Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Siol - KATASTROFA!

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7
Lunča
Starost: n/aPridružen: 14. mar 2006Prispevkov: 1075Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. feb 2007 16:39
Povezava do prispevka
Ta siol je res nekaj boljšega. Sploh ko je kje napaka ni nikoli pri
njih. Najbolj mi gre pa na živce, ker vsakega, ki pokliče na njihovo
080 številko obravnavajo, kot da je neumen in da je vse sam
pokvaril. 


0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 42Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 13. feb 2007 17:21
Povezava do prispevka
SwanHeart, ne. pri njih smo bili veliko več časa kot le dve leti. torej to odpade. prvi račun sem reklamirala v smislu, da bi mi lahko zaračunali pol celomesečnega zneska, glede na to, da pol meseca potem že nisem več uporabljala njihove storitve. po pogodbi so mi dolžni zagotavljat storitev, z dnem, ko so mi odnesli modem, mi je niso več zagotavljali.
drugi račun se mi je pa potem sploh zdel brezpredmeten, ker se je nanašal pa že na čisto nov mesec, s katerim pa res že čisto nobene zveze več nismo imeli, ker smo imeli že prejšnjega pol meseca in cel ta mesec, za katerega so mi zopet poslali račun, novega operaterja.
 
poleg tega pa sem t2 pooblastila za odjavo adslja pri siolu, kar so po pisnem dokazilu, ki so mi ga poslali, tudi storili.
 
stvar je padla v komunikacijo med t2, siolom in telekomom. napako sicer označujejo kot možno, vendar je ne priznavajo in se tudi kaj veliko z njo ne ukvarjajo. odgovor na reklamacijo podajo v dveh stavkih, kjer v enem izmed njiju piše, da si še vedno dolžan plačat, ker odpoved ni bila pisno podana, čeprav je seveda s strani t2 bila (kar trdim na podlagi pisnega dokazila, ki so mi ga s t2 poslali).
 
na tem pisnem dokazilu s strani t2 pa tudi piše, da datum dejanskega odklopa (se pravi takrat, ko s telekoma pridejo pobrat vso opremo), sporoči telekom slovenije. in kar se mene tiče, je stvar padla tu. napako pa seveda plačamo mi!
 
se je res skrajno težavno ukvarjat s tremi tako velikimi sistemi. na koncu plačaš, požreš tujo napako in se počasi pomiriš.
oni pa peljejo isto prakso naprej in si na ta način pridobivajo še nekaj neupravičenih prihodkov, ki so za njih kaplja v morje, zame pa vseeno ne ravno mali znesek.
 
0
Nazaj na vrh
rene
Starost: n/aPridružen: 17. jun 2005Prispevkov: 3686Kraj: spinning around ...Status:Offline
Objavljeno: 13. feb 2007 19:12
Povezava do prispevka
meni je telekom, ko so me odklopili 9-ga v mesecu, poslal racun se za cel mesec, s tem, da se narocnina zaracunava za en mesec vnaprej. na "napako" sem jih pisno opozorila, ces, da imajo narocnino ze placano, dolzna sem jim samo pogovore do 9.ga. na pisno pritozbo sem brez besed dobila popravljen racun za tistih devet dni. ocitno, da pac probajo se za ta zadnji mesec nategniti stranko po principu ce rata, rata ... marsikomu se za tistih par jurjev pac ne da balinati s telefonado, pisanjem pritozb itd.
 
gita, meni res ni jasno kako ti lahko zaracunajo storitev ce so prisli po svojo opremo? pa saj je nekdo verjetno poklical tega cloveka, ki je pobral opremo? kako lahko potem trdijo, da odpovedi niso prejeli? definitvno jih prijavite na trzni inspektorat in obvestite ZPS, verjetno to ni osamljen primer?
"Arguing on the internet is like winning the special olympics, even if you win, you are still retarded."
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 42Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 13. feb 2007 19:29
Povezava do prispevka
prav gotovo ni osamljen primer.
 
sem napisala dve strani dolgo pismo na zvezo potrošnikov.
0
Nazaj na vrh
Fernando M.
Starost: 43Pridružen: 19. avg 2004Prispevkov: 1907Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. feb 2007 3:18
Povezava do prispevka
SwanHeart je napisal/aHmnja... sam a ne oni zaracunajo narocnino za cel mesec?

