Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Prenehanje s kontracepcijskimi tabletkami

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10
Tikka
Starost: 38Pridružen: 11. maj 2005Prispevkov: 14022Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 10:51
Povezava do prispevka
Huh, jaz sem pa spet vlažna kjer se spodobi in kot se spodobiimage file name: 2kf2fb6f4ac2.gif

Lasje katastrofa, v bistvu bi si jih morala prati vsak dan, saj drugi dan proti sredini dneva sem že kot bi me kaka kravica polizala. Mozolčkov (še) ni, sem pa prilagodila nego pa upam da jih ne bo kaj preveč. I feel much better anyway, samo me stalno nekaj žoka tam okoli maternice, sem mislila da je ovulacija sam malce predolgo traja pol...ima še katera take bolečince v predelo jajčnikov?
Per Aspera ad Astra
0
Nazaj na vrh
galyka
Starost: 41Pridružen: 26. okt 2006Prispevkov: 2090Kraj: Nm-LjStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 11:06
Povezava do prispevka
Super Tikka vsemogočna.  :P Meni se pa poraja eno vprašanje... A vpliva na 'jakost' sprememb po prenehanju jemanja katere kt si prej imela? Ker meni se mozolji delajo že sedaj, če ne izvajam pravilne nege. Ker s časom bom tudi jaz prenehala, ampak si nič ne želim težav, ki sem jih imela prej. A se je kateri stanje po kt mogoče izboljšalo, kar se tiče rednih menstruacij, manj obilne ipd.?
Nasmehni se, nekdo te ima rad!
0
Nazaj na vrh
strella
Starost: -18Pridružen: 31. maj 2005Prispevkov: 4794Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 11:35
Povezava do prispevka

Tikka je napisal/aima še katera take bolečince v predelo jajčnikov?

 

Mene je po parih mesecih ornk zvil, sem bila tik pred tem, da bom šla na urgenco. Sem se celo noč zvijala in tresla (in klela in kričala).  To je bilo pa vse. Drugače nobenih bolečin, nič bolečih menstruacij.

0
Nazaj na vrh
Veni
Starost: -18Pridružen: 24. apr 2007Prispevkov: 805Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 11:53
Povezava do prispevka

Tikka je napisal/a
...ima še katera take bolečince v predelo jajčnikov?

Jaz imam bolečine v času ovulacije, pa potem vse do menstruacije. Bolečina je pa v obliki špikanja. Ne traja cel dan, na vsake toliko časa me špikne.
0
Nazaj na vrh
Tikka
Starost: 38Pridružen: 11. maj 2005Prispevkov: 14022Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 12:06
Povezava do prispevka
Hmz jaz jih imam zdaj nekje od četrtka - se pravi 5 dni, vmes predvidevam da sem imela ovulacijo (ker pač spremljam bazalno temperaturo), ampak zdaj bi pa ja moralo nehat špikat. Pa dobro ni samo špikanje, ampak tak občutek kot da bi imela močno menstro, pa me zaboli ob premikanju npr. (če se na hitro sklonim, obrnem, ustanem s postelje). Ni huda bolečina, je pa moteča. Boh, bomo videli.

Galyka LOL, vsemogočna


Per Aspera ad Astra
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 37Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 12:15
Povezava do prispevka
tudi meni se nekaj takega ta mesec dogaja, kot opisuješ ti, tikka. mnja, če bo ostalo samo pri motečem občutku, potem zaradi mene naj tudi bo, upam samo, da ni znak česa nezaželjenega  traja pa mogoče sedaj kakšen teden in imam občutek, kot da se malo stopnjujuje. prej je bilo samo špikanje, sedaj pa tak občutek, kot pred ali med menstruacijo. do nje pa naj bi bili še 4 dnevi
0
Nazaj na vrh
Tikka
Starost: 38Pridružen: 11. maj 2005Prispevkov: 14022Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 12:22
Povezava do prispevka
Mja jaz imam še ene 2 tedna do menstre, pa predvidevam da me malo miksa zaradi prenehanja, bomo videli. Najbrž se maternica prebuja po 10 let spanja, ali nekaj podobnega 
Per Aspera ad Astra
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 37Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 12:25
Povezava do prispevka
 možno
0
Nazaj na vrh
Kika86
Starost: 34Pridružen: 16. apr 2008Prispevkov: 84Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 12:40
Povezava do prispevka
Tikka je napisal/aMja jaz imam še ene 2 tedna do menstre, pa predvidevam da me malo miksa zaradi prenehanja, bomo videli. Najbrž se maternica prebuja po 10 let spanja, ali nekaj podobnega 

