Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Reklamacije: menjava blaga, vračilo denarja

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
monny310
Starost: 26Pridružen: 4. avg 2009Prispevkov: 322Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. jan 2014 22:36
Povezava do prispevka

Imam eno vprašanje.

V petek sem si kupila znižano majčko v Bershki, in sem šele danes opazila, da ima nekakšne temno rjave madeže po hrbtu (nevem, puder mogoče). Majčko sem oprala, sem mislila da ni nič takšnega na njej, pa ne gre dol smiley Bi mi menjali izdelek glede na to, da sem jo oprala? In bila je znižana.

 

0
Nazaj na vrh
Bruneta
Starost: 7Pridružen: 14. okt 2012Prispevkov: 1726Kraj: SlovenijaStatus:Offline
Objavljeno: 25. jan 2014 22:53
Povezava do prispevka

Če si majčko že oprala, ti jo po vsej verjetnosti ne bodo zamenjali. 

Vse kar se zgodi, se zgodi z razlogom.
0
Nazaj na vrh
monny310
Starost: 26Pridružen: 4. avg 2009Prispevkov: 322Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. jan 2014 23:03
Povezava do prispevka

Ah škoda, sem pa mislila da bi najprej preverila, da morda ni nič hudega narobe, preden bi jim šla 'gnjaviti' za zamenjavo. smiley

0
Nazaj na vrh
JoLynn
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2010Prispevkov: 1285Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. jan 2014 23:21
Povezava do prispevka

Morali bi jo menjati oz. ti vrnit denar. Če jo bodo res, je drugo vprašanje, lahko se bodo zgovarjali, da si madeže sama povzročila, dokazat ne moreš, da jih nisi, ampak jaz bi šla vseeno probat. Reci, da zahtevaš menjavo, ne jih spraševat ali bi ali ne bi. Od vrednosti majčke pa je odvisno koliko se ti bo dalo kregat, če te zavrnejo. Meni se je že zgodilo, da so me zavrnili, pa je bilo potem potrebnih par dopisov in navest par členov iz zakona o varstvu potrošnikov in so potem vrnili. Pač probajo, ker upajo, da ne poznaš svojih pravic (in marsikdo jih res ne).

Prodajalec je odgovoren za napako stvari in madeži, ki se ne dajo odstranit so vsekakor napaka. Jaz sem na ta način že marsikaj menjala oz. dobila denar nazaj. Od vrednejših stvari do zadev za par evrov. Se trapasto sliši morda, ampak se mi zdi tudi par evrov škoda če se mi zadeva po par mesecih nošnje npr. razpade. smiley

 

0
Nazaj na vrh
teatime
Starost: 30Pridružen: 18. feb 2010Prispevkov: 1263Kraj: CeljeStatus:Offline
Objavljeno: 26. jan 2014 9:14
Povezava do prispevka

Meni so že brez problema menjali oprane zadeve, oz. sem dobila denar nazaj. Niso komplicirali, trgovka je celo rekla, da je zelo vesela, ker nisem prinesla mokro nazaj smiley (očitno je to pogosta praksa?).  Mogoče je večji problem, ker je iz razprodaje. Bi bilo pametno preleteti zakon o varstvu potrošnikov, kako je v tem primeru. Ker ta izgovor sem pa že dostikrat slišala - češ, da se blaga iz razprodaj ne da zamenjati.

Coffee, tea and sympathy.
0
Nazaj na vrh
JoLynn
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2010Prispevkov: 1285Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. jan 2014 9:34
Povezava do prispevka

Če gre za napako (strganine, pokvarjene zadrge, madeži...) morajo menjat, ne glede na to ali je zadeva oprana, zlikana, nošena oz. kupljena na razprodaji. Tu ne gre za navadno menjavo, ker bi si potrošnik pač premislil (tega v nobenem primeru niso dolžni menjat, in je stvar poslovne prakse posameznega trgovca ali bodo tako stvar menjali).

Torej, še enkrat, to sta dve različni stvari; če se vam po nakupu stvar pokvari, uverjavljate skrito stvarno napako (ker je npr. kvaliteta slaba) in lahko zahtevate menjavo ali popravilo ali vračilo denarja (sami se imato pravico odločit kaj od tega boste zahtevali). Če pa si po nakupu premislite in bi želeli zamenjat za nekaj drugega brez razloga, ker vam stvar več ni všeč, vam tega niso dolžni storiti, če ste stvar kupili v trgovini (nasprotno pa, če stvar kupite preko spleta - t.i. prodaja na daljavo, vam jo morajo v roku 15. dni menjat oz. vrnit denar tudi če z izdelkom ni nič narobe ampak ste si enostavno premislili).

