Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Napake na oblačilih/obutvi

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 8. mar 2007 19:26
Povezava do prispevka
Mah ... včeraj sem malo pretiravala. Sicer pa imaš prav - sem nasplošno bolj sova kot ne ;)
0
Nazaj na vrh
marelica
Starost: 38Pridružen: 15. mar 2007Prispevkov: 13Kraj: Ravne na KoroškemStatus:Offline
Objavljeno: 15. mar 2007 19:47
Povezava do prispevka
Js bi vedno nesla nazaj, ker se mi zdi brezveze, če plačaš in potem to ni vredu
0
Nazaj na vrh
virtualka
Starost: 46Pridružen: 26. nov 2006Prispevkov: 24Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. mar 2007 13:10
Povezava do prispevka
S 15-im marcem (ob evropskem in svetovnem dnevu potoršnikov) je pri nas začela delovati brezplačna telefonska številka, kjer lahko potrošniki in potrošnice dobimo vse informacije.
 
Jaz sem že poklicala, ko sem preverjala nekaj za svoje delo, in oglasil se je zelo prijeten sogovornik, ki mi je pojasnil in razložil kar me je zanimalo. Projekt je bil financiran s pomočjo državnih sredstev (urad za varstvo potoršnikov), da ne bo katera mislila, da delam reklamo.  
 
 
Še številka: 080 88 99
 
 
Lep pozdrav.
0
Nazaj na vrh
ronza
Starost: n/aPridružen: 6. maj 2004Prispevkov: 3813Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 18. mar 2007 13:20
Povezava do prispevka
sem pozabila povedat, da so bili v Mangu prijazni in razumevajoci in sem nemudoma dobila dobropis, ki ga lahko porabim v enem letu.
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -13Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. mar 2007 18:23
Povezava do prispevka
quote:4f6fcd30f2="**gi"quote:4f6fcd30f2="Lai Ming"Sicer pa, če je na blagu kaka napaka, morajo dati popust oz. blago
umakniti iz prodaje (imam naštudiran Zakon o varstvu potrošnikov ).



Ja, Uradni list - Zakon o varstvu potrošnikov, zdaj mi ravno nekaj štrajka spletna stran.
Na hitro sem pobrskala, tole je en delček:

30. člen


Podjetje, ki prodaja blago z napako,
mora tako blago fizično ločiti od redne prodaje brezhibnega blaga in
vidno opozoriti, da gre za prodajo blaga z napako, ter vsak kos takega
blaga posebej označiti.




Podjetje, ki prodaja blago, ki mu bo v
kratkem potekel rok uporabnosti, mora tako blago fizično ločiti od
redne prodaje drugega blaga in vidno opozoriti, da gre za prodajo
blaga, ki mu bo v kratkem potekel rok uporabnosti.

31. člen

Podjetje je dolžno storiti vse, kar je
potrebno, da se ohranijo vse lastnosti blaga, ki je namenjeno prodaji,
zlasti blaga z omejenim rokom uporabnosti.




Če je za blago predpisan rok uporabnosti, mora biti ta rok na blagu vidno in čitljivo označen.



Če blago zaradi svojih lastnosti ni
primerno za običajno uporabo, ga podjetje ne sme dati v prodajo oziroma
mora ustaviti njegovo prodajo ali na njem označiti, za katere namene je
uporabno tudi s temi lastnostmi.




32. člen


Podjetje mora potrošnika seznaniti z lastnostmi ponujenega blaga, po katerem povprašuje.



Na izbranem kosu blaga mora podjetje
potrošniku nazorno prikazati delovanje in ugotoviti njegovo
brezhibnost. Če to ni mogoče, je podjetje dolžno potrošniku dati
podrobna navodila in pojasnila o prodanem blagu.