mene je tut dostkrat tko špikal, pa neprijeten občutek sm mela- na vsake kvatre čez cele 3 mesece, dokler ni pršla M. sm se pozanimala pr ginekologu in mi je povedala, da je to zaradi tega, ker se debeli ta maternična sluz, ni pa menstre... menda je to po prenehanju s kt čist normalno Smile
0
Nazaj na vrh
Pika Nogavička
Starost: -18Pridružen: 10. feb 2006Prispevkov: 1162Kraj: ŠtajerskaStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 15:34
Povezava do prispevka
Tikka je napisal/a Lasje katastrofa, v bistvu bi si jih morala prati vsak dan, saj drugi dan proti sredini dneva sem že kot bi me kaka kravica polizala.


Sem na enakem Unhappy


Tikka je napisal/a samo me stalno nekaj žoka tam okoli maternice, sem mislila da je ovulacija sam malce predolgo traja pol...ima še katera take bolečince v predelo jajčnikov?


Tudi mene, zdaj sem dva tedna brez, tako da je to najbrž od tega, kaj pa vem, ni ravno prijetno, pa ravno danes sem spet dobila malo izcedka ...  Tolažim se s tem, da je normalno, samo če z izcedkom ne bo boljše, bom šla h ginekologinji.
"Drage kroglice pregelk, nikdar nočem biti vel'k."
0
Nazaj na vrh
Tikka
Starost: 38Pridružen: 11. maj 2005Prispevkov: 14022Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 17:29
Povezava do prispevka
Izcedek imam tudi jaz, samo je normalen, me nič ne srbi ali peče niti ni kake posebne barve. Najbrž je normalno med ciklom, medtem ko ga na KT nisem imela in če je bil ponavadi nekaj ni bilo v redu.

No ja najbrž ima spet Kika prav, se debeli sluznica ali kaj podobnega. Sem pričakovala še kaj hujšega potem ko je gospa maternica toliko let trnjulčila.
Per Aspera ad Astra
0
Nazaj na vrh
Pika Nogavička
Starost: -18Pridružen: 10. feb 2006Prispevkov: 1162Kraj: ŠtajerskaStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 17:46
Povezava do prispevka
Moj je rjav Unhappy
"Drage kroglice pregelk, nikdar nočem biti vel'k."
0
Nazaj na vrh
Tikka
Starost: 38Pridružen: 11. maj 2005Prispevkov: 14022Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 19. maj 2008 19:10
Povezava do prispevka
Mislim da je podobno težavo imela Anina, že kar nekaj časa po prenehanju jemanja KT in da ji je ginekologinja rekla da ni to nič alarmantnega ampak da gre za hormonske spremembe. Jaz sem imela tak izcedek to zadnjo rundo ko sem jemala KT in sicer skupaj z menstruacijo sem "krvavela" 2 tedna, zato pa sem tudi do take mere popenila da sem se odločila da bom prenehala s KT.

