Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Zanesljivost turističnih agencij

Pojdi na stran 1 , 2 , 3
kokola
Starost: 23Pridružen: 13. feb 2008Prispevkov: 3747Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 22. feb 2012 8:25
Povezava do prispevka
O Relaxu in njihovem katastrofalnem odnosu sem sama pisala nekaj postov nazaj. Nam je referent zafrknil vse, kar se je zafrkniti dalo.. Pa bi mogoče še spregledala napako, če ne bi takrat dobila dokaz, da so že pred tem, ko so nam dali (ponarejen) vaučer točno vedeli, da nam dajejo vaučer za hotel, ki v resnici sploh ni bil rezerviral (ker so napačnega rezervirali).
 
Celoten postopek pritožbe je bil sicer ful dolgotrajen.. Kljub temu, da so bili dokazi jasni in  nedvoumni, so svojo odgovornost seveda zavračali in se delali pametne.. Tudi to, da sem jih vmes prijavila na Tržno in jih je Tržna tudi kaznovala in oglobila, ni pomagalo nič pri reševanju. Ko sem jim še to,da so bili kaznovani, podala kot argument, sploh ni zaleglo in so rekli, da jim njihova pravna služba sploh o tem ni obvestila..Ja,ziher. Pol mi je dopi*dlo in sem jih poklicala in poslala dopis, da al plačajo al pa grem v tožbo. In bi res šla, iz principa. No,pol so le s težkim srcem plačali tisto odškodnino. Nakazano sem dobila več kot leto od moje pritožbe, s tem, da sem jim vmes res ful težila in jih klicala..Tržna je pa tud rabila svoj čas, omg..  
 
In komaj sem rešila to zadevo, sem začela pisat pritožbo za moje starše, ki so šli preko Sončka na dopust. Še ena svinjarija. Dali so jim podpisat pogodbo, v kateri je pisalo, da je transfer vključen v ceno (isto je pisalo in v katalogu in v reklami + po splošnih pogojih poslovanja ni nikjer pisalo, da za tiskarske napake ne odgovarjajo)..Čez par dni jih je referentka klicala, da morejo prit podpisat novo pogodbo, po kateri transfer ni v ceni. Jaz sem jim to striktno odsvetovala..Tako da nove pogodbe niso podpisali, transfer so doplačali (ker če ne jih ne bi peljali), zdaj pa v pritožbi zahtevamo vračilo plačanega transferja, ker gre za jasno kršitev pogodbe (pogodbenih obveznosti turistične agencije). Mineva več kot mesec, odkar so prejeli in razen vljudnostnega pisma, nismo prejeli nič. Tekom tedna jih bom prijavila na Tržno, pol pa dala na sodišče predlog za izvršbo na podlagi verodostojne listine (računa). Jaz ne razumem, a so res tko malomarni in nesposobni in kaj za vraga delajo njihove pravne službe. Verjetno mislijo, da so nedotakljivi oz.da smo vsi potrošniki zabiti oz.brez osnovnega pravnega znanja oz.brez namena zahtevat, kar nam pripada.
 
Tako da no,počasi počasi mi zmanjkuje agencij, s katerimi it na dopust.  

All I've learned from my mistakes is that I can't stop repeating them.
0
Nazaj na vrh
Sinthija
Starost: n/aPridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 9772Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 22. feb 2012 8:28
Povezava do prispevka
Midva sva se odločila, da z agencijami ne bova več potovala. Prvič, ker vidiš razne oddaje po tv, tudi o agencijah, ki so znane kot dobre, kaj vse so zamučkale. Tukaj so imeli lani celo pomlad in poletje eno oddajo o resničnih štorijah. Te kar mine, ko to vse vidiš.
Drugič zato, ker so naju že tudi prebukirali (sicer zaradi naravne ujme, ki ni bila njihova krivda), a so naju prebukirali na slabše in v veliko manjši apartma.
Pa preko agencije ne smeš nikoli rezervirati brez zavarovanja v primeru odpovedi. Ker če zboliš, pa ne moreš iti, si pečen.
 
