Jaz sem imela tak primer pred kakšnim letom, pa sem potem vseeno dobila refund - je pa res da se prodajalka ni oglasila Paypalu/Ebayu v roku za pritožbo na dispute. Meni je zagotovila, da ima potrdilo o pošiljanju, pa ga potem očitno vseeno ni dostavila, kot so zahtevali.
Upam da še vedno velja, logično bi tudi bilo. No, vseeno mi je tole 'da ne odgovarjajo za pošiljko' sedaj dalo misliti, čeprav je to trapasto. Nekateri 'moji' prodajalci pošiljajo izključno recorded delivery ravno zaradi tega, ker nočejo
nobenih težav. Ne altruistično zaradi mene, ampak ravno zato, ker vedo, da bo v primeru dispute-a Ebay zahteval potrdilo. Zdaj pa ne vem a se tisti, ki napišejo tak statement, samo poskušajo izogniti dispute-u - saj bi kupec si mislil 'sam sem si kriv' ali pa dejansko da to napišejo, kaj šteje? V kolikor se pravila od enega leta nazaj niso spremenila potem je to samo puhlica, razen če so se?