Če podjetje ne more zagotoviti zahteve iz drugega odstavka, mora odstraniti blago iz prodaje.
0
Nazaj na vrh
Ninja
Starost: n/aPridružen: 30. maj 2004Prispevkov: 838Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. jul 2007 11:58
Povezava do prispevka
Sem sedaj klicala na številko 080 88 99, ki jo je posredovala virtualka in moram reči, da je bil uslužbenec na drugi strani zelo zelo prijazen in mi povedal vse kar moram vedeti, že sedaj mi je dal tudi številko najbližjega tržnega inšpektorja, če v trgovini ne bodo upoštevali reklamacije.
 
Gre sicer za 2 para čevljev, kupljena v isti trgovini, na isti dan. Na enem paru je šla peta, drugi par se je strgal po šivih. Jutri grem oborožena z informacijami v "napad" ;)
 
0
Nazaj na vrh
Ic3PrIncZ
Starost: 40Pridružen: 9. okt 2004Prispevkov: 3133Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 6. jul 2007 21:34
Povezava do prispevka
Danes sem v Orsayu kupovala kratke hlače, ki jim je manjkal gumb. Sem za hec vprašala če dobim kaj popusta, pa mi je prodajalka rekla, da mi lahko šteje 5% . Sem jo sicer morala še enkrat opomniti, ko je kasirala, ampak mi je ratalo. Sem pričakovala, da bodo ponujali šiviljo ali pa me bodo zavrnili. Sem prijetno presenečena, čeprav je bil popust le 0,7€
Light travels faster than sound! This is why some people appear bright until you hear them speak.
0
Nazaj na vrh
Balea
Starost: 34Pridružen: 19. avg 2005Prispevkov: 369Kraj: Barje =)Status:Offline
Objavljeno: 21. okt 2007 14:17
Povezava do prispevka

V ponedeljek sem si kupila v Bati čevlje z visoko in debelo peto. Ke niso primerni ravno za vsak dan sem jih imela prvič obute v petek. In potem ko sem prišla domov sem opazila da se mi je na eni nogi odlimalo plastično varaovalo lesene pete(podplat) in se mi je zato načela lesena peta. Takoj sem pokoicala v bato, kjer so mi rekli da naj jih prinesem in da bodo oni popravili.
Danes sem jim nesla čevlje in povedala da nočem da mi jih popravijo, ampak da hočem svoj denar nazaj, saj se ne bi več počutila udobno v njih in bi najbrž ves čas gledala kdaj bodo pete odpadle dol.
Prodajalka jih lepo sprejme, napiševa reklamacijski listek(tisti del kako bomo to rešili je še prazen) in mi reče da jih bo čevljar popravil. Jst ji lepo povem da niti slučajno nočem popravljenih čevljev, saj bi se to opazilo, jst pa sem kupila čevlje brez napake. Rekla je da mora za razrešitev tega biti tam odgovorna oseba in da pride danes čevljar da jih bo popravil(potem ko sem omenila da nočem popravljenih čevljev). Preden sem šla, mi je še rekla da Sportina ne vrača denarja in da ga ne bom dobila.
Kakšne so vaše izkušnje z bato? Vrača denar ali se bom morala kregati?
Ker tudi če jih popravijo, hočem vseno denar in ne čevljev( v skrajnem primeru povsem nov par škornjev), saj niso bili poceni, skoraj 130€
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -13Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. okt 2007 16:26
Povezava do prispevka
Balea, ti se sama odločiš, kaj želiš - vračilo celotne kupnine, vračilo kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo ali popravilo. To pomeni, da greš nazaj v Bato, rečeš, da si se pogovorila s tržnim inšpektorjem (obvezno omeni) in želiš vračilo kupnine. Vsi morajo vrniti, če zahtevaš, tako da tisti del "Sportina ne vrača" je za lase privlečena. Ne se dat Wink


