Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Zanesljivost turističnih agencij

Pojdi na stran 1 , 2 , 3
LiliMarlen
Starost: n/aPridružen: 29. nov 2008Prispevkov: 576Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 7. sep 2010 18:11
Povezava do prispevka
Jaz pa najraje potujem v lastni organizaciji. Danes v času interneta ni problema rezervirat sobe v hotelu na drugi strani planeta, niti kupit letalskih kart da prideš do tja. Je pa res, da je v načrtovanje takega potovanja potrebno več časa in truda kot pa le prit v agencijo, izbrat aranžma in plačat. Mi je pa bolj všeč, ker te agencija ne omejuje. Si za raziskovanje določenega mesta lahko vzameš toliko časa kot želiš.
Sicer pa imam dobre izkušnje z Eurovalom (vedno so se potrudili in mi poiskali najugodnejšo in najboljšo ponudbo kar so jih imeli na voljo, tud čez izlet na predbožični Dunaj v njihovi organizaciji nimam kaj rečt. Dobre izkušnje imam tud s Sončkom in Palmo.
0
Nazaj na vrh
dodeka
Starost: n/aPridružen: 13. avg 2009Prispevkov: 195Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. okt 2010 19:06
Povezava do prispevka
Da opišem svoje letošnje izkušnje z agencijo Odklop: mi ne govorimo nemško, zato je rahlo do pretežno moteče, ko dobimo od Odklopa potovalne dokumente v nemščini brez osnovnih navodil. In ker smo že precej prepotovali, tako v lastni režiji kot z našimi agencijami, nam je bilo tudi vseeno, če kaj razumemo ali ne, ker nam je itak vse jasno Smile Potem pa so letos nastale težave, v bistvu prav panika, ko sva šla letos na dopust in našega organizatorja na letališču nikjer ni bilo. Iskala sva ga kake 45 minut, vmes spraševala druge predstavnike in nobenemu ni bilo nič jasno, potem smo pa končno naleteli na nekega človeka, ki nam je pojasnil, da ta tour operator sploh ne pričaka svojih gostov, pač pa se moraš zglasiti na šalterju neke španske agencije, ki ti izroči dokumentacijo in te usmeri do tapravega avtobusa. Potem sem še enkrat natančno prebrala spremni dopis v nemščini in ja, tam je bila res navedena neka španska agencija, z njihovim uradnim naslovom ter telefoni, nisem pa mogla razbrati, da naj bi se na letališču zglasili pri njih. Pa četudi bi to pisali, se mi nekako zdi, da je to osnovna informacija, ki bi jo moral prodajalec (Odklop), napisati v slovenščini, konec koncev gre za samo en stavek, sploh pa glede na to, da še nisem doživela, ne z našo ne s tujo agencijo, da te na destinaciji ne pričaka njihov predstavnik, pač pa se moraš zglasiti na nekem drugem šalterju. No, smo uspešno rešili Smile

Potem pa se zopet prijavimo za dopust in predvčerajšnjim dobimo dokumente, tokrat pa sem se v nemški tekst natančno zakopala (nemško sicer ne znam, znam pa ravno toliko, da se za silo lahko sporazumem, napisano besedo pa razumem precej bolje) in ugotovim sledeče: navodila pravijo, da naj na destinaciji pred carino pripravimo turistično karto, ki je vključena v ceno letalske karte,  v naslednjem stavku pa je posebej izpostavljeno, da za to ne rabimo nič še dodatno doplačati. In potem jaz včeraj kličem na Odklop in jim povem, da nemško sicer ne znam, da pa sem razumela, kot da naj bi bila turistična karta že vključena v ceno in da bi jo jaz pač hotela imeti. Mi rečejo, da bodo preverili in mi sporočili. Danes sem dobila na mejl tole:
Spoštovani,

 

Kolegico, ki pakira potovalne dokumente, sem
povprašala kako je bilo s turističnimi karticami. Žal jih organizator ni poslal
skupaj s potovalnimi dokumenti, sicer bi vam jih poslali.

 

Se pa baje v zadnjem času dogaja, da jih
organizatorji (razen ITS Reisen) nič več ne vključujejo v aranžma (drugače je s
karticami za Kubo).

 

Kartico je tako potrebno kupiti ob vstopu v državo
na tamkajšnjem letališču in znaša 10 USD/osebo - to informacijo imate zapisano
tudi že v računu.

