Reklamacije itak ponavadi rešujejo poslovodje, ki pa zakone poznajo (čeprav imam jaz tudi drugačne izkušnje, ne v Emporiumu, pač pa v Massu, kjer se je poslovodkinja spuščala v prepir z mano glede nečesar, kar je popolnoma jasno napisano v ZVPot). Po mojih izkušnjah pri reševanju reklamacij veliko doprinese poslovna praksa nekega podjetja, seveda v smislu, da ti ponudijo več, kot so po zakonu dolžni, manj seveda ne morejo. Po 6 mesecih bi se lahko s tabo spustili v prepir, da si sam kriv za napako, pa imajo morda politiko, da tudi po tem roku ne komplicirajo in ugodijo v korist kupca ter si tako zagotovijo tvoje nakupe tudi vnaprej. Kar se meni zdi zelo pametno, saj sem tip kupca, ki se nikoli več ne bo prikazal v trgovini, kjer ne bodo pokazali vsaj volje, da želijo nekaj rešit v tvojo kotist.
Mimogrede, v Emporiumu sem imela nekoč reklamacijo, in sicer Diesel jeans, po več mesecih se mi je odparal šiv na žepu, brez problema so mi ponudili vse štiri možnosti po zakonu (zamenjava, popravilo, vračilo kupnine, znižanje kupnine). Odločila sem se za popravilo, ker žal niso več imeli identičnih novih. V dogovorjenem roku so mi zadevo (seveda brezplačno) uredili.
Pa še nekaj bi opozorila. Včasih ta 2-letni rok pride zelo prav pri blagu, za katerega velja garancija, ki ponavadi znaša samo 1 leto. Ampak je odvisno od primera do primera, saj se znajdeš ti v vlogi dokazovanja, da napaka ni nastala zaradi tvojega ravnanja. Primer: znanki so se po več kot 1 letu od nakupa lap topa (garancija je torej že pošla) začele zabrisovati črke na tipkah. Ni mogla več uveljavljati garancije, lahko pa se je sklicevala na stvarno napako.