Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Reklamacije: menjava blaga, vračilo denarja

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
Lunča
Starost: n/aPridružen: 14. mar 2006Prispevkov: 1075Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 17. maj 2011 22:50
Povezava do prispevka
Priznam, sicer nisem preveč podrobno prebrala zgornjega ampak bom pa samo pokomentirala z 'druge plati'.

Kot študentsko delo sem včasih pomagala v kakšni trgovini in vem veliko zgodbic z reklamacijami. Delala sem več ali manj v raznih trgovinah z oblačili in moram rečt da več kot polovica reklamacij se je izkazalo za neupravičene - večinoma kot napake pri vzdrževanju ali uporabi. Pa so tudi prišle stranke ki so se dobesedno drle na nas da smo mi krivi za neko napako (npr. če pereš barvasto perilo in ga pustiš stati se lahko na neko oblačilo prime barva drugega - potem ne moreš reklamirati tistega na katerega se je barva prijela - npr. če pereš belo s črnim - pa saj verjetno veste kaj mislim) in klicale poslovodjo, skratka dobesedno želele neupravičeno izsiliti nazaj svoj denar.

Tako da jaz bi rekla da najbolje kar lahko naredite preden greste reklamirat stvar je globoko vdihnite in mirno zahtevajte reklamacijski zapisnik - vem kako je na drugi strani in najhujše je če se nekdo pride kregat s tabo čeprav nisi nič kriv. Je pa res da brez poslovodje se ponavadi ne sme narediti nič, ker na tak način res lahko ostaneš brez študentskega dela.

Aha še to... zakaj sploh se dela reklamacijski zapisnik? Menda se je dogajalo da so kakšne stranke kupile stvar v sredo in jo nosile 3 dni, prinesle nazaj v ponedeljek in želele zamenjat za drugo - zato je zdaj bolj uraden postopek.

Peace, love & understanding Smile :) Smile
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 37Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 18. maj 2011 8:17
Povezava do prispevka
livvy, glede na to, da imajo dve torbici z očitno napako, se tudi meni zdi čudno, da kaj ne ukrenejo z njima. če ju že prej niso mogli vrniti, bi eno verjetno lahko sedaj precej upravičeno prek moje reklamacije. ampak očitno imajo kakšno drugo politiko. jaz bom samo drugič bolj previdna in res natačno pregledala izdelek, preden ga bom odnesla iz trgovine. je pa res bolj hudič, če se ti kakšna draga stvar pokvari pozneje, tako kot tebi npr. ta pas ... potem pa takšne vrste pristop k reklamaciji, ki sem ga bila deležna jaz, ni ravno prijeten.
 
lahko pa na tem mestu povem še eno izkušnjo z reklamacijo v mareli v kopru, kjer mi je pa prodajalka napisala reklamacijski zapisnik, ker se je ena majica po enem nošenju nenormalno raztegnila, bila je pa iz svile in viskoze. da se je to zgodilo, se meni ni zdelo normalno in sem jo naslednji dan nesla nazaj, reklamacijo so mi pa rešili hitro in sicer tako, da lahko mi vrnejo denar, dajo dobropis ali pa takoj vzamem kaj drugega
 
lunča, se strinjam, da je treba pogledat na obe strani in zaradi tega se jaz tudi nisem šla potem prepirat s prodajalko, ki nič ni kriva. verjetno oz. sem skoraj sigurna, da je tudi sama vedela, da tista torba oz. celo obe (ker druga je bila še slabša), ni sta normalni, kot je pdločil šef ali pa poslovodja.
 
verjetno se pa res najdejo taki ljudje, ki bi na vsakem koraku radi nekaj izkoristili. meni je pa muka reklamirat že, če moram upravičeno, kaj šele, da bi šla tja za hec.
0
Nazaj na vrh
Lunča
Starost: n/aPridružen: 14. mar 2006Prispevkov: 1075Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2011 14:55
Povezava do prispevka
Gita - nene, nisem mislila da imaš karkoli narobe in se strinjam da je edino pravilno in da je treba stvar reklamirati - če pošteno plačaš, naj bo še izdelek brezhiben. Jaz ti dam 100% prav in bi na tvojem mestu naredila enako.