Skratka ginekologi pravijo, da če ni kri sveža in če izcedek ni obilen (več ali enako kot pri menstruaciji) da ni panike, to sem še takrat nekaj brskala za Anino. Prav tako sem ob istem brskanju zasledila da je to relativno normalno po prenehanju jemanja KT saj gre pač za hormonske spremembe in telo ne ve točno kaj bi počelo in kaj ne. Sem prepričana da se ti bo po koncu tega ciklusa tudi to uredilo. Lahko pa za vsak slučaj ginekologa pokličeš, če dobiš kako info bo vsekakor za vse "abstinentke" kul.
Per Aspera ad Astra
0
Nazaj na vrh
Pika Nogavička
Starost: -18Pridružen: 10. feb 2006Prispevkov: 1162Kraj: ŠtajerskaStatus:Offline
Objavljeno: 21. maj 2008 15:36
Povezava do prispevka
Punce, a ste vedele tole (našla na nekem forumu, ne vem, če smem povedati, kje):

- Hormoni iz telesa izginejo v manj kot tednu dni, učinki pa povsem
popustijo, ko se prične prva ovulacija, ko je itak šele možna zanositev.

- Izostanek M ni posledica prenehanja uporabe KT temveč kvečjemu notranje
motnje v delovanju reprodukcijske osi ali organske spremembe(recimo
luteinske ciste na jajčniku, ki je prav tako funkcijska motnja).

- po prenehanju uporabe KT so motnje v ciklusu v prvih mesecih dovljene
in podaljšana krvavitev je najverjetneje takšna motnja. Če bo ta
trajala dalj kot 3 mesece, se obrnite na ginekologa, sicer pa posebna
obravnava za zdaj ni potrebna. Predpogoj za brezbrižnsot je tudi dober
bris PAP pred manj kot 3 leti.

- Sicer pa uvedba ali prenehanje s KT ne predstavlja prav nobenih "šokov"
za organizem niti ne povzročajo nobenih nepravilnosti v delovanu
jajčnikov.


Tole je samo nekaj odlomkov. Meni je malo čudno, da zdravnik trdi, da KT niso šok za organizem, ker se s tem ne morem strinjati, čeprav nisem strokovnjak. Dodatni hormoni so po mojem mnenju pač šok.
"Drage kroglice pregelk, nikdar nočem biti vel'k."
0
Nazaj na vrh
BlackCat
Starost: 33Pridružen: 24. jun 2007Prispevkov: 850Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. maj 2008 19:55
Povezava do prispevka
Odvisno kako vzameš. Še vedno ostaja to nekaj kar vnašaš vase, pač ni naravno. Vendar verjemi da ne bi tega dovolili, če bi blo tako škodljivo. Sama sem velik pristaš tabletk, ker brez njih bi bila tudi s kondomom, zelo nesporščena. Sem jih pač vajena, jim zaupam, pa še zelo udobne so in omogočajo spontanost.

Je pa res da si vnašaš v sebe hormone, ki vplivajo lahko na zadrževanje vode, v najhujših primerih celo raka. Ampak to je tako majhna verjetnost, da je bolj možno to da te piči čebelica u spodnjo šobico. Seveda je toliko dejavnikov pri tem, kot je kajenje (možnost tromboze), dednost, pojav bolezni v družini....

Vsaka posameznica naj vidi če jim to ustreza ali ne, naj poskusijo več tabletk da si najdejo ustrezne. Meni ne delajo težav, cimra je morala po enem mesecu prenehat, saj je imela hude krče v nogah.
A moment of silence...
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Prenehanje s kontracepcijskimi tabletkami
Stran 5 od 45
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 4. feb 2020 17:58
    Dobra maska, slaba embalaža in oblika
  • Katrin 22. sep 2019 21:52
    prva pomoč
  • Katrin 22. sep 2019 21:40
    Navdušena
  • Katrin 22. sep 2019 21:34
    nisem opazila učinka
  • Katrin 22. sep 2019 21:30
    ne zamenjam več
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Ura je 6.20 zjutraj in ravnokar vam je zvonil alarm. Ob 7h imate naporno vadbo, ki vas nič ne mika.