0
Nazaj na vrh
fridda
Starost: 38Pridružen: 23. jan 2007Prispevkov: 1402Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 21. okt 2007 17:33
Povezava do prispevka

nedolgo nazaj sva z kolegico nakupovali v Sportini in sem si nagladala eno zelo lepo majčko...pa je bila samo 1 številka in ta je bila rahlo scufana na enem mestu. sploh ni za videt, samo če ful pogladaš se malo vidi. res malenkost.  pa sem za finto vprašala, če se dobi kaj popusta zaradi tega. pa je prodajalka klicala šefico, pa mi je potem po končanem pogovoru rekla: ja, žal vam več kot 20% ne moremo dat. :)   sem bila prijetno presenečena. Smile
0
Nazaj na vrh
Suzek
Starost: 44Pridružen: 10. apr 2005Prispevkov: 1960Kraj: Breg pri PolzeliStatus:Offline
Objavljeno: 22. okt 2007 11:43
Povezava do prispevka
Še ena s težavo iz bate. Moj fant je nekaj mesecev nazaj kupil čevlje, ki so se po parih nošenjih po širu razparali in zdaj je na dveh delih čevlja podplat ločen od stranskega dela čevlja (a si predstavljate kaj mislim?). Fant pa nima računa..a se da v takem primeru tudi kaj narediti?
0
Nazaj na vrh
1A
Starost: 42Pridružen: 7. mar 2006Prispevkov: 2365Kraj: vedno nekje vmesStatus:Offline
Objavljeno: 22. okt 2007 12:15
Povezava do prispevka
lahko lepo prosiš če pobrskajo po računalniku (fajn je če veš da pa uro) pa sprintajo račun še enkrat.
Ni pa jim treba tega storiti če nočejo/ne morejo.
0
Nazaj na vrh
rene
Starost: n/aPridružen: 17. jun 2005Prispevkov: 3686Kraj: spinning around ...Status:Offline
Objavljeno: 22. okt 2007 12:17
Povezava do prispevka
po moji izkušnji se v bati radi malo francoze naredijo in moraš kar vztrajati na svojem, sicer pa jih spomniš kaj določa zakon o varstvu potrošnikov.
ja, vračajo denar, ker so ga po zakonu dolžni. sicer te malo sprehodijo prej, ker te naročajo k odgovorni osebi, pa takoj nimajo denarja ampak ga morajo pripraviti itd ...skratka kup izgovorov, zaradi katerih sem že mislila, da bom zahtevala še povračilo za potne stroške in izgubljeni čas, ampak seveda se mi ni dalo balinati še s tem.
"Arguing on the internet is like winning the special olympics, even if you win, you are still retarded."
0
Nazaj na vrh
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. okt 2007 2:58
Povezava do prispevka
quote:56c2c37c13="Lai Ming"Balea, ti se sama odločiš, kaj želiš - vračilo celotne kupnine, vračilo kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo ali popravilo. To pomeni, da greš nazaj v Bato, rečeš, da si se pogovorila s tržnim inšpektorjem (obvezno omeni) in želiš vračilo kupnine. Vsi morajo vrniti, če zahtevaš, tako da tisti del "Sportina ne vrača" je za lase privlečena. Ne se dat Wink


 
Točno tako! Pa tudi če bi prodajalka imela na čelu napisano, da ne vračajo denarja, je to brezpredmetno, ker je to tvoja pravica po zakonu. Če bi meni to odgovorili, bi v trenutku poklicala na tržno inšpekcijo, po možnosti kar vpričo prodajalke.
0
Nazaj na vrh
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. okt 2007 3:02
Povezava do prispevka
Suzek je napisal/a
Fant pa nima računa..a se da v takem primeru tudi kaj narediti?
 
Kaj je smisel računa? Da lahko dokažeš, da si čevlje kupil prav pri njih in da torej oni nosijo posledice napak. Zato se v zvezi s tem sprašujem, če je res nujno potrebno imeti račun ali pa je dovolj, če lahko na kak dug način dokažeš, da si čevlje resnično kupil v njihovi trgovini? Npr. imaš slip z zneskom in datumom ter prodajalca prosiš, da na ta dan v računalniku pobrska za računom z zneskom, kot je na slipu ali pa imaš npr. potrjeno garancijo za nek izdelek (primer Lacoste). A to zaleže?
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Napake na oblačilih/obutvi
Stran 5 od 8
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Kate se je vedno upirala pravilom hitre mode in cikličnim trendom, saj daje prednost klasičnemu slogu