Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Napake na oblačilih/obutvi

Pojdi na stran 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 10. jan 2009 12:51
Povezava do prispevka

Reklamacije itak ponavadi rešujejo poslovodje, ki pa zakone poznajo (čeprav imam jaz tudi drugačne izkušnje, ne v Emporiumu, pač pa v Massu, kjer se je poslovodkinja spuščala v prepir z mano glede nečesar, kar je popolnoma jasno napisano v ZVPot). Po mojih izkušnjah pri reševanju reklamacij veliko doprinese poslovna praksa nekega podjetja, seveda v smislu, da ti ponudijo več, kot so po zakonu dolžni, manj seveda ne morejo. Po 6 mesecih bi se lahko s tabo spustili v prepir, da si sam kriv za napako, pa imajo morda politiko, da tudi po tem roku ne komplicirajo in ugodijo v korist kupca ter si tako zagotovijo tvoje nakupe tudi vnaprej. Kar se meni zdi zelo pametno, saj sem tip kupca, ki se nikoli več ne bo prikazal v trgovini, kjer ne bodo pokazali vsaj volje, da želijo nekaj rešit v tvojo kotist.

Mimogrede, v Emporiumu sem imela nekoč reklamacijo, in sicer Diesel jeans, po več mesecih se mi je odparal šiv na žepu, brez problema so mi ponudili vse štiri možnosti po zakonu (zamenjava, popravilo, vračilo kupnine, znižanje kupnine). Odločila sem se za popravilo, ker žal niso več imeli identičnih novih. V dogovorjenem roku so mi zadevo (seveda brezplačno) uredili.

Pa še nekaj bi opozorila. Včasih ta 2-letni rok pride zelo prav pri blagu, za katerega velja garancija, ki ponavadi znaša samo 1 leto. Ampak je odvisno od primera do primera, saj se znajdeš ti v vlogi dokazovanja, da napaka ni nastala zaradi tvojega ravnanja. Primer: znanki so se po več kot 1 letu od nakupa lap topa (garancija je torej že pošla) začele zabrisovati črke na tipkah. Ni mogla več uveljavljati garancije, lahko pa se je sklicevala na stvarno napako.
0
Nazaj na vrh
Ic3PrIncZ
Starost: 39Pridružen: 9. okt 2004Prispevkov: 3133Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 3. mar 2009 14:58
Povezava do prispevka
Ne gre ravno za oblačilo je pa tekstil.
V Veletekstilu sem prejšnji teden kupila neko rjuho in sem doma opazila, sa so na njej vsaj 3 pisane črtice, kot da bi s kulijem ponesreči zarisal. Sem danes nesla nazaj, pa so rekli, da je edino možno zamenjava oz. nakup za ta znesek. Niti dobropisa mi niso hoteli dati.
Na koncu mi je na račun napisala, da imam do konca tedna čas da si za ta znesek izberem nekaj drugega.

Skratka mene moti me to, da jih nadrejeni ne pustijo vračati denarja.  Meni pa ni preostalo drugega kot da sem se zadovoljila z 'dobropisom' do konca tedna. Mogoče sem zaj* ker nisem popokala zadeve in rekla da pridem nazaj ko opravim par klicev.

Kam naj sporočim to neskladanje z zakonom o varstvu potrošnikov? Če ima to sploh smisel?
Light travels faster than sound! This is why some people appear bright until you hear them speak.
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -14Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. jan 2010 12:15
Povezava do prispevka
goldfish je napisal/aBom tu napisala, bolj paše v to temo kot v temo o plundri ipd.

