SwanHeart je napisal/aHmnja... sam a ne oni zaracunajo narocnino za cel mesec?
Ne, racuna se po dnevih.
quote:3d76e6f9a9="Lunča"Ta siol je res nekaj boljšega. Sploh ko je kje napaka ni nikoli pri
njih. Najbolj mi gre pa na živce, ker vsakega, ki pokliče na njihovo
080 številko obravnavajo, kot da je neumen in da je vse sam
pokvaril.
Glej, ce ti v Sloveniji ne dela ADSL povezava je nekje 3% moznosti da je za to kriv tvoj ISP(SiOL, Amiš, Volja), 17% da je kriv Telekom kot lastnik infrastrukture in 80% da si kriv sam ker bodisi ne znas nastavit routerja ali po vsej verjetnosti sploh ne ves kaj to je oz. ce to sploh imas, se najbolj verjetno je, da sploh ne ves kaj to je internet oziroma si pojem internet razlagas kot "modri E na ekranu, ki ga kliknes" ali pa "google" (ogromno uporabnikov ima za homepage nastavljen google ali najdi.si in jim zato internet pomeni google, ce mu reces ce lahko odpre stran www.peter.si bo sel to v google vpisat) spet drugim internet pomeni email in tretjim povezava, brskalnik, stran, www, http, mejo na trojane, kk? Tako se clovek nebi smel cudit, da ga nekdo na tehnicni pomoci obravnava kot potencialnega tehnicnega imbecila, saj je verjetno ubogi operater pred tem moral drugi stranki razloziti naprimer, da ima kabel navadno dva konca in da morata biti po vsej verjetnosti oba nekam vtaknjena, po moznosti pravilno, da bo stvar delovala. Najhuje se je to recimo poznalo ko je SiOL uvedel DIY, do it yourself montazo, kjer so stranke prisparale sest jurjev za montazo, paket same odnesle domov in potem se preden so odprle skatlo poklicale na tehnicno pomoc. Da ne omenjam cloveka, ki mu je ratalo RJ45 konektor zatlacit v luknjo dial-up modema. Sam sem poskusil a mi zaradi preproste matematike to ni uspelo, 12mm sirok konektor se pac tezko vtakne v 8mm siroko luknjo, ampak vedno se najde nekdo, ki mu to uspe. Ali pa je operaterja pred tabo dobil samooklicani racunalnicar, ki sveto trdi, da napaka ni pri njemu in da on ze ve bolje kot nek student na tehnicni pomoci, izkaze se da je imel onemogoceno mrezno kartico (kar je poelg tega da mrezne kartice sploh nimas edina mozna razlaga za napako 769) ker bi tole lahko nadaljeval do sedmih zjutraj in ker vas itak dolgocasi bom pocasi nehal nabijat, vam pa zagotavljam, da to niso izmisljeni primeri ampak primeri s katerimi sem se dnevno sreceval v svoji dvoletni karieri na tehnicni pomoci, tistih bolj bizarnih raje sploh ne bom omenjal. In ko naslednjic poklices na 0801000 in te operater vprasa ce si resetiral modem to ne naredi ker se mu žgečka za vse in bi te rad malo drk** v glavo ampak ker je pred tabo verjetno govoril s clovekom, ki ni locil med modemom in zvocnikom in ker ima preprosto predviden postopek po katerem mora reševati težavo oz. iskati vzrok napake. Pa da mi ne bo kdo ocital da pojem slavospev SiOLovi tehnicni pomoci, je dalec od tega da bi bila popolna je pa vsekakor boljsa od tehnicne pomoci katerega koli drugega ISPja pri nas plus je edina, ki pomoc nudi 24/7.
gita je napisal/asiol še vedno zahteva plačilo in se jim nikakor ne da dopovedat, da pisna odjava ni bila podana šele z reklamacijo prvega računa ampak mi niso upravičeni zaračunavat storitve, ki mi je ne zagotavljajo - te pa mi niso zagotavljali od 13.11.06 naprej, ker nisem imela več opreme, za katero strogo ponavljajo, da je njihova last.
ne priznajo napake v komunikaciji s t2 in telekomom in svetujejo, da naj raje, zaradi miru, plačamo, da se izognemo tožbam ...
za bruhat

Naceloma je SiOL tu naredil napako le pri reklamaciji, ce si res poslala vsa dokazila o preklopu, saj SiOL v bistvu ni dolzan preverjat, ce si ti naredila prehod k drugemu ISPju ali ne ampak naj bi za to poskrbel drugi ISP oziroma Telekom. Ce v narocniski sluzbi bodisi od tebe, bodisi od nekoga, ki si ga ti pooblastila niso dobili zahteve za prekinitev narocniskega razmerja, ti ga ne smejo prekinit po pogodbi.