Citiram v ustrezno temo:
Tanja je napisal/aquote:4df22561b7="Devon84"
Kar se pa tiče antioksidantov, pa še doslej ni bilo dokazano, da bi imeli kakršen koli vpliv na
metabolizem kože, razen naravnega vitamina E in vitamina A ter njegovih derivatov.
Za
vse osebe s suho kožo so potrebne maščobe (ne glede na starost) -
več, smisel
antioksidantov pa je v nevtraliziranju delovanja prostih radikalov, ki povzročajo poškodbe in staranje kože.

Devon84 je napisal/aTanja, prosim lepo.
Nič ne posplošujem.
Kar se tiče vitamina C, edina koži učinkovita spojina je naravni vitamin C. Vse ostale oblike se morajo prej pretvoriti vse do ascorbic acid, oz oksidirati. Kajti samo ascorbic acid ima učinek na metabolizem kože. Sem pričakoval, da to že veš. Sicer pa si prebrala klinične študije o vitaminu c na koži. Recimo kdo je pionir v raziskovanju učinka vitamina c na kožo? Kdo je prvi izoliral naravni vitamin c in se ga danes prodaja v serumih, kremah?
Ne vem zakaj bi mogel pisati blog, če pa sem samo želel povedati, to kar je klinično dokazano. Seveda pa nisem rekel, da so vse Clinique-ove kreme slabe. Jaz sem želel samo
povedati, da ne verjeti ali pričakovati, da vam antioksidanti v resnici tako učinkujejo kot to reklamirajo razne kozmetične firme.
Prosti radikali.... Najboljša zaščita pred njimi je sistemsko uživanje antioksidantov, to so tablete oz. dermatološko aktivna kozmetika, ki jo lahko dobiš samo od zdravnika. Sicer pa si lahko na Melbourne dermatology vse prebereš. Tam imajo klinične preizkušene informacije in
podatke.
Nisem želel zoperstaviti tvojim trditvam. Resnica je dejansko v tem, da se danes za določeno kremo ne ve, kakšen učinek ima v resnici na regeneracijo kože, saj je nemogoče delati toliko in toliko kliničnih raziskav za vsako kremo. Tako kot so slučajno za Boots-vo kremo No. 7 Protect and Perfect v neodvisni študiji ugotovili, da ima podoben učinek kot Retin-a ali Renova.
Če ima kdo pozitivne izkušnje s Clinique kremami, jih naj kar naprej uporablja. Vendar
Clinique ne spada med dermatološko aktivno kozmetiko, ampak spada na police drogerij. V njihovih kremah ni aktivno učinkovitega vitamina c v dovolj veliki koncentraciji, niti retinaldehyda, ki je takoj najbolj učinkovit derivat vitamina A za retinojsko kislino. Tako da... Jaz pač zaupam preizkušenim zadevam, ne pa tako kot današnja večina ljudi, ki gre v drogerijo po kremo in pričakuje, da ji/mu bo ta in ta kremica iz drogerije pomagala pred škodljivimi prostimi radikali. Koži koristijo samo njej mimetični antioksidanti in verjemi, da jih ima koža dovolj na zalogi in sama poskrbi, da se v njej ponovno vzpostavi ravnovesje. Razen, če ima kdo imunsko pogojeno kožno bolezen, sindrom itd.
Od antiksidantov si lahko največ obetamo od vitamina c v aktivni obliki, vitamina A in naravnega vitamina E ali pa pro-tocopherila. Vse ostalo pa so samo prepričanja in reklama.
Devon84 je napisal/aTanja,
potem pa navedi od kod imaš ti vire.
Jaz imam klinične iz revije The Lancet.
In če mi lahko odgovoriš, na že prej postavljeno vprašanje. Kdo je prvi izoliral aktivni vitamin c, ki se ga danes uporablja v serumih? In katera sestavina nas danes najbolj ščiti pred UVA in UVB žarki? Če že toliko veš.
Blog si lahko kar ti sama odpreš.
Ostala OT sporočila so bila umaknjena.