Ne, racuna se po dnevih.

quote:3d76e6f9a9="Lunča"Ta siol je res nekaj boljšega. Sploh ko je kje napaka ni nikoli pri
njih. Najbolj mi gre pa na živce, ker vsakega, ki pokliče na njihovo
080 številko obravnavajo, kot da je neumen in da je vse sam
pokvaril.

Glej, ce ti v Sloveniji ne dela ADSL povezava je nekje 3% moznosti da je za to kriv tvoj ISP(SiOL, Amiš, Volja), 17% da je kriv Telekom kot lastnik infrastrukture in 80% da si kriv sam ker bodisi ne znas nastavit routerja ali po vsej verjetnosti sploh ne ves kaj to je oz. ce to sploh imas, se najbolj verjetno je, da sploh ne ves kaj to je internet oziroma si pojem internet razlagas kot "modri E na ekranu, ki ga kliknes" ali pa "google" (ogromno uporabnikov ima za homepage nastavljen google ali najdi.si in jim zato internet pomeni google, ce mu reces ce lahko odpre stran www.peter.si bo sel to v google vpisat) spet drugim internet pomeni email in tretjim povezava, brskalnik, stran, www, http, mejo na trojane, kk? Tako se clovek nebi smel cudit, da ga nekdo na tehnicni pomoci obravnava kot potencialnega tehnicnega imbecila, saj je verjetno ubogi operater pred tem moral drugi stranki razloziti naprimer, da ima kabel navadno dva konca in da morata biti po vsej verjetnosti oba nekam vtaknjena, po moznosti pravilno, da bo stvar delovala. Najhuje se je to recimo poznalo ko je SiOL uvedel DIY, do it yourself montazo, kjer so stranke prisparale sest jurjev za montazo, paket same odnesle domov in potem se preden so odprle skatlo poklicale na tehnicno pomoc. Da ne omenjam cloveka, ki mu je ratalo RJ45 konektor zatlacit v luknjo dial-up modema. Sam sem poskusil a mi zaradi preproste matematike to ni uspelo, 12mm sirok konektor se pac tezko vtakne v 8mm siroko luknjo, ampak vedno se najde nekdo, ki mu to uspe. Ali pa je operaterja pred tabo dobil samooklicani racunalnicar, ki sveto trdi, da napaka ni pri njemu in da on ze ve bolje kot nek student na tehnicni pomoci, izkaze se da je imel onemogoceno mrezno kartico (kar je poelg tega da mrezne kartice sploh nimas edina mozna razlaga za napako 769) ker bi tole lahko nadaljeval do sedmih zjutraj in ker vas itak dolgocasi bom pocasi nehal nabijat, vam pa zagotavljam, da to niso izmisljeni primeri ampak primeri s katerimi sem se dnevno sreceval v svoji dvoletni karieri na tehnicni pomoci, tistih bolj bizarnih raje sploh ne bom omenjal. In ko naslednjic poklices na 0801000 in te operater vprasa ce si resetiral modem to ne naredi ker se mu žgečka za vse in bi te rad malo drk** v glavo ampak ker je pred tabo verjetno govoril s clovekom, ki ni locil med modemom in zvocnikom in ker ima preprosto predviden postopek po katerem mora reševati težavo oz. iskati vzrok napake. Pa da mi ne bo kdo ocital da pojem slavospev SiOLovi tehnicni pomoci, je dalec od tega da bi bila popolna je pa vsekakor boljsa od tehnicne pomoci katerega koli drugega ISPja pri nas plus je edina, ki pomoc nudi 24/7.

gita je napisal/asiol še vedno zahteva plačilo in se jim nikakor ne da dopovedat, da pisna odjava ni bila podana šele z reklamacijo prvega računa ampak mi niso upravičeni zaračunavat storitve, ki mi je ne zagotavljajo - te pa mi niso zagotavljali od 13.11.06 naprej, ker nisem imela več opreme, za katero strogo ponavljajo, da je njihova last.
ne priznajo napake v komunikaciji s t2 in telekomom in svetujejo, da naj raje, zaradi miru, plačamo, da se izognemo tožbam ...
 