Torej.. Jezna, jezna, jezna!!!! Kot
sem pisala že v drugi temi, sem kupila v Peku take lepe, gumjaste
škorenjčke, pisane. Vse lepo in prav, jih nosim dva dni, vesela, da
nimam mokrih nog in waw in oh in sploh. Pridem drugi dan domov in se mi
zdi, da mam nekaj mokre nogavice. Ampak zadevo pripišem svojemu 
nadnaravnemu (edini pameten izraz) potenju nog - gumijast škorenj pač
ni zadeva, kjer bi noga lepo dihala noter ane? Pridem danes spet domov.
Sezujem škornje. Mokre nogavice spet. Sezujem prvi par nogavic - mokre.
Gledam drugi par nogavic, ki je bil v neposrednem stiku s podplati,
obtoženimi potenja - suhe. Ups, neki ne bo v redu.
Potegnem ven volnen vložek - moker. Potegnem ven vložek, ki je v
škornju - še bolj moker. Pogledam noter v škorenj - cel podplat moker.
Primem škorenj v roko - pri peti podplat odstopa od zgornjega dela
čevlja - po 3 dneh nošenja.  In začnem preklinjat!!! Big smile

Pač
namenoma sem kupila nekaj, kar naj bi bilo malo bolj kvalitetno in
blablabla, ker se se že prevečrat zafrknila s kakšno bolj poceni
obutvijo. Plačala 55 €! Ker so se mi zdeli taki, da ne bodo hitro
razpadli (za razliko od kakšnih drugih, ki so že na polici zgledali
sumljivo). In potem to! Jezna, jezna, jezna!

Se
pravi - imam verjetno pravico reklamirat? Račun mislim da mam še nekje,
če sem ga vrgla v koš v sobi v LJ pa mislim, da ni še nobena nesla
smeti, tako da ga lahko nekako najdem Big smile A ima katera izkušnje z
reklamiranjem v Peku? Mogoče s konkretno temi škornji (iz lateksa,
pisani, notranjost modrozelena, se da zavihat)? Jutri zjutraj imam
sicer namen poklicat direkt v to prodajalno na Čopovi ampak me zanimajo
izkušnje.



Nič dobre izkušnje nimam z menjavo pri Peku (konkretno trgovina v
BTC-ju, hala A). Komplicirajo da je joj. Če je tako kot pri meni,
denarja skoraj zagotovo ne boš dobila nazj oz se boš morala res
potruditi, da ti ga dajo. Moja mami je takrat kupila ene sandale in pod
lučmi v trgovini se ni opazilo da je levi temnejši kot desni (bili so
umazano bele barve). Zunaj pa se je to videlo. In ko sva v avtu to
opazili, sva še isti dan šli nazaj. In  potem kompliciranje, da je to
ona že toliko nosila (v treh urah) in oh in sploh. Da denarja sploh ne
vračajo, za nošene čevlje pa sploh ne. Jaz sem potem seveda vztrajala
(pa še edini par je bil) in dobila denar nazaj (sem pa plačala z
gotovino, če bi s kartico mi pa sploh ne bi vrnili). S takim odnosom se
mi je Peko tako zameril, da še dolgo ne bom pri njih nič kupila (čeprav
imajo ene modele precej všečne).



Poročaj kako si uredila. Škornji se mi nikakor ne zdijo ugodni in da se ti to naredi?!
0
Nazaj na vrh
ana25
Starost: 122Pridružen: 26. jan 2005Prispevkov: 9323Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. jan 2010 12:31
Povezava do prispevka
Tu je po moje bolj problem politika trgovine kot pa Peko sam. Goldfish, seveda ti morajo čevlje vzeti nazaj, kupec pa ima pravico izbire, kaj želi. Ali menjavo ali dobropis ali denar nazaj. V nekaterih trgovinah (H&M) imajo že pri blagajnah napise, da denarja ne vračajo in lahko dobiš le dobropis, ampak če tega nimajo, so ti dolžni vrniti denar, če tako želiš.

Če bo problem dogovora s konkretno prodajalko, zahtevaj vodjo trgovine. Ne popuščaj. Tudi če bi ti prepuščali po enem mesecu, bi jih lahko nesla nazaj. Ker gre za (skrito) napako, škornji so pač namenjeni nošnji v dežju.
0
Nazaj na vrh
goldfish
Starost: 33Pridružen: 11. feb 2009Prispevkov: 996Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. jan 2010 14:23
Povezava do prispevka
Hvala vsem za informacije in nasvete Smile romy, tudi meni ne, zato sem pa tako odločena, da bom nekaj dosegla!

