
Sem vedno raje dala malo več za naročnino in pogovore - pa nisem nikoli, res nikoli imela probleme pri Mobitelu. Zdej, ko imam pa še Džabest je pa itak d'best







 Za znoret.
 Ampak za njih je to brezhibno delovanje itak.

 
. In takoj dobim odgovor še na mail. Stvar velja, jaz pošljem telefon nazaj (požrem tiste € kar sem jih pač dala za telefon), dopišem da pošiljam po dogovoru, prekinejo pogodbo in jaz lahko prenesem številko. 


. Držim pesti, da se bodo dogovora tudi držali.
... Jaz sem z njimi kar precej časa govorila, in smo šli večkrat čez vso stvar. Kršili so tisti 15 dnevni rok in pa zdelo se jim je čudno to, da reklamacijski oddelek ni dosegljiv. Svetovali so mi samo pritožbo na izdani račun za tisto obdobje. Vprašala sem kako je s prekinitvijo pogodbe in so rekli, da v kolikor operater popravi napake in potem deluje brezhibno, ne moreš nič (itak imam v pogodbi napisano,da so takšne napake možne in da simobil za njih ne more odgovarjati). Kar se tiče samega odnosa, da nič ne vedo, da nimajo vsega zapisanega in zabeleženega je težko kaj naredit, ker ni nekih bistvenih dokazov oz. je to težko dokazat. 


 in bi ga jaz na tvojem mestu poslala zraven telefona. Če si dobila samo ustno zagotovilo, si znajo hitro spet premisliti ali pa bo tvoj dopis prišel v roke nekomu, ki za dogovor sploh ne ve. 
 
 Nobenemu ne privoščim takšnega sranja...

 - nekateri razlagajo, da velja 8-dnevni rok, ker je to ugodnejše za potrošnika, drugi pa, da velja 15-dnevni rok po ZEK-omu, ker ZVPot dopušča tudi možnost, da drug zakon določi daljši rok. Bolj pravilen naj bi bil 8-dnevni rok, ker gre v končni fazi za potrošnika.Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...