Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Prenehanje s kontracepcijskimi tabletkami

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6
Tinchy
Starost: 37Pridružen: 23. jan 2004Prispevkov: 3853Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 14:34
Povezava do prispevka
Imam eno vprašanje, eno leto in pol sem jemala kontracepcijske tabletke Logest,
pred kratkim sem šla s fantom narazen in zdej jih ne rabim več, ne vem ali bi nekaj časa prenehala jemati tabletke dokler spet nisem v zvezi.
Samo se bojim da se ne bi hormonom potem kej strgalo, da bi npr. dobila mozolje,..
Kaj mi svetujete, a je bolje da za nekaj časa preneham s tabletkami, ali naj jih jemljem naprej, kaj je bolj zdravo, da se delajo vmes pavze s tabletkami ali ne? 
 
0
Nazaj na vrh
*Patricija*
Starost: 34Pridružen: 12. sep 2005Prispevkov: 124Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 15:44
Povezava do prispevka
ja kriza,pa saj če jemlješ kontracepcijske ne pomeni da moreš imeti fanta. ta je dobra. jspoznam veliko žensk ki so končale s fantom,pa niso prenehale jesti tabletk.
0
Nazaj na vrh
Tinchy
Starost: 37Pridružen: 23. jan 2004Prispevkov: 3853Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 15:52
Povezava do prispevka
sej vem,mene samo zanima kaj je bolj zdravo, da se jih kar skos jemlje, ali da pač tisto neko obdobje ko jih ne rabiš, da jih takrat za nekaj časa nehaš jemati.
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 36Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 15:53
Povezava do prispevka
 menda je celo dobro, da prekinjaš vmes ...
 
drugače pa, ni nujno, da imaš fanta, če jih jemlješ ampak ... je ponavadi tako, da jih jemljejo dekleta v resnih zvezah oz.  tista, ki so pogosto spolno aktivna ... zaradi mene tudi če nimajo resnih zvez.
redko jih katera je za hec oz. nekatere jih jejo zaradi priporočila zdravnika zaradi kakšnih drugih razlogov ...
0
Nazaj na vrh
SPA
Starost: 36Pridružen: 15. jul 2005Prispevkov: 5504Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 16:02
Povezava do prispevka
Jaz sem v taki vezi, da mi tabletk npr. (nažalost) ni "treba" jest kak mesec ali dva in takrat jih pač ne jemljem. Ali pa jih, odvisno, kako se mi da. Sem vprašala ginekologa in je rekel, da ni panike. Verjetno je pa tudi malo odvisno od tega, katere tablete imaš, kake s hudo dozo hormonov bi verjetno znale povzročati težave.
Vsaka šola nekaj stane...
0
Nazaj na vrh
exotica
Starost: 36Pridružen: 23. apr 2006Prispevkov: 282Kraj: BarcelonaStatus:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 16:12
Povezava do prispevka
SPA katere tabletke pa to jemlješ?
0
Nazaj na vrh
*em*
Starost: 29Pridružen: 21. jan 2006Prispevkov: 3239Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 16:56
Povezava do prispevka
Jaz ko nisem bila v zvezi sem jih vseeno jemala, saj mi je dobro vsaj veš kdaj imaš menstruacijo in si jo prestaviš, vedno in povsod.
 
Po prenehanju se pa ponavad mozolčki razrastejo k gobe podežju!
*em* vas ma rada :P
0
Nazaj na vrh
SPA
Starost: 36Pridružen: 15. jul 2005Prispevkov: 5504Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 17:06
Povezava do prispevka
exotica je napisal/aSPA katere tabletke pa to jemlješ?
Logest.
Enkrat sem (ne svojo) ginekologinjo čisto tako vprašala, če je s takim "en mesec ja, drug mesec ne" jemanjem kaj narobe, pa mi je rekla, da ne.
Vsaka šola nekaj stane...
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 36Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 17:55
Povezava do prispevka
em, meni so se tudi naredili mozolji nazaj, ko sem nehala ... ampak sem potem začela uporabljat kozmetiko primerno moji koži in sedaj nimam niti več mastne kože ... mozoljček se mi pa kakšen mini naredi samo še pred menstruacijo ... kakšen mesec pa še tisto ne Smile
0
Nazaj na vrh
bushbaby
Starost: n/aPridružen: 4. apr 2004Prispevkov: 4438Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 18:06
Povezava do prispevka
gita je napisal/a
 menda je celo dobro, da prekinjaš vmes ...

