Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Kritike in pohvale prodajalkam

Pojdi na stran 37 , 38 , 39 , 40 , 41 , 42 , 43 , 44 , 45
ninnna
Starost: 39Pridružen: 18. jan 2006Prispevkov: 2123Kraj: pod kovtromStatus:Offline
Objavljeno: 13. jul 2012 18:01
Povezava do prispevka
Pohvalim celotno osebje MrPeta, hiter, prijazen, prilagodljiv in kompetenten servis.
 
Bi pa pokritizirala starejšo prodajalko na blagajni v Zootiku, neprijazna in kislofacna je bevsknila vame, ko sem samo vprašala če imajo nekaj na voljo.
How come Barbie never got pregnant? Ken always came in another box
0
Nazaj na vrh
barbara22
Starost: 42Pridružen: 29. dec 2003Prispevkov: 18275Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. jul 2012 9:45
Povezava do prispevka
ne vem kako točno se imenuje trgovina, mislim da je La Donna v Hali A. Sem šla mimo in sem rekla, grem pogledat, če imajo kakšen kos in sta punci opravljali na veliko in na glas. Ko sem bila prvič v trgovini je bilo enako.  Confused

Sem jima rekla, da ni lepo, da pred strankami opravljata sodelavko in šefico, če pa že morata, pa naj bolj potiho. Njuni faci - 
Izberi si luno za cilj in tudi če boš zgrešil, boš še vedno pristal med zvezdami.
0
Nazaj na vrh
Lubenica
Starost: n/aPridružen: 10. jul 2006Prispevkov: 6018Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. jul 2012 10:13
Povezava do prispevka
Edino pravilno. Ena je prej omenila, da ni vsak za vse. Se absolutno strinjam, vendar to ni nikakršno opravičilo za nezainteresiranost, arogantnost ali neprofesionalnost pri delu. Za svoje delo si plačan razliko med njimi v večjih mesti kot pri nas bolj v odročnih koncih Slovenije. Pa tudi pri starosti je razlika, se mi zdi, da so daleč najslabše ravno študentke ali mlade prodajalke, ki imajo več dela same s sabo in svojim videzom kot delom, ki ga opravljajo, čeprav bi praviloma morale imeti še malo več zagona in delovnih navad kot delavke z daljšim stažem. Nenazadnje se je na začetku poklicne kariere potrebno dokazati, šele potem lahko kdaj tudi stegneš jezik.

Pa brez zamere takim, ki se res trudite, saj vas ni malo. Thumbs Up Škoda pa je, da preveč ljudi samo kritizira slabo in ne širi besede o dobro opravljenem delu (denimo nadrejenim).
0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 34Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10863Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 14. jul 2012 11:23
Povezava do prispevka
Pohvalila bi Petra iz Tomas Sporta na Čopovi Thumbs Up Prijazen, nevsiljiv, nasmejan, hitro mi je prinesel želeno številko in poskrbel, da se je punca, ki dela na blagajni, malo podvizala in dvignila svojo rit.
Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
kokola
Starost: 23Pridružen: 13. feb 2008Prispevkov: 3747Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. jul 2012 7:59
Povezava do prispevka
Napišem še sem:
Morem pokritizirat zaposlene v Hervisu NG. Pred časom so mi (ob plačilu z darilnim bonom) brez moje vednosti, razliko dali na Hervis kartico.O tem so me obvestili šele po opravljenem "prenosu", niso mi dali ne možnosti izbirat, ne nič. Ob tem mi pa niso dali nobenega potrdila. Naslednjič pridem v Hervis, hočem plačat in jim rečem, da mam nekaj denarja na kartici, pa naj mi pač odštejejo.in mi rečejo,da rabim potrdilo (ne sam, da tega nisem vedla, niti potrdila nisem nikoli dobila). Ker če bi mi to povedali, bi seveda potrdilo spravila. No,plačam in takoj po tem pošljem mail-pritožbo na Hervis. Čez par dni dobim zelo prijazen mail iz strani vodje prodajalne, kamor hodim, da se mi opravičujejo in da naj grem v to poslovalnico in mi bodo vrnili denar. Včeraj, 3 ali 4 dni po prejetem mailu, grem tja, nekaj kupim, pred plačilom povem zgodbo, pa seveda noben ni vedel nič. jim rečem, naj pač pogledajo maile, da piše vse tam (sicer mislim, da bi moral vodja prodajalne dat na okrožnico to obvestilo, ampak okej, verjamem, da ne morejo verjet meni na besedo). Najprej so bili neprijazni, potem so me odkrito obtožili, da lažem, potem sem čakala 25 fa*ing minut kot en debil na blagajni, ker je šla vodja oddelka iskat mail ki ga seveda (mislim,da je teh 25minut pila kavo in računalnika sploh prižgala ni) ni našla. Ni se opravičila ne nič, name je gledala kot da sem ena lažnjiva smet in rekla, naj se pridem zment en drug dan, ko bo delal ta gospod, ki mi je poslal mail. Da bi bila mera polna, mi je še rekla,da tudi ko grem na bankomat, če pozabim vzet denar, je logično, da ostanem brez. Pa sem ji rekla, da situacija sploh ni niti malo podobna in da tudi če se bi to zgodilo, ni noben upravičen vzet denar, ki mu ne pripada. V četrtek bom šla spet in potem bom spet poslala pritožbo na sedež Hervisa in potem najverjetneje še na tržno.

