Če gre za napako (strganine, pokvarjene zadrge, madeži...) morajo menjat, ne glede na to ali je zadeva oprana, zlikana, nošena oz. kupljena na razprodaji. Tu ne gre za navadno menjavo, ker bi si potrošnik pač premislil (tega v nobenem primeru niso dolžni menjat, in je stvar poslovne prakse posameznega trgovca ali bodo tako stvar menjali).
Torej, še enkrat, to sta dve različni stvari; če se vam po nakupu stvar pokvari, uverjavljate skrito stvarno napako (ker je npr. kvaliteta slaba) in lahko zahtevate menjavo ali popravilo ali vračilo denarja (sami se imato pravico odločit kaj od tega boste zahtevali). Če pa si po nakupu premislite in bi želeli zamenjat za nekaj drugega brez razloga, ker vam stvar več ni všeč, vam tega niso dolžni storiti, če ste stvar kupili v trgovini (nasprotno pa, če stvar kupite preko spleta - t.i. prodaja na daljavo, vam jo morajo v roku 15. dni menjat oz. vrnit denar tudi če z izdelkom ni nič narobe ampak ste si enostavno premislili).
Glede madežev je malo nerodno, ker naj bi se jih opazilo že pri nakupu in gre v bistvi za očitno stvarno napako in ne skrito, očitne napake pa je potrebno grajati takoj in ne šele kasneje. Vseeno je po mojem mnenju odvisno od vrste madeža; če je npr. madež na takem mestu, da ga ob običajnem skrbnem pregledu ni bilo moč paziti ali če npr. madeža ni bilo moč opaziti pod umetno svetlobo ampak se ga je opazilo šele pod dnevno svetlobo, je potrošnik vseeno upravičen do uveljavljanja stvarne napake. Tudi v tvojem primeru monny310, bi rekla, da je en argument tebi v prid to, da si mislila, da je madež take vrste, da ga boš zlahka odstranila sama, nato pa se je izkazalo, da madež bolj trdovraten, kot je bilo sprva videti.
Ok, to je sedaj cela znanost zaradi enega madeža. Želela sem samo pojasniti kakšne so vaše pravice v primeru menjave stvari in v primeru uveljavljanja stvarne napake.