Ni dobro, škodi pa tudi ne, z izjemo pojava kakih mozoljev, lahko izrazitejšega otekanja ipd., hujših PMSov, nepredvidljivih in močnejših menstruacij ipd.
[size=9:391e3108a4]Half a bee, philosophically
Must ipso facto half not be.
But half a bee has got to be.
A vis a vis its entity- d you see?
[/size:391e3108a4]
0
Nazaj na vrh
Bonanza
Starost: n/aPridružen: 11. feb 2007Prispevkov: 1084Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 18:07
Povezava do prispevka
Meni se zdi pametno, da tabletk ne jemlješ, če misliš, da jih ne potrebuješ. Kar se mojih izkušenj tiče, sem jaz imela ful težav, ko sem jih nehala jemati (medtem, ko nisem imela nobenih težav, ko sem jih začela). Menstruacijo sem dobila normalno čez mesec dni in je od takrat redna (tablet ne jemljem že eno leto). Sem pa dobila ful grozno kožo (mozolji), izpadali so mi lasje. Res, da nisem prepričana, če je vse to povezano z prenehanjem jemanja tablet, je pa to v tistem obdobju bila edina taka sprememba v mojem življenju. Čez 2, 3 mesece se je stanje uredilo. Drugače pa sem jaz jemala Cilest.
Po prenehanju jemanja tablet nekaterim puncam zaostane menstruacija, moja prijateljica je ni imela kar 9 mesecev (ne, ni vmes zanosila). Vem, da ni nič nenavadnega, če je ne dobiš takoj, ampak po nekaj časa je pametno obiskat ginekologa.


0
Nazaj na vrh
Ninyka
Starost: 34Pridružen: 19. jan 2006Prispevkov: 76Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 12. mar 2007 18:09
Povezava do prispevka
Jaz bi pa rada prenehala s kontracepcijskimi, ker se mi zdi, da ful vplvajo na moje počutje....pa sem že 3 menjala, pa vedno enako. Se mi zdi, da sem non stop brez energije, ko pa jih neham jest, pa sem čisto drugačna.
No pa me zanima, če mi lahko svetujete kakšno drugo obliko kontracepcije (razen kondoma, diafragme), ki je zanesljiva. Enkrat sem probala celo Patentex oval-neke globule, ki se vstavijo 10min pred spolnim odnosom, in so nekje 98%, ampak so grozne. Po njih naju je oba s partnerjem vse peklo, preveč se je penilo....v glavnem niso za uporabo.
No prosim za nasvet.
Hvala
0
Nazaj na vrh
Tinchy
Starost: 37Pridružen: 23. jan 2004Prispevkov: 3853Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 13. mar 2007 8:29
Povezava do prispevka
hm...potem bi bilo bolje,da bi jih naprej jemala?
0
Nazaj na vrh
sea
Starost: 37Pridružen: 12. mar 2006Prispevkov: 1217Kraj: neskončni oceanStatus:Offline
Objavljeno: 13. mar 2007 19:39
Povezava do prispevka
A je normalno, da ko prenehaš jemat kontracepcijske ni menstruacije že 3 mesece?
0
Nazaj na vrh
*em*
Starost: 29Pridružen: 21. jan 2006Prispevkov: 3239Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 13. mar 2007 21:09
Povezava do prispevka
Ponavadi pride v roku enega mesca. Je možno da si noseča?
*em* vas ma rada :P
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Prenehanje s kontracepcijskimi tabletkami
Stran 1 od 45
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Katrin 8. jul 2019 21:28
    Navdušena
  • Katrin 8. jul 2019 19:50
    lep kratkoročen učinek
  • Katrin 8. jul 2019 19:46
    zelo nežen
  • Katrin 8. jul 2019 19:33
    neodločena
  • Katrin 7. jul 2019 23:20
    Lahka
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Preživeti prvi dan vrtca je lahko težko tako za otroke kot tudi mame! Prvi dan vrtca je eden najtežjih čustvenih dni za starše. V resnici ne gre toliko za to, da gre otrok prvič v šolo, ampak da se začne postopek spuščanja.