 

Lep pozdrav,

 



In potem pokličem prijatelja, da mi prevede in mi potrdi, kar sem vedela že ves čas, da je to namreč vključeno v ceno. In seveda zatežim in po mojem teženju ugotovijo, da to res piše in da je res TUI pozabil poslati (čeprav so v prejšnjem mejlu trdili, da kartic več ne prilagajo - momogrede, medtem sem zvedela še to, da je to čista laž in da VSI ORGANIZATORJI PRILAGAJO TE VRAŽJE KARTICE in to zato, ker bi sicer trajalo nekaj ur, predno bi se cel Boing izkrcal, kupil kartice in prilezel do avtobusa, kar pa ni ravno pametno) in da sicer ne bodo pošiljali ponovno, lahko pa to prevzamemo na letališču v Minhnu, če pa ne bomo prevzeli, pa moramo kupiti na destinaciji, se pravi doplačati 20 usd in da prosijo za razumevanje.
Mimogrede še tole, na teh okenčkih, kjer prodajajo vstopne turistične karte se zna narediti cela kolona in čakaš v vrsti ko budala, brez te kartice pa ne moreš čez carino niti do predstavnika, da bi mu povedal, da je organizator zajebal in da bomo zaradi tega še eno uro stali v vrsti in možen scenarij je tudi ta, da avtobus odpelje brez tebe, ker predstavniki pač nimajo možnosti preveriti, kdo se je vkrcal in kdo ne. Se pravi, zaradi ene take banalnosti ti pravzaprav lahko zažgečkajo cel dopust, poleg tega pa mi pristanemo sredi noči ob 0:0 in si sploh ne znam predstavljati, kakšne posledice bi to prineslo.In pa seveda bi se olajšali za dodatnih 20 usd, kar je sicer malo, vendar pa, glede na to, da smo to že plačali, se mi zdi skrajno pokvarjeno, da prodajalec vehementno pričakuje, da bomo pa to menda ja plačali, saj je znesek čisto majhen?! Prosim lepo?! Meni kaj takega ne pade na pamet pri mojih strankah nikdar, pa če gre samo z 1 eur. Hkrati pa se mi poraja vprašanje, koliko ljudi je že tako kupilo to kartico, ker jim jo Odklop ni poslal?
Skratka, vsem, ki vplačate aranžmaje na Odklopu priporočam, če ne znate nemščine, dajte si prevesti navodila, da boste vedeli, kako ravnate, ker se očitno lahko vedno pojavi nekaj izvenserijskega in vam tudi izkušnje s potovanji nič ne pomagajo, Odklop pa zgleda ne zanima nič drugega kot da, da pokasirajo denar, ti pa snađi se Mujo Smile
Zanima me pa še tole, če katera ve (baje je Tanja pravnica?), a za turistične agencije ni nobenega zakona, tako kot za vse ostale trgovce, da morajo navodila za potovanje prevesti v slovenščino? Ker nekako se mi zdi, da bi za njih moralo veljati isto kot za ostale trgovce.
0
Nazaj na vrh
*lučka*
Starost: 38Pridružen: 25. jul 2006Prispevkov: 1019Kraj: vsakič nekje drugje :)Status:Offline
Objavljeno: 14. okt 2010 19:39
Povezava do prispevka
Tole kaže na neprofesionalno ravnanje agencije, ampak (oz. ravno zaradi tega) meni pa se poraja vprašanje, čemu še drugič potovati z agencijo, s katero že prvič nisi zadovoljen?
Beauty, to me, is about being comfortable in your own skin. That, or a kick-ass red lipstick. (Gwyneth Paltrow)
0
Nazaj na vrh
dodeka
Starost: n/aPridružen: 13. avg 2009Prispevkov: 195Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. okt 2010 19:51
Povezava do prispevka
Saj ne potujem z njimi, pač pa z nemškimi agencijami, oni so samo posredniki, z njimi pa zato, ker do letos ni bilo problemov oz. sploh ni bilo potrebe po nekih dodatnih info., ker ni bilo nič izvenserijskega, poleg tega pa Odklop v kuloarjih velja za fajn prodajalca. No, morebiti pa so fajn samo toliko časa, dokler je vse utečena praksa, takoj ko je kaj drugače, pa oni nič ne vejo Smile Jaz si vseeno predstavljam, da bi oni morali biti nek servis, ne pa da samo uporabljaš njihov iskalnik, rezerviraš in plačaš. Za to ne rabim slovenske agencije, ker to lahko naredim tudi direktno pri TUI ali ostalih, a ne?
0
Nazaj na vrh
bubica10
Starost: n/aPridružen: 23. okt 2007Prispevkov: 5179Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. okt 2010 23:36
Povezava do prispevka
A ne bi Odklop moral vsa navodila, dokumente ipd. prevesti v slovenščino?
Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down. (Oprah Winfrey)