Glede madežev je malo nerodno, ker naj bi se jih opazilo že pri nakupu in gre v bistvi za očitno stvarno napako in ne skrito, očitne napake pa je potrebno grajati takoj in ne šele kasneje. Vseeno je po mojem mnenju odvisno od vrste madeža; če je npr. madež na takem mestu, da ga ob običajnem skrbnem pregledu ni bilo moč paziti ali če  npr. madeža ni bilo moč opaziti pod umetno svetlobo ampak se ga je opazilo šele pod dnevno svetlobo, je potrošnik vseeno upravičen do uveljavljanja stvarne napake. Tudi v tvojem primeru monny310, bi rekla, da je en argument tebi v prid to, da si mislila, da je madež take vrste, da ga boš zlahka odstranila sama, nato pa se je izkazalo, da madež bolj trdovraten, kot je bilo sprva videti.

Ok, to je sedaj cela znanost zaradi enega madeža. smiley Želela sem samo pojasniti kakšne so vaše pravice v primeru menjave stvari in v primeru uveljavljanja stvarne napake. 

0
Nazaj na vrh
monny310
Starost: 26Pridružen: 4. avg 2009Prispevkov: 322Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. jan 2014 10:09
Povezava do prispevka

Res, cela znanostsmiley hvala! 

Jaz sem majčko probala in z njo je bilo vse vredu, medtem ko sem še potem gledala ostale stvari sem jo dala nazaj kjer je bila. Potem sem le pogledala številko in jo vzela, verjetno drugo kot prej in zato tudi nisem videla madeža. Moja napaka, ker nisem pogledla in seveda me je izučilo, da v prihodnje dobro pregledam, preden grem na blagajno.

Bila je poceni, ampak vseeno bi raje imela nosljivo majčko, kot pa cunjo, ki jo lahko imam le za doma. Bom poskusila v vsakem primeru in upam, da bo šlo. 

Teatime - smiley neverjetno, kaj vse ljudje ne delajo (mokra oblačila v trgovino) 

0
Nazaj na vrh
monny310
Starost: 26Pridružen: 4. avg 2009Prispevkov: 322Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 27. jan 2014 17:29
Povezava do prispevka

Toliko da sporočim. Mi je prodajalec brez kakršnih koli težav zamenjal izdelek. smiley

0
Nazaj na vrh
Elimoon
Starost: 32Pridružen: 23. nov 2015Prispevkov: 2Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. nov 2015 10:47
Povezava do prispevka

Tudi sama imam en problem z nakupljenim oblačilom... In sicer v Bershki sem
kupila jakno, ki mi je zelo všeč. Kot je meni podobno sem se z nakupom
prenaglila, saj je težava nastopila že ob samem pomerjanju doma...

Jakna ima plišasto podlogo bele barve in sama sem jo doma pomerjala v črnih
oblačilih (ob nakupovanju sem imela majico druge barve in tega nisem
opazila) in ko sem jo slekla.... GROZA!!! smiley Polna sem bila belih dlak
kot, da sem se sama spremenila v polarnega medveda!!! smiley Prva stvar, ki mi
je padla na misel je bila seveda ta, da izdelek nesem zamenjati, saj mi je
trgovka rekla, da mora biti izdelek ob menjavi brezhiben, z etiketo,
neopran... Jakna mi je zelo všeč in po izkušnjah drugih naj bi s pranjem to
odpadanje dlak izginilo... In tako sem šla v akcijo ter podlogo oprala.
Stanje je bilo seveda boljše, ampak dlake so še vedno (sicer
manj) odpadale... Nato sem poskusila po nekaterih nasvetih še z
zamrzovanjem podloge in še enkrat oprala, ampak še vedno so dlake na
ostalih oblačilih. Najverjetneje je pač takšna sestava (mešanica z
acrilom). Poleg tega pa je sama barva jakne po prvem pranju (po navodilih)
kar zbledela in se najdejo manjši  beli fleki. Res sem kar razočarana s
kvaliteto, saj ni bila ravno poceni (glede na takšno kakovost)! smiley

Zanima me, če mi bodo v takšnem primeru upoštevali reklamacijo izdelka in
dovolili vračilo, saj naj bi v tem primeru šlo za takšen izdelek in je tvoj
problem, če ga kupiš...

Že vnaprej hvala za bilo kakšna pojasnila, izkušnje...


