umakniti iz prodaje (imam naštudiran Zakon o varstvu potrošnikov
). 


). 
pa prej poglej da nimajo tiste, ki kao ti iščeš. 




Mene pa bega nekaj pri 37.b členu ZvPOT:
37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kakšno vlogo igra ta točka oz. teh 6 mesecev? Razumem seveda jo, ampak ne vidim bistva, saj ni nikjer drugje v 37. členu določeno, da je npr. za uveljavljanje stvarne napake bistveno, da je le-ta obstajala že pred izročitvijo ... Zakaj torej poudarjenih teh 6 mesecev?
(Link do celotnega ZvPOT je tukaj: http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288 )
Imam pa še eno konkretno vprašanje:
Znanka je februarja 2006 kupila notesnik, kateremu so se v zadnjem mesecu začele izbrisovati črke na tipkovnici - tipke torej postajajo vedno bolj črneee, brez naše lepe abecede
Vsa nesrečna mi je povedala, da je garancija (12 mesecev) potekla in da sedaj ne more nič storiti.
Glede na to, da lahko potrošnik uveljavlja pravice ALI iz garancije ALI iz ZvPOT, mislim, da bi lahko brez problema podala reklamacijo in se sklicevala na stvarno napako (ne pa na garancijo). Ali pač ne?

. Sem pa opazila zgodnjo oz. pozno uro tvojega posta
, si ti kar nočna ptica
.Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...