Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Reklamacije: menjava blaga, vračilo denarja

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
Tea1
Starost: 45Pridružen: 4. feb 2004Prispevkov: 2803Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2006 11:49
Povezava do prispevka
Morda je že kje podobna/ista tema, ampak nujno zelo hitro potrebujem informacijo in zato nova tema.
Morda kdo ve če je kje zakonsko ali kakorkoli opredeljeno, da nam ob menjavi kupljenega blaga za cenejši artikel pripada vračilo v denarju ? Ali pač samo dobropis?
0
Nazaj na vrh
pikica
Starost: 35Pridružen: 26. okt 2003Prispevkov: 10153Kraj: ŠtajerskaStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2006 12:01
Povezava do prispevka
Glede menjave za cenejši artikel sicer ne vem, ampak na splošno kar se tiče menjave blaga, ti zakonsko NISO DOLžNI vrniti denarja (razen kadar gre za reklamacijo, torej je nekaj z izdelkom narobe). Po moje isto velja tudi za vračilo denarja, če vzameš cenejši izdelek, torej verjetno ne boš dobila denarja
0
Nazaj na vrh
xtinax
Starost: 10Pridružen: 15. mar 2004Prispevkov: 4071Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2006 12:54
Povezava do prispevka
pravice po zakonu ti pripadajo samo v primeru, ko je imelo blago napako (in je zaradi tega potem prišlo do menjave). V tem primeru ti na tvojo zahtevo pripada tudi vračilo v denarju (čemur pa se naši trgovci izogibajo kolikor se le da, se pa z vztrajnostjo marsikaj doseže). Če je bilo z blagom vse ok, je stvar dogovora med prodajalcem in tabo, ali bo sploh zamenjal in na kakšen način bosta poravnala razliko. Izjema velja za prodajo po pošti/internetu/na domu, ko lahko v roku 8 dni vrneš/zamenjaš in so ti dolžni vrniti denar.
0
Nazaj na vrh
Tea1
Starost: 45Pridružen: 4. feb 2004Prispevkov: 2803Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2006 13:43
Povezava do prispevka
To pomeni, da če mi trgovina ne želi vrniti razliko v denarju, nimam kaj. Vse je torej dobra volja trgovine.
Hvala obema!
0
Nazaj na vrh
topsy
Starost: 43Pridružen: 6. mar 2006Prispevkov: 5Kraj: kranjStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2006 20:38
Povezava do prispevka
Čaw

sem delala v trgovini, pa je trgovina dolžna vrniti denar, če izdelek prineseš nazaj v 8 dneh !
0
Nazaj na vrh
Čenča
Starost: 40Pridružen: 22. maj 2005Prispevkov: 1846Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2006 23:03
Povezava do prispevka
Topsy, ni res.
 
Evo, tudi jaz sem delala v trgovini.
 
Trgovina je dolžna vrniti denar le, če gre za upravičeno reklamacijo (izdelek je poškodovan, ne dela, ne utreza deklaraciji, itd.). V tem primeru so tri možnosti: menjava, vračilo denarja, izdaja dobropisa.
 
V primeru, da je izdelek brezhiben, lahko trgovina postopa tako kot hoče - ustreže želji stranke ali pa ne. V navadi je - zaradi dobrega imena - da gredo trgovci strankam toliko na roko, da v takih primerih brezhibno in v originalno embalažo zapakirao blago zamenjajo, denarja pa ne vračajo (saj ni logično, potem bi pljuvali v lastno skledo).
 
Za več info pa si oglej Zakon o varstvu potrošnikov.
0
Nazaj na vrh
cathy
Starost: n/aPridružen: 30. mar 2006Prispevkov: 252Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2006 23:33
Povezava do prispevka
kolkor jaz vem (tudi jaz delala v trgovini) se strinjam z zgornjim... 
Včasih se sprašujem zakaj živim,
sem res edina ki trpim...
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 36Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 12. maj 2011 12:41
Povezava do prispevka
bom tule napisala eno, žal negativno izkušnjo z reklamacijo v kiplingu v ljubljani.
 
prejšnji petek sem šla z namenom v kipling, da kupim eno torbo, malo večjo, ki mi bo prav prišla za v službo, kamor nosim s sabo malo več stvari, ali pa tako, ko ne grem na spehod in imam nasploh s takšnim ali drugančnim namenom s sabo malo več stvari.
 
se razgledujem po trgovini, gledam novo kolekcijo, mi ni bilo nič pretirano všeč, stopim po stopnicah "nadstropje" višje, se razgledujem še tam, nakar ugotovim, da tam so pa znižane torbe ... in ne zato, ker bi bilo to blago z napako, ampak zato, ker so iz prejšnje kolekcije. vse so znižane za 50%, super in ravno tam sem zagledala eno, ki bi mi po precej karakteristikah ustrezala, je usnjena (kar mi je sicer vseeno, tudi če ne bi bila), dovolj velika, enostavna, .lepe barve ... se potem precej hitro za moj karakter Wink odločim za nakup, prodajalka mi mimogree pove še kakšen je priporočljiv način vzdrževanja, plačam in grem.
 