 

0
Nazaj na vrh
JoLynn
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2010Prispevkov: 1285Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. nov 2015 12:46
Povezava do prispevka
Jaz sem mnenja da morajo zamenjati oz. vrnit denar, kar bos zahtevala. Jakna je zaradi muck ocitno nenosljiva, kar pomeni da gre za stvarno napako za katero odgovarja prodajalec. Ce je pa se lisasta po prvem pranju pa sploh. Ocitno slaba kvaliteta. Kar nazaj v trgovino z njo in ne se pustit odgnat z besedami, da je to tvoj problem. Ker ni! Trgovec vedno odgovarja za kvaliteto stvari, ki jih prodaja in oni to zelo dobro vejo.Primer: mami je kupila crne cevlje. Po celem dnevu v njih je ugotovil, da obupno puscajo crno barvo in ima noge oz.nogavice cisto zabarvane. Je sla nazaj in so ji vrnili denar.Se to, ne se pustit odgat ces da si izberi nekaj drugega. Dolzni so ti vrnit denar, ce to zelis.
0
Nazaj na vrh
JoLynn
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2010Prispevkov: 1285Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. nov 2015 12:49
Povezava do prispevka
P.s. Ne vem zakaj ne morem popravljat posta oz.delat odstavkov kadar pisem s telefona...
0
Nazaj na vrh
Elimoon
Starost: 32Pridružen: 23. nov 2015Prispevkov: 2Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. nov 2015 13:56
Povezava do prispevka

JoLynn najlepša hvala za vsa pojasnila... smiley Dobro je poznati svoje pravice kot potrošnik. smiley Sama res nisem še nikoli imela tašne izkušnje. Jakno bom nesla nazaj in upam, da se bo izteklo po pričakovanjih. smiley

 

P.S.: Meni je s telefonom objavilo samo polovico kar sem napisala... smiley

0
Nazaj na vrh
monny310
Starost: 26Pridružen: 4. avg 2009Prispevkov: 322Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. dec 2016 20:16
Povezava do prispevka

Živjo, punce! Smile

Se obračam na vas, mogoče mi zna katera pomagat Smile

V Massu sem si kupila gležnarje. Naknadno sem ugotovila, da imajo napako in jih odnesla nazaj. Po pregledu strokovnjaka v Ljubljani so potrdili, da gre za stvarno napako. Gospa me je klicala iz Massa, da dobim dobropis pri njih (vračila denarja ni omenjala, zato sem pač dobropis sprejela). Zdaj ugotavljam, da mi je brezveze kupiti nekaj 'na silo', samo da bom porabila ta dobropis, saj 70€ ni malo. 

Ima katera izkušnje s tem, da tudi, če dajo dobropis, je naknadno še mogoče zahtevati vračilo denarja, namesto dobropisa?

 

Hvala, lp

0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 30Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10857Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. dec 2016 20:28
Povezava do prispevka

Pri reklamiranju izdelka s stvarno napako lahko zahtevaš ali dobropis, ali menjavo za izdelek v tej oz. višji vrednosti (s tvojim doplačilom) ali pa vračilo denarja. Pripada ti karkoli od tega, je pa res, da se glede vračila denarja ponavadi naredijo malo nevedne, ker jim je itak v interesu, da denar ostane v podjetju. Ravno zato je fajn, da kot potrošniki poznamo svoje pravice (in dolžnosti) smiley

Glede na to, da je na njihovi strani reklamacijski zapisnik zaključen, reklamacija urejena in si sprejela dobropis, ti niso več dolžni vrniti denarja.

Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
ana25
Starost: 117Pridružen: 26. jan 2005Prispevkov: 9323Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 22. dec 2016 8:04
Povezava do prispevka

Monny, meni se je podobno zgodilo v Humanicu. Bon mi je veljal, mislim da, dve leti, tako da nisem nič na silo kupila. Počakala sem na pravo priložnost, ko sem spet nekaj rabila in našla primernega, potem pa kupila. Vprašaj, kako dolgo ti velja, oz. si izbori maksimalen čas veljave.

0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Reklamacije: menjava blaga, vračilo denarja
Stran 4 od 5
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Katrin 22. sep 2019 21:52
    prva pomoč
  • Katrin 22. sep 2019 21:40
    Navdušena
  • Katrin 22. sep 2019 21:34
    nisem opazila učinka
  • Katrin 22. sep 2019 21:30
    ne zamenjam več
  • Binas 12. sep 2019 14:23
    odličen
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Danes pred 16 leti se je 'rodilo' dete, ki je kaj kmalu postalo prvi in največji ženski spletni portal.