A ustvari se samo trebaš napiti, pa sesti na bicikl, jer na sreću ćeš pre naleteti nego je pronaći.
(Balašević)
0
Nazaj na vrh
dodeka
Starost: n/aPridružen: 13. avg 2009Prispevkov: 195Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. okt 2010 6:45
Povezava do prispevka
bubica10 je napisal/a
A ne bi Odklop moral vsa navodila, dokumente ipd. prevesti v slovenščino?


Ja, tole tudi mene zanima. Sem poskušala zbrskati kakšen zakon, pa nisem nič našla.
0
Nazaj na vrh
Sydelle
Starost: 33Pridružen: 3. dec 2008Prispevkov: 1752Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. okt 2010 7:39
Povezava do prispevka
Tu bi se verjetno našlo kaj, ampak trenutno nimam časa brskati za členi Smile
0
Nazaj na vrh
dodeka
Starost: n/aPridružen: 13. avg 2009Prispevkov: 195Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. okt 2010 9:09
Povezava do prispevka

15. člen


(besedila ob prodajnih izdelkih)


(1) Pri označevanju izdelkov morajo pravne
osebe zasebnega prava in fizične osebe, ki opravljajo registrirano
dejavnost potrošniku v slovenskem jeziku posredovati potrebne
informacije glede značilnosti, prodajnih pogojev, uporabe in
namembnosti izdelka. Pri tem lahko uporabljajo tudi splošno razumljive
simbole in slike.

Prebrala celoten zakon in dopolnitve in pravilnik in je vse skupaj zelo medlo, edino ta nalimani člen govori o tem, vendar pa se to ne tiče tega problema, kajti "značilnosti, prodajni pogoji, uporaba in
namembnost izdelka" je v slovenščini, niso pa v slovenščini "navodila za uporabo" oz. navodila za potovanje.
0
Nazaj na vrh
kokola
Starost: 23Pridružen: 13. feb 2008Prispevkov: 3747Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 1. dec 2010 16:27
Povezava do prispevka
Jaz sem pa mela letos jeseni zelo zelo negativno izkušnjo z Relaxom.. Obup, res.. Unhappy
 
- rezervirali so napačen hotel (in so mi zadnjega lagali v faco...pol sem namreč izvedla, da so vedli kak hotel je vsaj 1 teden pred mojim odhodom in bili lepo tiho) plus tega so mi dali ponarejen vaučer (na njem napisan moj želen hotel, v katerega me itak niso spustili)
 
-pozabili so nam omenit, da v ceni ni transferja (wtf)
 
-od letališča do hotela sem mela 3ure vožnje (250km circa) in btw. 30km stran od hotela je tudi bilo letališče pa jim  ni padlo na pamet, da bi blo to bojše... Unhappy
 
-vaučerje sem dobila 2dni pred odhodom (to je v soboto-v ponedeljek zgodaj zjutraj pa šla na pot), takrat sem tudi zvedla, da se glede na predviden/zmenjen datum prihoda v SLO vračam 1 dan kasneje in da na vmesnem letališču čakam 7ur
 
Tako da..NEVER EVER. Pritožba pa je že spisana..

All I've learned from my mistakes is that I can't stop repeating them.
0
Nazaj na vrh
mayciky
Starost: 39Pridružen: 11. maj 2007Prispevkov: 598Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 1. dec 2010 18:37
Povezava do prispevka
A ima katera kake izkušnje z RCI, to je neka agencija, ki prodaja apartmaje po svetu, potem pa ti lastniki preko RCI oddajajo drugim (vsaj tako sem jaz razumela). Pri nas se s tem ukvarja agencija Promocija Sončnega Zahoda d.o.o.

