Zaprosi, da ti priskrbijo enake gležnjarje brez napake.
Ali jih nimajo nikjer na zalogi?
Zaprosi, da ti priskrbijo enake gležnjarje brez napake.
Ali jih nimajo nikjer na zalogi?
Možu sem v H&M kupila nekaj cunj, jih je pomeril in so mu bile prav. Dve majici sta se po pranju uskočili in sta mu zdaj občutno premajhni. Z računom in etiketami je šel nazaj, da bi jih menjal za večjo št. (niti ni želel kupnine itd.). Trgovka mu je rekla, da ni panike. Pol ure je porabil revček, da je našel iste modele (), potem mu pa na blagajni totalno zatežijo in ga z res neprofesionalnim odnosom odpravijo, češ da to ni možno, ker blago ne sme biti poškodovano ob vračilu (??).
Jaz sem ga poslala, ker so mi prav v H&M že menjali oprana oblačila, pravzaprav so mi celo prodajalke same svetovale, da jih itak lahko prinesem nazaj, tudi če bodo oprane. Sicer je bilo to v drugi poslovalnici. Zdaj bom klicala customer service, ker to preprosto ne more biti odvisno od trenutnega razpoloženja posamezne prodajalke.
Je to skrita stvarna napaka? Problem je, ker sva sicer še v roku 30 dni, v katerih lahko v H&M menjaš oblačila, ampak mislim da za stvarne napake velja drugačen rok (8 dni?).
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...