Ta tvoj primer mi je bil ravno lepa iztočnica pa sem hotla le napisat da morda naslednjič ko se kateri zgodi taka stvar in bi najrajši obglavila prodajalko (ja tudi jaz včasih, priznam) da je najbolje da poznaš postopek in zahtevaš zapisnik - da te pač ne odpravijo samo z Question mi tega ne moremo itd. Smile
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 37Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 19. maj 2011 14:57
Povezava do prispevka
.
0
Nazaj na vrh
magrateja
Starost: n/aPridružen: 19. okt 2008Prispevkov: 2577Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. avg 2011 17:41
Povezava do prispevka
Bubi1 je napisal/aPunce prosim vas za mnenje...Na spletni strani sem naročila 2 izdelka za nego las, sestavine so pa v resnici drugačne kot je pisalo na strani.


Bubi1 je napisal/anati.si   Joj pa taka pričakovanja sem imela... Torej naj zahtevam denar nazaj...Kdo pa poštnino krije? Ali naj jim osebno odnesem izdelke?


Najmanj komplicirano je, če jim sama dostaviš izdelke in zahtevaš denar nazaj iz naslova odstopa od pogodbe na daljavo (pri vsaki spletni prodaji imaš pravico, da si v 14 dneh premisliš in neodprte izdelke vrneš ter dobiš nazaj denar, razen stroškov vračila).
Bi pa po mojem mnenju bila upravičena tudi do povrnitve stroškov poštnine, ker so drugačne sestavine stvarna napaka in iz tega naslova imaš pravico tudi do povrnitve stroškov. Tukaj je pa odvisno, koliko bi oni temu ugovarjali, heh. Jaz bi se vnaprej pozanimala.
0
Nazaj na vrh
Bubi1
Starost: n/aPridružen: 10. maj 2011Prispevkov: 38Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. avg 2011 14:42
Povezava do prispevka
Bom kar dostavila. Hvala!
0
Nazaj na vrh
Tanja
Starost: n/aPridružen: 14. okt 2003Prispevkov: 44908Kraj: Planet LepoteStatus:Online
Objavljeno: 3. sep 2011 13:31
Povezava do prispevka
Citirano iz teme maskare (uporabnica je kupila novo maskaro, ki je bila že zelo suha):

shea je napisal/asummertime,
maslednjič ko boš kupovala, zahtevaj naj jo pred tabo odpre, če jo boš 100% kupila, ker itak če z izdelkom nisi zadovoljna ali je kaj narobe, ti morajo oni, če izdelek vrneš v 8-ih dneh, vrniti denar oziroma zamenjat za drugega...


bubica10 je napisal/aNisem ravno prepričana, da bodo vrnili denar oz. izdelek zamenjali za kaj drugega . Pa v Muellerju imajo tudi opozorilo pri blagajni, da maskar ne menjujejo.
 
Meni se še ni zgodilo, da bi naletela na posušeno HE maskaro, pa že kar nekaj let uporabljam samo maskare višjega cenovnega razreda.


summertime je napisal/aA pol mam sam jest to nesrečo


shea je napisal/aJa, to pa nisem vedla, da imajo napis, da ne menjajo maskar. Vseeno bi si upala trditi, da če je nova maskara posušena ali poškodovana in če prideš z računom, ti jo morajo zamenjat, sploh če je višjega cenovnega razreda. Tako je po zakonu, ne glede na to, kaj piše v trgovini. Vprašanje, če je to po pravilih, da so oni to napisali
Pa tud, če bi zamenjal eno maskaro, ne bi bili na nobeni škodi, ker imajo vse trgovine vedno nekaj izdelkov na rezervi za odpis, razen seveda če si teh ne vzamejo prodajalke...hm


bubica10 je napisal/aTa napis sem slučajno videla, ko sem bila pred tremi dnevi v Muelleju na Čopovi. Verjetno je bolj na novo .
O tem, kaj piše v zakonu, kaj pa se dogaja v praksi, pa se ne splača razpravljati.