V našem primeru gre za destnacijo na Tenerifih. Me zanima, če je kdo že potoval z njimi oz. če pozna koga, ki je. So zaneseljiva agencija? 
0
Nazaj na vrh
dodeka
Starost: n/aPridružen: 13. avg 2009Prispevkov: 195Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. mar 2011 9:18
Povezava do prispevka
Evo ena zanimiva izkušnja z Intelekto ta teden: z mojim dragim sva se odločila da greva na Skiathos in edina agencija, ki ima to v ponudbi, je Intelekta. naredim rezervacijo in naslednji dan naj bi plačala, studio v centu mesteca, z balkonom, potem pa jaz začnem brskati po Tripadviserju in ugotovim, da ti studii ali nimajo balkona sploh ali pa imajo francoski balkon, ki je ravno toliko velik, da človek lahko na njega stopi (če nima prevelikih stopal) in za povrh ti francoski balkoni gledajo direktno na visok zid, ki dela čisto temo, zid pa je po fotkah sodeč oddaljen od balkona kake pol do enega metra. Tudi nihče, ki je tam letoval in napisal oceno na Tripadviseju, ni imel sobe z balkonom ali pa je imel tisto s kvazi balkonom direkt v steno. Potem ti jaz naslednji dan pokličem Intelekto in jih na to opozorim, da v njihovem katalogu piše, da je soba z balkonom ampak zgleda, da je tam samo ene par studijev, ki balkon imajo in da naj mi zagotovijo, da imajo oni zakupljene točno te sobe. Je ena prijazna deklica zagotovila, da bo takoj kontaktirala lastnico in to preverila. Zelo hitro me je poklicala nazaj, povedala, da je govorila z lastnico in da je to res, kar jaz pravim in da če želimo sobo z balkonom, moram doplačati 50 eur. Sem jo najprej prijazno opomnila, da imajo oni navedene cene za studie z balkonom in da ne nameravam doplačevati za balkon, ker je v tej ceni že zajet, če pa so se zajebali, potem pa naj pač oni požrejo teh 50 eur, zakon je, kar se tega tiče, zelo jasen, a ne? No, ta prijazna deklica potem ni bila več tako prijazna in smo se začeli dajati, oni niso popustitli, jaz pa sem stornirala. Ni koristila niti grožnja, da jih bom prijavila na inšpekcijo in da jih bo to prišlo precej dražje kot tistih blesavih 50 eur. Čez nekaj ur pa me pokliče tista agentka, s katero sva prejšnji dan naredili rezervacijo, samo zato, da me še ona začne posiljevati z doplačilom 50 eur in na koncu sva se pošteno usekali. Do sedaj sem se Intelekte izogivala kot hudič križa, ker sem sedem let sama delala v turistični agenciji in še od takrat vem, da ko Intelekta zažgečka, zažgečka zelo konktretno, bolj kot druge agencije oz. ves čas sem imela občutek, da Intelekta zažgečka namenoma, da gre že v štartu ven z napačnimi informacijami, medtem ko druge agencije zažgečkajo po nasreči ali pa jih nategne hoteljer, ko prebukira hotel. Evo, in prvi kontakt z njimi je že rezultiral v poskusu čiste natege. Verjamem, da je tudi pri Intelekti v velini primerov super, vendar agencija, ki tako načrtno zavaja in se spreneveda, za mene ni vredna piškavega groša.
Če želi katera preveriti, šlo se je za Penzion Thymi's home na Skiathosu.
Zdaj greva v Turčijo.



Še to, lani sem se pritoževala nad Odklopom, da nobenih, niti najosnovnejših navodil ne prevedejo v slovenščino in še ko jih prosiš, je problem, tokrat pa sva rezervirala nemškega organizatorja preko Sončka in je bila že prijaznost njihovih zaposlenih nekaj nivojev višja kot na Odklopu, potem pa sva dobila parkirno kartico po pošti in poleg so bila navodila za parkiranje v slovenščini na A4 formatu, da slučajno ne bi imeli problemov kaj in kako. Čisto navdušena, od zdaj naprej bomo rezervirali samo še pri njih. Big smile







Združeni zaporedni sporočili. Prosim, da naslednjič uporabite funkcijo Spremeni (desno zgoraj) pri postu, ki ga želite spremeniti. Tako ohranjate forum pregleden in moderatorkam prihranite nepotrebno delo.

Še ena izključno dobronamerni nasvet. Kakšna prazna vrstica v besedilu ne bo škodila, bo pa zelo pripomogla k berljivosti objave.
Hvala,
KrvavaMeri

