Bi se strinjala, da na splošno bi bilo fino če bi bilo več teorije, se mi zdi da bi bilo lastnikom psov lažje. Mislim, da če tega ni (teorije po samoinciativi ali v šoli) se potem pojavijo podobni dvomi o učenju s poz. motivacijo ko sem jih na začetku imela jaz. Sicer sem sama taka, da ko z nečim začnem, rada naredim cel doktorat in si mislim, da bi bilo skoraj edino prav, če bi ga drugi tudi, čeprav realno gledano se to nikoli ne bo zgodilo.
Pa tudi pričakovanja imamo vsi, ki smo pri šolanju in vzgoji psa začetniki, precej (pre)visoka - po mali šoli pes ne bo čudežno znal raznih ukazov, ne bo vedno prišel, pač ne bo 100%. Saj se da razumeti da bo tako in zakaj bo tako, samo se mi zdi da se včasih "krivdo" za počasen napredek (ki niti ni tako počasen) pripiše načinu dela, saj gre pri klasičnih metodah to hitreje (na prvi uri se psa uči že sedi in poleg itd.).