Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Prenehanje s kontracepcijskimi tabletkami

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7
Tinchy
Starost: 37Pridružen: 23. jan 2004Prispevkov: 3853Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. mar 2007 9:41
Povezava do prispevka
no meni je rekla včeraj zdravnica, da je dobro da se vmes malo prekine s tabletkami..
0
Nazaj na vrh
*em*
Starost: 30Pridružen: 21. jan 2006Prispevkov: 3239Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. mar 2007 9:43
Povezava do prispevka
Moja pravi, da to ni dobro, ker se organizmu meša.
*em* vas ma rada :P
0
Nazaj na vrh
Tinchy
Starost: 37Pridružen: 23. jan 2004Prispevkov: 3853Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. mar 2007 9:49
Povezava do prispevka
hm..vsaka drugače reče. sej ne vem potem kaj bi naredila.
meni je rekla da je fajn da se preneha če se ne rabi, da se telo malo umiri od
teh tabletk.
0
Nazaj na vrh
*em*
Starost: 30Pridružen: 21. jan 2006Prispevkov: 3239Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. mar 2007 10:00
Povezava do prispevka
Sedaj je spet odvisno za koliko časa, če se gre en mesec ja en mesec ne, to ni dobro. Če začenjaš in končuješ, po mojem mnenju jaz nebi več zaupala zaščiti, saj se telo navaja in odvaja in na koncu ne ve kaj bi naredilo. Če gre pa to za več mesecev, leto, pa ni panike.
*em* vas ma rada :P
0
Nazaj na vrh
_pety_
Starost: n/aPridružen: 25. dec 2004Prispevkov: 443Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. mar 2007 10:30
Povezava do prispevka
Jaz sem pred štirimi meseci prenehala s tabletkami (najbrž za kako leto), pa sem še vedno v resni zvezi. Pač sem se odločila, da bom nekaj časa brez. Imela sem Diane35 zaradi večih razlogov, ne samo kot kontracepcijo.
Vsekakor ti svetujem, da prekineš z uporabo, seveda, če nimaš drugih razlogov za nadaljevanje.
0
Nazaj na vrh
Anina
Starost: 118Pridružen: 15. jan 2006Prispevkov: 7001Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. mar 2007 14:52
Povezava do prispevka
Evo, še moja izkušnja s prenehanjem... že kakšno leto ne jemljem več tabletk, prej sem jih 3 leta, seveda sva s fantom še vedno skupaj  Nisem imela nikoli nobenih težav med samim jemanjem, nikoli nobenih okužb, slabega počutja... tudi, ko sem prenehala ni bilo težav...še vedno imam lase na glavi, vse zobe, nič mozoljev, počutje pa super-tako kot prej.
Za prenehanje pa sem se odločila predvsem iz razlogov, da se ne "bašem" več s tabletami in pa, da bi nekoč zanosila brez problemov (seveda ne mislim, da, če jemlješ KT imaš probleme).
0
Nazaj na vrh
_pety_
Starost: n/aPridružen: 25. dec 2004Prispevkov: 443Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 15. mar 2007 10:56
Povezava do prispevka
Anina je napisal/aNisem imela nikoli nobenih težav med samim jemanjem, nikoli nobenih okužb, slabega počutja... tudi, ko sem prenehala ni bilo težav...še vedno imam lase na glavi, vse zobe, nič mozoljev, počutje pa super-tako kot prej.
Za prenehanje pa sem se odločila predvsem iz razlogov, da se ne "bašem" več s tabletami.
 
 Se podpišem pod tole..
 
Kar se je spremenilo je to, da imam bolj mastno kožo, pa kak mozolj več se naredi kot prej, kar ni take pa nike. Pa neredne menstruacije, kar sem imela pa tudi že pred tabletami.
0
Nazaj na vrh
Tinchy
Starost: 37Pridružen: 23. jan 2004Prispevkov: 3853Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 15. mar 2007 11:43
Povezava do prispevka
hvala punce za pomoč, sem se že odločila.
0
Nazaj na vrh
dacka
Starost: n/aPridružen: 1. nov 2006Prispevkov: 148Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2007 19:48
Povezava do prispevka
Prosila bi vas za nasvet.