Midva si sama rezervirava hotel ali apartma preko interneta (booking.com je ena dobra stran), kjer imaš še v večini primerov 14 dni prej možnost brezplačne odpovedi. Pa velikokrat imajo kakšne popuste. Hotel/apartma prej preveriva preko interneta in spletne strani hotela. Prevoz si pa tudi organizirava sama. Te na koncu pride ceneje kot preko agencije.
"Najlepši okras ženske je ljubezen. Najlepša oblačila na ženski pa so roke moškega, ki ga ljubi."
0
Nazaj na vrh
Tikka
Starost: 42Pridružen: 11. maj 2005Prispevkov: 14022Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 22. feb 2012 12:07
Povezava do prispevka
Sinthija je napisal/a
Midva sva se odločila, da z agencijami ne bova več potovala.

Midva si sama rezervirava hotel ali apartma preko interneta (booking.com je ena dobra stran), kjer imaš še v večini primerov 14 dni prej možnost brezplačne odpovedi. Pa velikokrat imajo kakšne popuste. Hotel/apartma prej preveriva preko interneta in spletne strani hotela. Prevoz si pa tudi organizirava sama. Te na koncu pride ceneje kot preko agencije.


Delam enako, razen če bi bila preko agencije res ugodnješa ponudba, ampak sem v zadnjih letih vse v lastni režiji potovala z izjemo na Lefkado - z agencijo Atlas. Vse je bilo OK
Per Aspera ad Astra
0
Nazaj na vrh
Ineya
Starost: n/aPridružen: 9. sep 2010Prispevkov: 2012Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 22. feb 2012 22:07
Povezava do prispevka
Moram rečt,da sem ful presenečena kakšne podlosti se dogajajo preko agencij. Sama proti relax-i agenciji nimam nič, nasprotno vse kar je bilo obljubljeno-je bilo dejansko doživeto, tako, da sem bila zadovoljna.
Ampak glede na to, kaj vse sem prebrala, bom definitivno dvakrat premislila, preden se odločim za agencijo..Mislim pa, da je ful odvisno od same destinacije in na kaj naletiš. Lahko se vse skupaj odvije super, brez problemov, lahko pa pride do takšnih in drugačnih problemov, zaradi katerih te potem (verjamem) mine, da bi sploh še karkoli rezerviral preko agencij.
 
Mi je pa všeč tudi ta varianta, ki jo je omenila Sinthija.
Recept za srečno življenje si moramo napisati sami.
0
Nazaj na vrh
kokola
Starost: 23Pridružen: 13. feb 2008Prispevkov: 3747Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. feb 2012 8:10
Povezava do prispevka

Jaz pravim tko - nekaj je naredit napako, jo skušat popravit, bit iskren, pošten, nekaj pa je stvar prekrivat..Vsi delamo napake,čist vsi,samo sprenevedanje je tisto,kar mi je šlo na jetra. Če bi meni na začetku povedli za kaj se gre, ne bi naredila niti za stotinko tolk štale kot sem jo morala naredit.

Ko sem jaz rezervirala dopust in plačala akontacijo, so mi dali na Relaxu neke papirje, kjer je pisalo ime napačnega hotela. Na to sem jim takoj opozorila, referent je tudi naredil zaznamek.Fora pa je bla,ker sta ta dva hotela (moj izbran + napačno rezervirani) zelo blizu in pod isto verigo (pač kot da bi rekla, da gre za Hilton1 in Hilton2 - 50metrov en od drugega).Referent je preveril in rekel,da je v bistvu en hotel, ima isto recepcijo in vse,ampak da ima sobe za 5* in sobe za 4*..In je v tem catch.