Sem danes klicala (prodajalna na Čopovi) - prodajalka je bila kar prijazna, je rekla naj čimprej prinesem nazaj skupaj z računom. Trajalo naj bi cca 8 delovnih dni da se zadeva uredi, ker moraj poslat v tovarno, verjetno bom pač dobila nove (kar mi je kul, ker so super za nosit in hodit pa še lepi so - če bodo pa spet prepuščali se bom pa razjezila zelo! :D). Je pa tudi nekako razumela, da sem zelo težko sama čudno stopila in jih sama uničila, ker je pač "strgano" direktno po spoju med podplatom in zgornjim delom. Torej, v ponedeljek jih nesem nazaj pa sporočim, kako bo. Saj razumem, da se take stvari zgodijo, ampak se mi zdi bistveno, da so sposobni uredit zadevo na primeren način. Bom poročala, kako se je stvar uredila.
0
Nazaj na vrh
goldfish
Starost: 33Pridružen: 11. feb 2009Prispevkov: 996Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 12. jan 2010 16:11
Povezava do prispevka
Sem nesla danes škornje reklamirat. Gospa je bila zelo prijazna, napisala je obrazec za reklamacijo in mi oblubila, da me pokličejo.
0
Nazaj na vrh
flafi
Starost: 35Pridružen: 31. okt 2005Prispevkov: 2017Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 12. jan 2010 17:29
Povezava do prispevka
Jaz imam s to Peko prodajalno na Čopovi kar dobre izkušnje glede reklamacije.
Sem enkrat vrnila japonke, ker so se ravno tako strgale po treh dneh (), pa nihče ni nič tečnaril in sem dobila dobropis. Res pa je, da vračila denarja nisem niti zahtevala.

Everything you’ve ever wanted is on the other side of fear.
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -14Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 12. jan 2010 17:53
Povezava do prispevka
Ic3PrIncZ je napisal/aNe gre ravno za oblačilo je pa tekstil.
V Veletekstilu sem prejšnji teden kupila neko rjuho in sem doma opazila, sa so na njej vsaj 3 pisane črtice, kot da bi s kulijem ponesreči zarisal. Sem danes nesla nazaj, pa so rekli, da je edino možno zamenjava oz. nakup za ta znesek. Niti dobropisa mi niso hoteli dati.
Na koncu mi je na račun napisala, da imam do konca tedna čas da si za ta znesek izberem nekaj drugega.

Skratka mene moti me to, da jih nadrejeni ne pustijo vračati denarja.  Meni pa ni preostalo drugega kot da sem se zadovoljila z 'dobropisom' do konca tedna. Mogoče sem zaj* ker nisem popokala zadeve in rekla da pridem nazaj ko opravim par klicev.

Kam naj sporočim to neskladanje z zakonom o varstvu potrošnikov? Če ima to sploh smisel?


Tole je sicer že staro, ampak sem imela podobno izkušnjo v Veletekstilu na Celovški v Šiški. Šele, ko sem jih natančno seznanila, kakšne so moje pravice (in da jih poznam), je prišla nadrejena in stvar uredila tako kot je treba.

Če se s prodajalci/trgovino ne morete dogovoriti, se obrnite na Tržni inšpektorat (preko tel. ali interneta).
0
Nazaj na vrh
lilja4ever
Starost: n/aPridružen: 23. apr 2005Prispevkov: 2360Kraj: Somewhere around NothingStatus:Offline
Objavljeno: 12. jan 2010 19:40
Povezava do prispevka