Stara sem 20 let in KT uporabljam 2 leti in pol zaradi mozoljev. Koža se mi je zelo izboljašala in zato bi rada prenehala z uporabo le teh. Zanima me ali se vam zdi prezgodaj ali pa naj jih še naprej jemljem?
Predvsem pa me je strah reakcije po prenehanju ali se da z uporabo krem trenutno stanje ohranjati ali pa se bo poslabšalo do te mere kot je bilo nekoč?
.
0
Nazaj na vrh
Glory
Starost: 41Pridružen: 6. nov 2003Prispevkov: 3914Kraj: KoperStatus:Offline
Objavljeno: 27. apr 2007 0:11
Povezava do prispevka
Povsem odvisno. Meni se je naprimer stanje poslabšalo ampak ne do te mere kot je bilo prej. Vsekakor pa bo poslabšanje. 
Glory ima vas rada >:D<
0
Nazaj na vrh
dacka
Starost: n/aPridružen: 1. nov 2006Prispevkov: 148Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 27. apr 2007 15:32
Povezava do prispevka
kdaj si pa ti začela in končala z jemanjem? ali je bilo stanje po prenehanju vsaj v  "mejah normale"?
.
0
Nazaj na vrh
Glory
Starost: 41Pridružen: 6. nov 2003Prispevkov: 3914Kraj: KoperStatus:Offline
Objavljeno: 27. apr 2007 16:00
Povezava do prispevka
Jaz sem jemala Diane kar nekaj let, pol sem prešla na bolj nizkodozne in se je stanje poslabšalo. Ko sem pa prenehala za par mesecev je bilo stanje obupno. Saj zame.
Glory ima vas rada >:D<
0
Nazaj na vrh
tanca
Starost: n/aPridružen: 28. maj 2005Prispevkov: 191Kraj: okolica LjubljaneStatus:Offline
Objavljeno: 27. apr 2007 16:31
Povezava do prispevka
Tudi pri meni na žalost. Po letu in pol jemanja Dian, sem se odločila prekiniti, saj mi je dermatologinja rekla, da bi se moralo po tolikem času urediti. že po parih dneh sem bila zopet polna podkožnih mozoljev, tako da sem šla nazaj na tablete. Ko sem po 4ih letih jemanja Dian šla na Yarine (manj stranskih učinkov), se je zgodba ponovila. Po enem mesecu sem šla nazaj na Diane, vendar se še eno leto po tem stanje ni normaliziralo (tako da sem sedaj na Roaccutanu).
Ni nujno, da se bo tebi to naredilo, meni se na žalost je.
0
Nazaj na vrh
Alja
Starost: -18Pridružen: 19. okt 2003Prispevkov: 3758Kraj: NaokoliStatus:Offline
Objavljeno: 27. apr 2007 16:38
Povezava do prispevka
daci87 tudi jaz sem Diane-35 začela jemati pred kakimi tremi leti zaradi težav s kožo (ki se mi je potem uredila) in sem jih jemala približno leto in pol, potem pa sem prešaltala na Yarino in se mi stanje kože ni poslabšalo (pa jih sedaj jemljem tudi že kako leto in pol). Če pa bi prenehala z jemanjem KT, bi bilo pa verjetno spet slabše.
Kar te ne ubije, te okrepi!
0
Nazaj na vrh
dacka
Starost: n/aPridružen: 1. nov 2006Prispevkov: 148Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 27. apr 2007 18:31
Povezava do prispevka
jaz sem tudi jemala diane 35 leto in pol potem se pa začela jemati yarina tablete, in sicer 1 leto, in se mi stanje ni poslabšalo. ampak bi vseeno rada prenehala z jemanjem, čeprav zaradi strahu pred izbruhom se nikako ne morem odločiti
si sploh ne morem predstavljati, da bi bila zopet tako mozoljasta, kot sem bila
.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Prenehanje s kontracepcijskimi tabletkami
Stran 2 od 45
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 15. apr 2020 13:56
    Pozitivno presenečenje :)
  • Tanja 25. mar 2020 19:31
    Uau! Totalno pozitivno presenečenje
  • numi 24. mar 2020 18:18
    zimski
  • numi 24. mar 2020 18:00
    Dobra ampak
  • numi 24. mar 2020 17:53
    top
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Pozabite na ovohavanje prelepih vrtnic – kaj ko bi njih koristi izkoristile kar v vsakodnevni lepotni rutini?