Gita, ne vem, ker nisem brala vsega, če ti je kdo že odgovoril tako kot ti bom jaz, ampak take stvari me podražijo in mi ne dajo miru. Jaz nikakor ne bi plačala. Če ste pravilno odjavili priključek in imate o tem dokazila, vam storitve potem ne smejo več zaračunavat. Seveda je veliko odvisno od pogodbe, katere osnutek verjetno lahko dobiš kje na internetu, sigurno jo imajo in pogledaš kakšni so odpovedni roki in od kdaj naprej ti ne zaračunavajo več, ali od dneva odjave ali od dneva, ko so prišli po opremo in dejansko odklopili priljuček. Po moje bi moralo biti od dneva odjave, saj lahko oni drugače zavlačujejo še dva meseca, ne pridejo po opremo in ti potem zaračunavajo. To po moje ne bi bilo pravilno. Kar pa se tiče tega, da so ti rekli, da plačaj račun, da ne bodo tožili je pa tako, da ti je verjetno to rekel nekdo, ki nima ravno pojma o stvari in je hotel pač zadevo najbolj enostavno rešiti. Marsikdo se ustraši in plača. Če si jim reklamacijo pravilno, priporočeno po pošti poslala, v njej navedla utemeljene razloge zakaj ne boš plačala, potem se ti ni potrebno nič bati. Tudi če so slučajno tako neumni, da bodo šli v tožbo, s to tožbo ne bodo uspeli. Če pa jim reklamacije nisi poslala pisno, priporočeno, bi pa jaz na tvojem mestu to čim prej storila. Je pa po mojem tudi dolžnost T2, da ti pri teh stvareh pomaga, če si z njimi podpisala pogodbo, da bodo vse z odjavo povezane zadeve reševali oni so ti dolžni pomagat. Na inšpektorat pa se le obrni, če ti ne bo uspelo rešiti stvari, dokler se nekdo ne bo uprl, bodo take stvari še naprej počeli. Lažje pa bi bilo, če bi vedela več o tem, kaj so ti odgovorili na tvojo reklamacijo.
LP