Tammy je napisal/aSummertime, tudi jaz še nikoli nisem dobila posušene maskare, pa uporabljam maskare višjega cenovnega razreda že vsaj 9 let, če ne še dlje. Konkretno Chanel Inimitable uporabljam že odkar je prišla na tržišče, se pravi je to tudi že kakšnih 5 ali 6 let, zadnje čase pa uporabljam Intense verzijo. Kadar jo kupujem, jo prodajalka vedno pred mano odpre, da preveri, če je vse v redu in še nikoli ni bilo nič narobe. Se mi zdi res čudno, da se ti je to že večkrat zgodilo.


shea je napisal/abubica10, se popolnoma strinjam


magrateja je napisal/aquote:01776ddef3="bubica10"Ta napis sem slučajno videla, ko sem bila pred tremi dnevi v Muelleju na Čopovi. Verjetno je bolj na novo .
O tem, kaj piše v zakonu, kaj pa se dogaja v praksi, pa se ne splača razpravljati.


No, ta napis bi jaz vzela kot to, da maskar ne menjujejo, če si premisliš - kar je njihova dobra volja, ne če je kaj narobe z njo - kar so obvezani.
Magrateja ima prav. Zakoni so zakoni, veljajo za vse, in so posušeno maskaro (ki je izdelek z napako), dolžni zamenjati.
A health and beauty freak.
0
Nazaj na vrh
estelle
Starost: 34Pridružen: 30. maj 2008Prispevkov: 3817Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 3. sep 2011 15:21
Povezava do prispevka
Kaj pa recimo primer, da kupiš nek puder v prahu, blush, bronzer ipd., ga doma enkrat v miru preizkusiš in ugotoviš, da je ali napačna barva, ali da preveč oksidira ali ima kakšno drugo napako, vezano na tvojo (v tem primeru) kožo. Skratka: izdelek te je razočaral. Ali je potem možno nesti nazaj v npr. Muller ali Limoni, DM ipd., da vzamejo nazaj in ti vrnejo denar? To sem tolikokrat zasledila po tujih YT videih in blogih (sploh nemških), da so punce nesle izdelek nazaj, ker so bile totalno razočarane nad njim.
Kako pa je s tem pri nas 
"As we advance in life it becomes more and more difficult, but in fighting the difficulties the inmost strength of the heart is developed." -
-- Vincent Van Gogh
0
Nazaj na vrh
magrateja
Starost: n/aPridružen: 19. okt 2008Prispevkov: 2577Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 3. sep 2011 15:28
Povezava do prispevka
Tole je iz ZVPot, 37. člen:

(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.


Na splošno priporočam branje Zakona o varstvu potrošnikov, predvsem člene 37 do 37.č.
0
Nazaj na vrh
summertime
Starost: 30Pridružen: 6. sep 2009Prispevkov: 628Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 3. sep 2011 15:36
Povezava do prispevka
No upam, da se mi to ne zgodi več, če se mi bo, bom probala nest nazaj in bom poročala kaj se je zgodilo....
0
Nazaj na vrh
estelle
Starost: 34Pridružen: 30. maj 2008Prispevkov: 3817Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 3. sep 2011 15:41
Povezava do prispevka
MGT najlepša hvala! Ampak to je komplet subjektivno in odvisno od lastnih pričakovanj do določenega izdelka, ki pa so lahko včasih zelo nerealno visoke. Hmmm... čisto sem zmedena.
Ali bi potem rekla, da bi to lahko naredila? Se pravi da če npr. puder ne matira, kot je po moji subjektivni oceni potrebno, ga teoretično lahko vrnem? Ali pa maskara ne da dovolj volumna, lahko naredim isto?
Mislim, da bom enkrat direkt na licu mesta vprašala. (Verjetno kar v Limoniju, v Mullerju bi me samo na debelo pogledale in zavile z očmi ).
"As we advance in life it becomes more and more difficult, but in fighting the difficulties the inmost strength of the heart is developed." -
-- Vincent Van Gogh
0
Nazaj na vrh
magrateja
Starost: n/aPridružen: 19. okt 2008Prispevkov: 2577Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 3. sep 2011 15:55
Povezava do prispevka
To so taki mejni primeri, da je res probleamtično in odvisno od trgovca. Če recimo na pudru izrecno piše, da matira, pa je v tem res neučinkovit, bi še imela možnosti. Če se gre pa za mero, koliko je učinkovit, bi pa verjetno težko kaj dosegla.
Je bolj verjetno, da bi ti ugodili zaradi lastne skrbi za zadovoljstvo kupca, kot zaradi zakona. Ker vsi vemo, da za take stvari nihče ne bo na sodišče hodil.
0
Nazaj na vrh
estelle
Starost: 34Pridružen: 30. maj 2008Prispevkov: 3817Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 3. sep 2011 16:03
Povezava do prispevka