za bruhat

Naceloma je SiOL tu naredil napako le pri reklamaciji, ce si res poslala vsa dokazila o preklopu, saj SiOL v bistvu ni dolzan preverjat, ce si ti naredila prehod k drugemu ISPju ali ne ampak naj bi za to poskrbel drugi ISP oziroma Telekom. Ce v narocniski sluzbi bodisi od tebe, bodisi od nekoga, ki si ga ti pooblastila niso dobili zahteve za prekinitev narocniskega razmerja, ti ga ne smejo prekinit po pogodbi.
Ignorance Is Bliss

How old would you be if you didn t know how old you are?
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 42Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 14. feb 2007 9:29
Povezava do prispevka
fernando, vem. in sem računala s tem, da je pač prišlo do napake, ker imajo verjetno takih in podobnih zadev na dan ogromno pa ne samo to. na začetku se mi je vse skupaj zdelo zelo enostavno in logično, no logično se mi zdi še sedaj. in sem zato tudi v reklamaciji lepo obrazložila kdaj in kako se je kaj zgodilo. ampak enostavno ostajajo gluhi. če sem jaz sporočila odklop razmerja šele s prvo reklamacijo računa, zakaj me potem takrat niso poklicali, da pridejo po njihovo opremo, ki mi zagotavlja dostop do interneta? zakaj? ne znam si drugega predstavljat, da zato, ker se delajo norce  če mi niso niti z eno besedo omenili, da bi prišli vzet modem itd., potem očitno vejo, da so ga že vzeli in se obešajo na malenkosti, kdo in kdaj ni sporočil? to je res tipična lastnost velikih sistemov - togost!
 
0
Nazaj na vrh
Fernando M.
Starost: 43Pridružen: 19. avg 2004Prispevkov: 1907Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. feb 2007 9:57
Povezava do prispevka
Modem je od Telekoma ne SiOLa.
Ignorance Is Bliss

How old would you be if you didn t know how old you are?
0
Nazaj na vrh
Pegasus
Starost: 41Pridružen: 22. okt 2005Prispevkov: 13101Kraj: LitijaStatus:Offline
Objavljeno: 14. feb 2007 10:03
Povezava do prispevka
quote:a60cda573b="Fernando M."
Pa da mi ne bo kdo ocital da pojem slavospev SiOLovi tehnicni pomoci, je dalec od tega da bi bila popolna je pa vsekakor boljsa od tehnicne pomoci katerega koli drugega ISPja pri nas plus je edina, ki pomoc nudi 24/7.
 
Edina? Si malo pozabil na recimo, t2:
 
O superiornosti siolove pomoči nad vsemi drugimi pa se ne bi strinjala. Pol stvari moramo doma namreč zrihtati sami, ker mi pogosto tam ne znajo povedati nič drugega, kot "ne vem". Lahko pa da imamo samo vedno takšno srečo, da naletimo na enega slabo podkovanega v tehnični pomoči.
Pa tudi ko je treba kaj v njihovo korist urediti, so napol nesposobni. Za pristop na paket duo so prelagali in izgubljali papirje več kot dva meseca.
You have enemies? Good. That means you ve stood up for something, sometime in your life.
- Winston Churchill
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 42Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 14. feb 2007 12:41
Povezava do prispevka
 od telekoma ... kakorkoli že, stvar je torej padla na komunikaciji med siolom in telekomom. jaz pa plačujem njihove napake
 
ok, da ne bom ob vsem tem samo kritizirala, čeprav sem res jezna in še vedno mislim, da upravičeno in grem pisat še eno pritožbo, bom povedala še to, da je siolova velika prednost ali pa kakorkoli se že to imenuje, kakovost storitve dostopa do interneta. čeprav mi osebno tudi s t2 nimamo popolnoma nobenih težav.
Nazadnje urejeno 14. feb 2007 12:45; skupaj popravljeno 2 krat
0
Nazaj na vrh
LIVvy
Starost: 42Pridružen: 4. jan 2006Prispevkov: 4786Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. feb 2007 12:42
Povezava do prispevka
quote:fbb3ac1485="Fernando M."...je edina, ki pomoc nudi 24/7.
 
Ja, saj vem, da sem pikolovska, ampak sem že klicala na T2 v nedeljo ob 2h ponoči, tako da očitno le ni siol edini s pomočjo 24/7.
 
