Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Simobil vs. Mobitel vs. Tušmobil

Pojdi na stran 27 , 28 , 29 , 30 , 31 , 32 , 33 , 34 , 35 , 36 , 37
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 17. dec 2008 19:17
Povezava do prispevka
Barbara

Vanni, ja, to sem tudi sama sklenila popoldne. In klicala spet direktno na reklamacijski oddelek, kjer sem zahtevala, da ponovno preučijo ta primer, ker imajo točno zabeleženo kdaj sem prijavila težave in kolikokrat. Skratka, sama površnost jih je... Ampak ne upam, na spremembo njihovega mnenja... Bomo videli.
Hvala za predlog
0
Nazaj na vrh
purpura
Starost: 43Pridružen: 19. maj 2008Prispevkov: 58Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. dec 2008 14:52
Povezava do prispevka
Sočustvujem, Barbara. Neodgovornost pa taka. Kar naj se potrudijo in oddolžijo kot je treba.

0
Nazaj na vrh
barbara22
Starost: 42Pridružen: 29. dec 2003Prispevkov: 18275Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. dec 2008 9:12
Povezava do prispevka
Zakaj pa z mano sočustvuješ ?
Izberi si luno za cilj in tudi če boš zgrešil, boš še vedno pristal med zvezdami.
0
Nazaj na vrh
carmensyta
Starost: 43Pridružen: 20. avg 2006Prispevkov: 483Kraj: Preko MureStatus:Offline
Objavljeno: 26. dec 2008 9:22
Povezava do prispevka

Jaz sem še kar zvesta mobitelu...Pa več ko petnajst evrov mesečno skoraj nikoli ne plačam naročnine. Res pa je, da sem disciplinirana, kar se klicarjenja tiče
Piti, piti, pa nej popistiti. Pa kda je najhujše....te samo dale piti:))
0
Nazaj na vrh
Bonanza
Starost: n/aPridružen: 11. feb 2007Prispevkov: 1084Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 26. dec 2008 9:27
Povezava do prispevka
carmensyta, podpis. Jaz sem z naročnino in klici vedno med 13-15€.
0
Nazaj na vrh
purpura
Starost: 43Pridružen: 19. maj 2008Prispevkov: 58Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 27. dec 2008 19:16
Povezava do prispevka
barbara22 je napisal/aZakaj pa z mano sočustvuješ ?


Hehe, sori Barbara, z Romy, ker je njen operater ne jemlje resno
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 5. jan 2009 12:49
Povezava do prispevka
Purpura

Končno se je na Simobilu nekdo zavzel in pregledal kolikokrat točno sem bila brez signala, ker so imeli neke tehnične težave...In se zavedal, da je šlo čez vse meje. Dogovor je takšen, da vrnem telefon in naredim prenos številke (v osmih dneh od prejema telefona naj bi bila stvar rešena). Upam...
0
Nazaj na vrh
Ic3PrIncZ
Starost: 39Pridružen: 9. okt 2004Prispevkov: 3133Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. jan 2009 13:13
Povezava do prispevka
Se je potem res kaj rešilo?
Očitno moraš biti pri nas kar vztrajen, pa še to ne pomaga ponavadi.

Midva z mojim tudi razmišljava, da bi šla nazaj k mobiteli, ker ima zelo zanimivo ponudbo tole z džabestom. Če bo le ostala do marca ali pa junija ko nama poteče pogodba. Sem razmišljala, da je bolje vrabec v roki (omrežje mobitel), kot golob na strehi (simobil) Smile
Light travels faster than sound! This is why some people appear bright until you hear them speak.
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. jan 2009 15:29
Povezava do prispevka
Ne novega nič. Oziroma je novo to, da s prejšnjim dogovormo ne bo nič (še dobro da nisem takoj telefona poslala nazaj, sicer pa je bil tisto itak nek kompromis, ki gre bolj njim na roko). Včeraj dobim sms sporočilo, da so obravnavali mojo pritožbo. meni nič jasno, če pa smo se že 1 teden nazaj zmenili kako in kaj. Danes kličem na splošno številko (ker oddelek pritožb do nadaljnega ni dosegljiv), kjer mi povedo,d a moj prejšnji dogovor ni nikjer zabeležen in da nič ne velja, ter da moram plačati pogodbeno kazen, če želim razdreti pogodbo ali pa pač ostane tako kot je.  Razlog (spet): omrežje deluje brezhibno. Ja, zdaj lahko da deluje, prej pa ni. In potem sem toliko časa vztrajala, da smo preverili, da so bile podane pritožbe (oz. nekje so bili zabeleženi samo klici, ker se jim očitno ni dalo vnest pritožbe kljub temu da sem to zahtevala) vsaj 3x glede signala (sem bila po cele dneve brez). In to je končno nekdo v mojo "kartoteko" zabeležil. In kaj zdaj (so mi svetovali da spet pisno pritožbo pošljem- a pa se zajebavajo al kaj)?! Zdaj spet čakam da bo reklamacijski odelek dosegljiv.. 

