahko kot prigrizek poskusiš kombinirati tudi z jabolki smiley

Omega 3 iz DM-a težko komentiram, ker sama uživam izključno rastlinske omega 3 maščobe in se ribjim nisem nikoli zares posvečala. Imamo pa o tem splošno temo in še posebej temo katere omega 3 izbrati smiley

Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 32Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1227Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 7. apr 2016 7:38
Povezava do prispevka

Za omega 3 jaz navadnu tule pošsežem in pogledam še, če je kaka reč v akciji

http://www.maxximumshop.si/vitalnost/mascobne-kisline

in tule http://www.the-nutrition.com/trgovina/Mascobe/stype/2/cat/10

Mene tudi lakota baše po teku. Joj, kot en nenasitn volk sem. Pomaga zelenjava, pomagajo vlaknine, maščobe, beljakovine, kompleksni OH. In zadosti tekočine.

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
dami23
Starost: 27Pridružen: 18. apr 2012Prispevkov: 280Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. apr 2016 12:59
Povezava do prispevka

Binas, hvala za linke, ful fajn akcije zgledajo na maximum shopu vsaj, pa da sploh vidim kaj vse obstaja. Po pravici povedano, sem že malo preplavljena in izgubljena, toliko izbire in odločitev (začetniška faza, ni kaj). smiley

Sem si  ga ravno kupila - sparov trojni humus, ker je bil v akciji. Sem ga 3 dni jedla, ker mi okus ni ravno, ampak se bom že navadila (tudi hoferjev mi je za navadit se). smiley Se pa še nisem opogumila s packanjem humusa, me še čaka. Jabolka imam pa (na žalost) na sumu, da me zlakotijo, sem pa probala in gredo lepo s humusom. 

Glede dopolnil pa vidim, da lahko mirne vesti malo več, kot trenutno jemljem. Tako količinsko kot po vrstah dopolnil, ki obstajajo. 

Želja po sladkarijah se mi zdi, da je pod kontrolo, nevem ali zaradi sprememb v prehrani ali malo placebo efekta ali miselnih procesov - samo da je. smiley

0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 32Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1227Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. apr 2016 7:44
Povezava do prispevka

Glede dopolnil...Po potrebi. Jaz recimo samo še po kakih napornih treningih spijem beljakovinski napitek. Kar se tiče vitaminov/mineralov in prehranskih dodatkov. Jaz nič več ne jemljem. Nazadnje sem se sama nase ujezila, ko sem spet imela spokane ustnice, slabe nohte (jasno, spet železo, hemoglobin) in sem začela 2-3 na teden meso. (ribe, svinjina, nekaj perutnine) To je trenutno moj "nabor". Pretežno od znanih kmetov. In se je v roku 1-2 meseca zadeva izboljšala (okej, nohti morajo še izrast, glavobolov ni več, vsaj ne tistih brezvzenih, nivo energije je večji).

Prej sem jedla omega tri, bkomplex, železo, magnezij občasno, ob krčih....In zapravila več € kot sedaj. smiley

 

Če v celem tednu zaužiješ zadosti zelenjave, beljakovin, kompleksnih OH, se izogneš stvarem, ki ti škodijo, oklestiš sladkor in belo moko, dodaš kako deci radenske ali ščepec soli, po prešvicani uri....Načeloma nimaš potrebe po dodatkih.

V knjižnici imajo verjetno tudi revijo tekac.si ali pa aktivni, kaj na to temo. Tudi tam imaš dosti o prehrani, nadomeščanju elektrolitov (te s potenjem izgubljaš).  Oba portala, ki sem jih nalinkala imata tudi kup revij, idej za jedilnike, teorijo glede hujšanja etc. Poglej si cik cak dieto, ta reč je zelo učinkovita.

http://www.the-nutrition.com/vsebine/revije

http://maxximum-portal.com/Huj%C5%A1anje/2/1/

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 30Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10858Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. apr 2016 19:20
Povezava do prispevka

Prehranska dopolnila so v modernem svetu nuja za vse tiste, ki želijo dolgoročno poskrbeti za svoje zdravje in počutje. Hrana (četudi pridelana na lastnem vrtu - in ogromno ljudi nima možnosti imeti vrta), je hudo osiromašena večjega dela vitaminov in mineralov, ljudje pa smo vedno bolj pod stresom, premalo spimo in si težko kdaj utrgamo čas zase in svoje mentalno ter telesno zdravje. 

Niti ne bom vsega razlagala na dolgo in široko, ker je že samo na PL podanih nešteto kvalitetnih informacij na to temo, a dejstvo je, da prehranska dopolnila pač niso larifari, prepričevanje samega sebe da z moderno prehrano dobimo na tone mikronutrientov, pa je utopija in zatiskanje oči.

Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 32Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1227Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. apr 2016 9:21
Povezava do prispevka

Ja, kako pa potem razlagaš vse tistse, ki v do svojega 55-70 leta ne jedo nobenih prehramebnih dopolnil, samo raznovrstno hrano. Krvna slika pa v zlati sredini, prav tako počutje. In jaz poznam ogromno takih. V bistvu poznam manjši del tistih, ki jedo raznovrstna dopolnila. Najbolj smiselno, je testirat svojo kri, preverit parametre, potem pa po potrebi dodajat vitamine in spreminjat prehrano.

Poleg tega pri dodatkih niso dolžni napisat vseh sestavin in tudi niso dolžni testirat produkta, predno ga dajo na v prodajo. 

 

 

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Pomanjkanje hranil?
Stran 1 od 2
Pojdi na stran 1 , 2
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja pred 5 dnevi
    Uau! Totalno pozitivno presenečenje
  • numi pred 6 dnevi
    zimski
  • numi pred 6 dnevi
    Dobra ampak
  • numi pred 6 dnevi
    top
  • [*jag0da*] 11. mar 2020 14:50
    Nobene razlike
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Da je vitamin C čudežno zdravilo, ni več nobena skrivnost – med drugim ...