potem sem pa v nedeljo na poti nazaj z morja ugotovila, da ima pa torbica na ročajih neko napako ... ni napaka na usnju, kot se radi sklicujejo na naraven material na katerega se ne da vplivat ... to me sploh ne bi motilo, ampak je napaka zaradi "sestavljanja", lepljenja usnja na en mali del ročke, ki pa je očitno kovinski. in ker me take stvari motijo, sem jo nesla nazaj ... prodajalka me je najprej hotela odpravit s tem, da je to znižana torba in da tega pa ne menjajo in da to tamle piše, čeprav ni pisalo. pa v redu, tudi to bi razumela, ampak sem ji povedala, da je ne bi zamenjala, ker sem si zmislila, da je ne bi imela, da mi ni všeč, ampak zato, ker ima napako. potem je klicala poslovodjo, kaj naj naredi ... sodeč po tem, kar sem slišala iz njunega pogovora, se je poslovodja najprej odločila, da mi jo naj kar zamenja za kaj drugega, potem si je pa premislila in rekla, da naj napiše raje reklamacijski zapisnik, da mora šef nujno videt to torbico ... namigovala je pa tudi, da sta lahko ob službo, če bi naredili kaj mimo njega. nevermind ... sem rekla v redu,. čeprav ne maram reklamacij, ker se tako ali drugače slabo končajo ali pa predolgo vlečejo, sem pustila tisto torbo tam, v zameno pa dobila reklamacijski zapisnik.
 
potem me je pa dva dni nazaj klicala prodajalka in mi povedala, da so reklamacijo "rešili", da je ona vedela, da imajo v centru še eno tako in da so pogledali in je na tisti isto, tako da je to normalno. in ob vsem tem se mi zdi najbolj bedno to, da me imajo za norca, da je lepilo na usnju normalno za 240€ "vredno" torbo. moja je bila sicer znižana na polovico, ker je iz prejšnje kolekcije. ampak, da "to tako pač je" mi pa ne morejo prodat. in najbolj me je pri vsem skupaj razjezilo to, da me hočejo imet za budalo, kot da zdaj so pa oni svetsko rešili tole reklamacijo, ker mi bodo v zagovor pokazali še eno z napako in bom to sprejela za normalen pojav na tej torbi. pa ne se hecat, no! očitno sta jim ostali dve z napako ... če nič drugega lahko na ebayu z dvema klikoma najdem sliko te torbe, ki nima nobenega lepila ročajih.
 
čisto nič me nebi ujezilo, če bi mi rekli, da mi ne morejo dat popusta, da bi šli v zgubo (čeprav verjetno ne bi bilo res), tudi če bi mi ponudili samo 10€ popusta, bi lažje sprejela, kot to, da so se me hoteli rešit tako, kot da sem neumna. torba mi je všeč, napake so na notranji strani ročaja, ko se torbo odloži, če bi ročaja "padla" vsak na svojo stran, bi se videlo, če ne, ne. ni tako zelo moteče, napaka pa je. sedaj pa ne vem kaj naj naredim. požrem princip in jo vzamem nazaj, ker mi je všeč in mi bo prav prišla ali na silo zamenjam za nekaj, kar bo brez napake ... hmmm.
 
skratka point te zgodbe je, da so se reklamacije lotili skrajno šalabajzersko, kot da so oni carji, vsi ostali pa nič ne vemo in bomo vse kar bodo rekli sprejeli za normalno. sicer so mi pa ponudili, da za ta denar izberem kaj drugega. o vračilu denarja seveda ne duha ne sluha, ker je torba "normalna", nima napake, očitno pa mi menjavo ponujajo samo zaradi njihove dobre volje  ne moreš verjet! in to se grejo blamirat za par 10€ pri vsej ponudbi in konkurenci na domačem ali pa tujem trgu.
 
 
0
Nazaj na vrh
MeiMei
Starost: 113Pridružen: 26. jan 2009Prispevkov: 3084Kraj: Here and now.Status:Offline
Objavljeno: 12. maj 2011 13:24
Povezava do prispevka
Uf, jaz tega gotovo ne bi požrla.
 
Prvič, ker bodo potem tako še naprej delali in še naprej goljufali stranke, drugič pa zato, ker bi bila potem vsakič slabe volje, ko bi videla to torbo, ker bi vedela, da so me nategnili.
 
Jaz bi si izbrala nekaj drugega ali zahtevala denar nazaj, ker je blago poškodovano oz. ima napako. Pojdi tja s sliko iz originalne strani, kjer ni lepila na ročaju, pa naj ti vrnejo denar, če prodajalka ne bo hotela, povej, da želiš šefa. Kaj te briga, če so butci in imajo v trgovini še eno torbo z enako napako! For all we know so sami malo neostika gor iztisnili, da bi stranka izpadla blesava. Joj, kako me jezijo takšna podjetja. Arrrgh!
I do yoga so that I can stay flexible enough to kick my own arse if necessary.