Nazadnje urejeno 13. mar 2011 9:23; skupaj popravljeno 1 krat
0
Nazaj na vrh
Tinka
Starost: n/aPridružen: 27. mar 2005Prispevkov: 2751Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. mar 2011 10:39
Povezava do prispevka
Zanimivo, tole z Intelekto. Sama sem že nekajkrat potovala z njimi in vedno smo bili zelo zadovoljni . Vse je bilo tako, kot so obljubljali, prijazni v agenciji in na samem potovanju/dopustu.
0
Nazaj na vrh
dodeka
Starost: n/aPridružen: 13. avg 2009Prispevkov: 195Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. mar 2011 10:45
Povezava do prispevka
Saj, vem da je mnogo ljudi zadovoljnih, ampak kot sem rekla, problem Intelekte je zgleda takrat, da ko kaj zažgečkajo, fajn zažgečkajo in potem še nočejo popraviti. Meni so v preteklosti že tudi enkrat na Kompasu zajebali (ne vem po čigavi krivdi) ampak so potem problem rešili v našo korist s prijaznostjo in ne v našo škodo z nesramnostjo.
0
Nazaj na vrh
AngelEye
Starost: 38Pridružen: 28. apr 2006Prispevkov: 3479Kraj: ŠtajerskaStatus:Offline
Objavljeno: 27. jun 2011 13:43
Povezava do prispevka
Sestra si je rezervirala zasebni apartma preko Sončka (organizator je pa Terraraisen). Na morebitno napako v katalogu sta že opozorila svetovalko, pri kateri sta urejala počitnice in je rekla da je narobe napisano, v vrstnem redu. Naj povem da piše oddaljenost od plaže 300 m - 70 m namesto 300 m - 700 m. No, sedaj sem preverila in je res napaka, moralo bi pisati 300 m - 700 m in sedaj se bojita, da bosta morala hoditi 700 m do obale ali še več, saj vsi vemo, da so to merjene zračne linije. Zanima me ali imate izkušnje z morebitnimi reklamacijami s Sončkom in kako se odzovejo pri reševanju le-teh.

Danes bo poklicala svojo svetovalko, saj ji je včeraj en drug svetovalec rekel, da pač on noče prevzemati odgovornosti, če bi karkoli obljubil, da se bo dalo rešiti. Praktično ji je rekel, da se da rešiti, če se hoče.

Urejala sta v Celju, v City Centru, vendar je vsak večji kraj od nas oddaljen cc 30 km in zato se bo poskusila najprej pomeniti po telefonu.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. (W. D.)
0
Nazaj na vrh
kitty13
Starost: n/aPridružen: 18. maj 2006Prispevkov: 530Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. feb 2012 23:23
Povezava do prispevka
Pa še moja izkušnja z Relaxom. S fantom sva lansko leto v avgustu rezervirala potovanje po Egiptu oz. križarjenje po Nilu, in sicer v času jesenskih počitnic. Ob rezervaciji nama je referent še rekel, da sva med zadnjimi, saj je letalo že skoraj popolnoma zasedeno. Potovanje sva torej plačala in čakala na oktober. No, 8 dni pred odhodom so naju obvestili, da je potovanje odpovedano zaradi premalega števila prijav. Ponudili so nama sicer počitnice, ampak tega nisva želela in sva se dogovorila za vračilo denarja, ki so nama ga tudi korektno vrnili v nekaj dneh. Ok, po zakonu so naju sicer obvestili še pravočasno in tudi z vračilom denarja ni bilo težav, ampak ko si v mislih že na dopustu in samo še čakaš tistih nekaj dni, te takšna novica pošteno pretrese. Pa ne samo to. Zame osebno je bil to ogromen stres, ker sem se tega potovanja res veselila in naenkrat se ti podrejo vsi načrti. Še posebej, ker dopusta ne morem prilagajati, ampak imam dneve točno določene. Še posebej se mi zdi sporno ravno to, da so poudarjali zadnja mesta v letalu, kar pomeni, da so vedeli, da za potovanje ni dovolj interesa, pa me kljub temu niso niti opozorili, da morda pa ne bo izvedeno.
Morda v opozorilo, sama z Relaxom ne želim/va več imeti opravka, čeprav sem pri tej agenciji dvakrat rezervirala prvomajske počitnice na Hrvaškem in je bilo vse ok. Večjim projektom očitno niso dorasli. Šlo pa je za potovanje, ki so ga sami organizirali in niso bili le posrednik. Midva sva počitnice rešila tako, da sem 2 dni klicala okrog ostale agencije, ki so seveda imele že vse polno, nato pa je pri Palmi nekdo v zadnjem trenutku odpovedal in sva šla z njimi. Ter bila zadovoljna in bova šla z njimi najbrž še kam.
Če ljubezen nosiš nosiš v sebi, potem jo vedno tudi srečaš.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Zanesljivost turističnih agencij
Stran 2 od 3
Pojdi na stran 1 , 2 , 3
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Mirno lahko rečemo, da je dogodek Met Gala največja modna noč!