Meni se bo kar odklopilo?! Ker vidim da se bo to vleklo v nedogled. Meni to res ni več normalno no.
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -14Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. jan 2009 15:46
Povezava do prispevka
Romy, jaz bi se na tvojem mestu obrnila na Tržni inšpektorat.
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. jan 2009 16:03
Povezava do prispevka
Lai, in kaj lahko s tem dosežem? Lahko kaj pospešim stvari? Bi sploh kdo odgovarjal za tak odnos in malomarnost? 
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -14Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. jan 2009 16:19
Povezava do prispevka
Vsaka reklamacija ima določen rok za obravnavo in rešitev, sodeč po tvoji postih so ga tu kje kiksnili + sumljivo mi je to njihovo zmišljevanje o dogovorih itd. Jaz bi poklicala dežurnega inšpektorja (delajo nekje od 10-12h se mi zdi) in mu razložila celotno situacijo. Lahk opa izpolniš obrazec za pomoč pri reklamaciji, kjer lepo napišeš (na dolgo in široko), v čem je problem, prijavo morajo pogleda in jo obravnavat ter ti javit, kaj je na tem. Zgubit nimaš nič.

Sem imela sama izkušnje z je*ivetri, ki so si čez čas in čez nekaj obiskov (s kaznijo) premislili in pač naredili tako, kot smo zahtevali. Ni nujno, da bo šlo takoj gladko skozi, če boš pa vztrajna in če sploh je možno, da se reši v tvojo prid, se lahko kaj spremeni.
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. jan 2009 16:26
Povezava do prispevka
Hvala Lai
Sem videla tisti obrazec za pomoč pri reklamaciji (mi je kar zoprno napisan, ker ni osredotočen na storitve). Bom klicala, najbrž že jutri, ker bom imela čas. Jah, tistih 15 dni se itak niso držali, beležijo pol stvari ne, ko se pogovarjamo in "rešujemo" zadeve... Nihče nič ne ve. In kako je možno, da reklamacijskkii oddelek ni dosegljiv do nadaljnega In vsakič sliši, pošljite še enkrat pisno (ja in imajo potem spet 15 dni da odgovorijo in čas teče, moje potrpljenje gre pa proti nuli). Zdaj tudi ne pristanem več samo na vračilo telefona. Banda ena

Jutri kličem, kot si svetovala in upam, da bodo razumljivi. Poročam
0
Nazaj na vrh
Tinca*
Starost: 36Pridružen: 25. jan 2007Prispevkov: 2133Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. jan 2009 19:53
Povezava do prispevka
Joj, romy, to je pa res smotana situacija. Mi je res nesramno od Simobila, da se tako zmišljujejo in se delajo dobesedno norca z tebe .

Midva sva ostala na Mobitelu, vzela sva paket Džabest (jaz še čakam na priklop), bova pa še malo počakala na kakšno ponudbo mobitelov. Se nama ne mudi menjati. Res nisem še imela nobene slabe izkušnje z Mobitelom, kar me je prepričalo, da sem ostala pri tej družbi.
If one dream should fall and break into a thousand pieces, never be afraid to pick one of those pieces up and begin again~
0
Nazaj na vrh
Vanni
Starost: 12Pridružen: 29. apr 2005Prispevkov: 4903Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 15. jan 2009 11:18
Povezava do prispevka
Romy, obrni se še na Agencijo za pošto in elektronske komunikacije RS - tja lahko vložiš predlog za rešitev spora (pisno), če je tvoja reklamacija zavrnjena. Spor moraš sprožiti v 15 dneh od neugodne rešitve tvojega ugovora (reklamacije), potrošniki so oproščeni plačila upravne takse. To določa 92. člen Zakona o elektronskih komunikacijah (glej 3. odstavek). Zahtevku moraš predložiti vse listine, iz katerih bo razviden postopek ugovora na Simobil (tvoje reklamacije in njihov odgovor).
Verjemi, da bodo po tej poti vsaj malo zašvicali in se resno zavzeli za tvoj primer .
Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem nevidno. (Antoine de Saint-Exupery)
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Simobil vs. Mobitel vs. Tušmobil
Stran 32 od 49
Pojdi na stran 27 , 28 , 29 , 30 , 31 , 32 , 33 , 34 , 35 , 36 , 37
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Gillian je bila stara komaj sedem let, vendar je bila njena prihodnost že ogrožena.