Pain is inevitable. Suffering is optional.
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 36Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 12. maj 2011 14:20
Povezava do prispevka
saj tooo, mene najbolj jezi, da iz mene delajo budalo. karkol drugega bi si izmislili, kot to, da je to normalno, bi mi bilo bolj všeč oz. bi lažje sprejela, kot pa da se poskušajo zaradi 10 ali pa par 10€ takole izognit opravku s stranko. samo, ko si potencialni kupec in še posebej, ko potegneš denarnico na plan, si kaj vreden, sicer si pa njvečji kreten, oni pa največji carji, ker so se takole "znašli" z odgovorom na reklamacijo
0
Nazaj na vrh
Tinchka
Starost: n/aPridružen: 28. okt 2007Prispevkov: 770Kraj: CaliforniaStatus:Offline
Objavljeno: 13. maj 2011 10:23
Povezava do prispevka
Kaj pa če se obrneš na Zvezo potrošnikov Slovenije? Na njihovi spletni strani je opisanih nekaj podobnih primerov. Očitno, da znajo pomagat.
 
Upam, da kakorkoli rešiš to zadevo. Res so šalabajzerji, ja
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 36Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 13. maj 2011 10:31
Povezava do prispevka
mah moram priznat, da si nisem želela uničit včerajšnjega dne s tem, da bi se prepirala v trgovini s prodajalko, ki nenazadnje ni nč kriva ob enem je bila pa še zelo prijazna in si je vzela čas zame, ko sem se odločala kaj bi vzela.
 
nazadnje sem vzela dve drugi stvari, ki sta mi bili zelo všeč  tako da se ne čutim oškodovano. z razpletom sem zame osebno v tem primeru zadovoljna.
 
bistvo vsega skupaj je pa njihov pristop k reklamaciji, v kateri so mi pokazali še eno tako torbico, ki je bila pa še slabša od tiste, ki sem jo kupila jaz ... pri drugi, je na istem delu, ki sem ga jaz reklamirala, še celo usnje cvetelo stran  oni pa to očitno smatrajo za normalno
0
Nazaj na vrh
Tinchka
Starost: n/aPridružen: 28. okt 2007Prispevkov: 770Kraj: CaliforniaStatus:Offline
Objavljeno: 13. maj 2011 10:50
Povezava do prispevka
No, samo, da si na koncu zadovoljna
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 36Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 13. maj 2011 11:11
Povezava do prispevka
ja, v tem primeru sem ... lahko bi bila pa zelo jezna. ker so poleg tega, da niso predvideli vračila denarja, kar je ob reklamaciji prej pravilo, kot izjema (vsaj po zakonodaji, v praksi raje ponudijo dobropis), v tem mojem primeru pa niti dobropisa niso predvideli ampak je poslovodja predvidela kar, da bom zamenjala za nekaj drugega Big smile dobropis bi mi sicer dali ampak bi morala prodajalka spet klicat poslovodjo, če mi ga lahko da (ker je, kot sem rekla, poslovodja predvidela kar menjavo :D). ob vsem tem, bi pa baje morala dobropis koristiti v celoti, ne po delih. (npr., da bi danes kupila denarnico, ki je cenejša od kupnine torbe z napako, potem drugič pa še kakšno torbo in drugi del dobropisa in doplačilo ...) ah ja. sirkus.
0
Nazaj na vrh
LIVvy
Starost: 36Pridružen: 4. jan 2006Prispevkov: 4786Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 17. maj 2011 22:27
Povezava do prispevka
Meni je pa čudno to, da torbice niso poslali nazaj k proizvajalcu, kjer bi skoraj zagotovo presodili v tvojo korist.

Meni je po skoraj letu od nakupa razpadla sponka na Furla pasu in sem ga nesla nazaj, ker nisem mogla požreti dejstva, da se kaj takega lahko zgodi pri tako dragem pasu (čeprav je bil kupljen na razprodajah). Povsem samoumevno jim je bilo, da se oni sami z reklamacijo ne bodo ukvarjali in so ga poslali nazaj v Furlo v Italijo, od koder so čez nekaj dni sporočili, da sem upravičena do novega pasu oz. karkoli drugega v enaki vrednosti.

Ko sem v outletu v Italiji kupila Missonijev top, ki se je čez nekaj časa malce razparal zaradi napake na pletenini, nisem niti hodila nazaj v Toskano, ampak sem jim po mejlu poslala fotografije. Odgovorili so mi, da bi mi ga brez problemov zamenjali, a nimajo več enakih. Ker ga v drugi barvi nisem hotela, sem se odločila, da starega obdržim in sama zašijem, oni pa so mi obljubili masten popust ob naslednjem nakupu.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Reklamacije: menjava blaga, vračilo denarja
Stran 1 od 5
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 16. maj 2019 19:50
    Super, izpolnjuje vse kriterije!
  • Katrin 17. apr 2019 22:13
    Premalo za suho kožo
  • numi 19. mar 2019 22:29
    preprost
  • numi 19. mar 2019 22:23
    sladek in vesel
  • numi 17. feb 2019 10:29
    top 2
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
V vročih dneh nič ne osveži tako kot ledena lučka, če pa je z okusom tvoje najljubše pijače, še toliko bolje.