Punce, potrebujem pomoč.
V začetku februarja sem na italijanskem ebayu preko paypala kupila 3 pare škornjev, z dogovorom, da paket pošljejo kar sorodnici v Trst.
Paket so poslali, čakala sem kot nora, sorodnica je bila vsa živčna, ker je čakala na listek poštarja, ampak le tega ni bilo.
Dobim mail, da naj pokličem na neko številko, ampak ko sem klicala, se nihče ni javil. Prodajalcu sem pisala, da kje je moj paket, odgovora ni bilo. Prišel je čez čas, ko je v sporočilu pisalo, da je zaradi mene dobil kazen 40€, ker paketa nisem prevzela. Naj povem še, da me je vmes spraševal za ponovni naslov, za povrhu sem mu napisala še direktno pot do hiše.
Stvar je v tem, da mi zdaj ne odgovarja več, ko sem mu rekla za vračilo denarja. Hoče, da si tisto kazen 40€ razdeliva, čeprav ni moja krivda. Poniknil je v zemljo.
Kaj storiti? Tisti rok, 20 dni po nakupu, ko preko ebaya lahko zahtevam refund je seveda minil, tako da je prodajalce zavarovan?! Naj to tako vzamem, če ne morem podati zahteve za vračilo?
Prosim, vsaka informacija mi bo prav prišla, ker nakup ni ravno tako poceni, da bi lahko pogrešila teh 100€.
Hvala.