Pa sem mu rekla,da ne more bit to,ker sem itak preverila in vse.Ampak ok,je rekel,da bo na vaucherju točno pisalo kaj pa kako.OK,mal sem še zaropotala,pol pa dala mir,v dobri veri,da je iskren. Vaucher1 sem namesto obljubljeno (oz,kot je poslovna praksa vsaj 1teden pred odhodom), dobila zadnji trenutek. Če kdo takrat vprašal mene, je to bila samo taktika (no,in pol sem dobila potrditev, da so vaučerje meli že 2 tedna pred odhodom): Na njih je bilo seveda napačno ime hotela.V soboto (pond.zgodaj zjutraj sem šla na pot) sem šla v poslovalnico in zahtevali pravilni vaucher,t.j.z omembo mojega želenega hotela.Dobila sem ga (vaučer2,tisti ponarejen) po mailu malce pred zaprtjem poslovalnice, tako da sploh nisem več mela šans karkol rečt. V mailu mi je tud referent napisal,da je vesel,da se je vse rešilo,da se je že bal, da je zafrknil.In pridem jaz v hotel,za katerega je na vaučerju2 pisalo, da je rezerviran na moje ime,in me v hotel niso spustili. Je bila cela scena, vsi so samo gledali kaj se grem, da mam falš vaučer in ker si želim v hotel 5* (moj želen) namest  4* (napačno rezerviran). Bila je 5ura zjutraj,potovala sem pa cel dan..In sem morala it na drugo (!) recepcijo,kjer so me v hotel le spustili,na podlagi vaucherja1.Drug dan sem poiskala predstavnico tuje agencije (organizatorja),ki je bila izjemno prijazna in mi ful pomagala.Med drugim mi je zrihtala maile, datirane več kot 1teden pred našim odhodom,kjer so Nemci SLO agenciji napisali, da nisem v hotelu,ki sem ga izbrala,ampak v tistem,ki so ga oni (napačno) rezervirali.Črno na belem je pisalo vse.

 

No,tega,da so nam vrnitev v SLO bukirali 1dan po tistem,ko sem jim rekla,da je skrajni rok za vrnitev,ne bom niti omenjala.Zvedela sem pa tud šele 2dni pred odhodom. Pristanek/odhod pa so namesto iz (od hotela) 30km oddaljenega kraja rezervirali iz letališča, ki je bilo 300km stran. To,da ni organiziran transfer letališče-hotel so mi povedeli šele v petek popoldan, pa še to na moje vprašanje, sami so kar slučajno to zamolčali. Pa niti ne rečem,da more bit transfer organiziran, samo hallo, take stvari je pač treba povedat. Najboljš, da bi jaz pršla dol z letala, čakala bus, ki ga ne bi bilo in si sama iskala prevoz za 300km ob 2h ponoči v tuji državi. No,pol so ta transfer le zrihtali, ampak jih je bilo treba seveda sku*cat kaj se grejo.

 

Skratka vse narobe, še najbolj pa njihov odnos. Moji starši so potovali z njimi večkrat in bili vedno maksimalno zadovoljni – zato sem Relax tudi zbrala, a po tej moji izkušnji..Nikoli, nikoli več! Ne samo odnos v poslovalnici (ko sem se po dopustu vrnila k njim, da jim povem kaj so zakufali (seveda v prijaznem tonu), se mi je referent opravičil, referentka blizu njega pa mu je rekla, naj se mi ne opravičuje, ker ni naredil nič narobe in da je neprimerno, da hodim k njim jim razlagat te stvari..Me je kmal kap!), kjer sem dopust rezervirala, ampak tudi njihova pravna služba in ljudje, ki delajo na sedežu so zelo brezbrižni. Pa tud ne toliko zaradi napak, ampak zarad sprenevedanja in zaradi nepriznanja odgovornosti.


All I've learned from my mistakes is that I can't stop repeating them.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Zanesljivost turističnih agencij
Stran 3 od 3
Pojdi na stran 1 , 2 , 3
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Mirno lahko rečemo, da je dogodek Met Gala največja modna noč!