magrateja je napisal/aTo so taki mejni primeri, da je res probleamtično in odvisno od trgovca.

O ja, na žalost. Hvala ti za odg.

"As we advance in life it becomes more and more difficult, but in fighting the difficulties the inmost strength of the heart is developed." -
-- Vincent Van Gogh
0
Nazaj na vrh
_maTEJA_
Starost: n/aPridružen: 13. jul 2005Prispevkov: 1707Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. okt 2011 22:37
Povezava do prispevka
Rabim pomoč, ker sem se prvič srečala z reklamacijo in sem malo izgubljena. Situacija je taka, da sem reklamirala računalniški del, ker se je pokvaril, seveda še pod garanacijo. Ta del sem osebno predala trgovini kjer je bil kupljen, da ga dajo na servis in dobila potrdilo o predaji. Problem nastane, ker je to bilo že v začetku septembra, dela pa še vedno nimam. V soboto se je izteklo 45 dni, čas v katerem bi naj bil del popravljen. Zanima me, kaj naj storim? Problem je še, ker so v tej trgovini ignorantski, na telefon se sploh ne oglašajo, trikrat sem že bila osebno tam in povprašla kaj se dogaja, pa so vedno obljubili, da bodo preverili na servis in potem spročijo, seveda pa niso. Kaj naj storim zdaj? A grem tja zagrozit s kakm odvetnikom in inšpekcijo? Ali jih naj kar prijavim na inšpektorat? Lepo prosim za pomoč.
http://majameli.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
Barbye
Starost: n/aPridružen: 9. avg 2006Prispevkov: 310Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 23. okt 2011 23:31
Povezava do prispevka
Mateja če je v garanciji in ti še niso popravili so ti dolžni dati popolnoma novi del, če v prodaji ni več dotičnega dela pa originalen drugi (se mi zdi da kompatibilen) v vrednosti starega (se pravi tistega ki si ga nesla na popravilo) (če bi bil to računalnik bi dobila nov računalnik)
Men je enkrt sam 5 dni falilo pa bi dobila nov laptop Unhappy Ker to kar so mi mojga popravli so več škode nardili, ki pa se je na žalost pokazala po izteku garancije (ki pa je bila le 7 dni po popravilu)

Predlagam da malo pobrskaš še po forumih računalništva
Vse kar prebereš je napisano z razlogom
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Reklamacije: menjava blaga, vračilo denarja
Stran 2 od 5
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 15. apr 2020 13:56
    Pozitivno presenečenje :)
  • Tanja 25. mar 2020 19:31
    Uau! Totalno pozitivno presenečenje
  • numi 24. mar 2020 18:18
    zimski
  • numi 24. mar 2020 18:00
    Dobra ampak
  • numi 24. mar 2020 17:53
    top
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Da se ne le več panično ne skrivam soncu, temveč celo namenoma sončim, verjetno ni več skrivnost.