 
0
Nazaj na vrh
Fernando M.
Starost: 43Pridružen: 19. avg 2004Prispevkov: 1907Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. feb 2007 14:46
Povezava do prispevka
Kdaj pa, pred pol leta se ti je v taki uri oglasil odzivnik in si lahko pustil svoje podatke, zivea operaterja pa nisi dobil. Mogoce sedaj imajo, ce imajo se popravljam.
Ignorance Is Bliss

How old would you be if you didn t know how old you are?
0
Nazaj na vrh
Lunča
Starost: n/aPridružen: 14. mar 2006Prispevkov: 1075Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. feb 2007 16:01
Povezava do prispevka
Fernando, čist razumem vso tvojo argumentacijo, poznam take primerke.



Kar me moti je to, ko se operaterju ne da razložiti, da veš kaj je
modem in kaj je router in si že probal razna resetiranja itd. in da
napaka ni pri tebi ampak pri njih ali na telekomu. In to, da se jim ne
da dopovedat, da ti je prejšnji dan en veliko bolj prijazen operater
povedal, da če stvar jutri ne bo delovala, da se pokliče še enkrat
pove, da ne dela in da bodo oni preverli če pri telekomu ne dela.



Si že sam vse povedal, da se vse stranke obravnavajo enako, kljub temu,
da lahko nekatere padejo v tistih 20% pri katerih napaka dejansko ni po
lastni krivdi.




0
Nazaj na vrh
Mimi_M
Starost: 46Pridružen: 13. dec 2005Prispevkov: 2127Kraj: PrimorskaStatus:Offline
Objavljeno: 14. feb 2007 18:18
Povezava do prispevka
Pri nas je bil vedno, ko nismo imeli dostopa do interneta (Siol), problem v centrali v našem kraju...Internet je potem ponavadi sredi noči spet začel delat.
In ko sem vzela paket Trio, ni šlo usposobit telefona...ugotovitev: na Siolu so pozabili pod moje uporabniško ime vpisat novi modem, ki so mi ga zamenjali v garanciji pred pol leta.  Izjava enega od njihovih operaterjev na številki za pomoč.
In nekaj me blazno zanima: koliko operaterjev dela tam naenkrat, da so vedno vsi zasedeni in čakaš tudi po 15 minut in več, da se ti končno nekdo oglasi??
Drugače nimam pripomb. Imamo k sreči enega ful prijaznega Telekomovca tu, ki mi je v najhujšem primeru, ko smo bili brez neta skoraj 10 dni, posodil en svoj službeni (?) modem in potem pomagal še večkrat, poklical in precveril, kako stvar deluje...
"Odločimo se, da je nekaj mogoče in da hočemo to storiti, pa bomo našli tudi način."
(A. Lincoln)
0
Nazaj na vrh
sasska
Starost: -13Pridružen: 4. apr 2006Prispevkov: 2974Kraj: CeljeStatus:Offline
Objavljeno: 6. mar 2007 21:13
Povezava do prispevka
Mene pa zanima, če imate na drugih koncih Slovenije tudi non stop kakšne težave z izpadi interneta in siol tv-ja. Pri nas (na Celjskem) danes že cel dan ne dela tv, internet pa itak vsaj 4krat na teden ne dela oz. ima nekaj minutne/urne pavze, ker kaj popravljajo.Meni gre to že pošteno na živce... da bi vsaj kaj naročnino zmanjšali, če imajo cel čas kakšne izpade. 
.
0
Nazaj na vrh
Anastazija
Starost: 43Pridružen: 25. jan 2004Prispevkov: 827Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 6. mar 2007 21:38
Povezava do prispevka
Ja, to tudi mene zanima. Sem tudi jaz iz Celjskega območja in to kar se
zadnje čase dogaja ni več normalno. Nonstop neki izpadi, pa kockice
itd. In kolikor sem opazila na siolovem forumu je očitno povsod na
Celjskem tako. Vsaj naročnino bi lahko zmanjšali, če že stanja ne
morejo znormalizirat.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Siol - KATASTROFA!
Stran 2 od 8
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Koža je naš največji organ in prvi obrambni zid pred zunanjimi vplivi.