Še moja zgodba: kupila sem si škornje (malo nad 150€), usnjene. Imam jih okoli 2, 3 mesece. Dva dni sem z njimi hodila po mokrem, začnejo mi konkretno puščat ... ko pridem domov, razočarano in ekstremno besno ugotovim, da mi je na desnem odstopil podplat ... najprej samo spredaj, potem je začel še ob straneh. Firma Replay, kupljeni v Humanicu. Račun še imam, vendar je zadeva taka, da skoraj sigurno nimajo več takega modela (sicer so namreč strašno udobni) ... preprosto povedano se mi pa ne da prepirati z njimi, dolgo čakati na neko rešitev. Zdaj sem jih zalimala s sekundnim lepilom, drug teden pa bom jih nesla k čevljarju ... če se bo sploh dalo kaj narediti. Mislim, zavedam se, da niso gumijasti ... da niso za stanje v lužah ... ampak vseeno menim, da se tako ne ravno poceni čevlji ne bi smeli kar stopiti ob hoji po mokrem...
I think your whole life shows in your face and you should be proud of that. - Lauren Bacall
0
Nazaj na vrh
Akasha
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2004Prispevkov: 7649Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 12. jan 2010 22:37
Povezava do prispevka
Jaz sem v Peku na Čopovi lani reklamirala ene ne ravno poceni gležnarje od Hoegl, ker jim je ob 1. nošenju odpadla okrasna zaponka, pa še tako, da sem jo med hojo izgubila.

Zahtevali so oba čevlja in račun, kar sem dostavila...baje so poslali nazaj v tovarno na popravilo. V nekaj dneh sem dobila čevlje nazaj z dopolnjeno manjkajočo zaponko.

THE SPIRIT OF FIRE !!!
0
Nazaj na vrh
goldfish
Starost: 33Pridružen: 11. feb 2009Prispevkov: 996Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. jan 2010 14:00
Povezava do prispevka
goldfish je napisal/aSem nesla danes škornje reklamirat. Gospa je bila zelo prijazna, napisala je obrazec za reklamacijo in mi oblubila, da me pokličejo.


Rezultat je sledeč - dobila sem dobropis. Lahko koristim kadar je, ne zastara. Nekaj bom že našla, ko bom kaj rabila, če ne jaz pa mama. Sicer načeloma še vedno rabim škornje, ampak da bi si šla kupit direkt nove iste ali pa kakšne pdoobno drage se mi zdi zaenkrat še preveliko izzivanje usode, tako da bom nosila kar mamine, ki si jih je pred kratkim kupila za na vrt in so čisto lepi in še nerabljeni Big smile
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -14Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. jan 2010 14:16
Povezava do prispevka
Goldfish, v Humanicu imajo luštne gumijaste škornje znamke Funky Shoes po ceni 35 €; imeli so še ene druge znižane na 19 €, ampak je ostala samo še ena večja številka; se splača malo pogledat naokrog :) 
0
Nazaj na vrh
goldfish
Starost: 33Pridružen: 11. feb 2009Prispevkov: 996Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. jan 2010 14:40
Povezava do prispevka
Hvala za info, bom skočila kaj naokrog, če bo prilika. Zdaj sem namreč bolj doma, v Lj bom pa samo na izpite šibala Smile
0
Nazaj na vrh
flafi
Starost: 35Pridružen: 31. okt 2005Prispevkov: 2017Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 25. feb 2010 8:33
Povezava do prispevka
Včeraj sem v Zari kupila kratko trenirko. Šele doma sem ugotovila, da ima na nogi tako miniminimini luknjico, ki se malooo vidi, ko imam trenirko oblečeno. Problem pa je v tem, da sem listek s ceno že odrezala stran Unhappy Nekako se mi zdi, da bi mi morali trenirko vseeno zamenjat, pa samo rabim eno potrditev  Torej, mi morajo zamenjat ali ne?
Everything you’ve ever wanted is on the other side of fear.
0
Nazaj na vrh
mimika
Starost: 41Pridružen: 30. okt 2005Prispevkov: 6588Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 25. feb 2010 8:53
Povezava do prispevka
Seveda!
“Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity of purpose and imaginative vision against the play-it-safers, the creatures of the commonplace, the slaves of the ordinary.” - Cecil Beaton
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Napake na oblačilih/obutvi
Stran 7 od 8
Pojdi na stran 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Kar nekaj zvezdnic se je odločilo, da se ne bodo podvrgle kirurškim popravkom temveč sprejele svoj naravni videz.