All I've learned from my mistakes is that I can't stop repeating them.
0
Nazaj na vrh
PetraFlora
Starost: 28Pridružen: 22. dec 2011Prispevkov: 159Kraj: KamnikStatus:Offline
Objavljeno: 17. jul 2012 13:49
Povezava do prispevka
kokakola obup. tudi meni zaposleni v kamniškem hervisu ne delujejo nič kaj prijazni. ko sem pozabila kartico doma in se prosila, če me lahko poišče v računalniku, me je prodajalka prav grdo pogledala in se težko težko odpravila proti računalniku, ki je bil ''precej'' oddaljen (cca, pol metra) grrrrrr. potem me pa še našla ni, ker očitno ni znala natipkat priimka, pa sem ji črkovala pa ni šlo. sem obupala in šla.
 
sicer pa vse pohvale vsem zaposlenim prodajalkam v kamniškem slo watch-u (qlandia kamnik), so izredno prijazne, vedno znajo svetovati, vedno povejo realno stanje in mnenje glede ur. presenetljivo je bilo, ko sva z bratom iskala neko drago uro, pa nama je povedala,da nama je škoda plačati ime, ker so neke ure, ki so več kot polovico cenejše, enakovredne kakovosti. res poskrbijo, da stranka dobi kar se da ugodno in dobro varianto nove pridobitve:) skratka-SUPER:)
if you're dating a dancer,raise your hand.if not,raise your standrads.
0
Nazaj na vrh
kokola
Starost: 23Pridružen: 13. feb 2008Prispevkov: 3747Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 17. jul 2012 14:11
Povezava do prispevka
kokola drugače Wink

Ne vem če ti pomaga, a vseeno.. Mojemu fantu so, ko je pozabil Hervis kartico doma,  rekli naj shrani račun in mu naslednjič, ko bo imel kartico s sabo gor vpisali ta nakup.

All I've learned from my mistakes is that I can't stop repeating them.
0
Nazaj na vrh
PetraFlora
Starost: 28Pridružen: 22. dec 2011Prispevkov: 159Kraj: KamnikStatus:Offline
Objavljeno: 17. jul 2012 14:22
Povezava do prispevka
uuuu,sorisori.hahahahaha kokola, oprosti
 
drugače pa hvala,bom šla vprašat.
if you're dating a dancer,raise your hand.if not,raise your standrads.
0
Nazaj na vrh
Odorata
Starost: n/aPridružen: 6. dec 2009Prispevkov: 28Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. jul 2012 22:55
Povezava do prispevka
Pohvalila bi gospo Dragico iz Emporiuma (oddelek Punt Roma). Tik pred zaprtjem trgovine mi je prijazno pomagala izbrati majičko. 
0
Nazaj na vrh
kitty83
Starost: n/aPridružen: 11. maj 2012Prispevkov: 21Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. jul 2012 23:58
Povezava do prispevka
Tole temo berem kot delodajalka, zaenkrat kritike "naše trgovine" na srečo še ni bilo.:P Upam, da ne bom preveč OT, če pripomnem, da bi bilo za lastnike in vodje trgovin super, če bi takšne pripombe o njihovih prodajalkah posredovale tudi njim. Verjemite, da za neprimerno obnašanje zaposlenih večinoma nikoli ne izvemo oz. izvemo prepozno.

Je pa res, da stranke velikokrat neprijaznost enačijo z zavrnitvijo neupravičene menjave izdelka. Kot je ena že omenila, stranke mnogokrat zahtevajo nazaj denar, enostavno zato, ker so si doma premislile ali želijo opraviti menjavo brez računa. Takrat je lahko precej hude krvi.

Mene kot stranko najbolj moti, če prodajalka klepeta po telefonu ali s sodelavko medtem, ko jaz čakam, da bi jo kaj vprašala. V tem primeru praviloma trgovino zapustim še preden dočakam njeno pozornost. Confused

Barbara: Edino pravilno Thumbs Up
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 41Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 23. jul 2012 8:02
Povezava do prispevka
jaz sem do sedaj mislim da napisala dva tovrstna maila. enega v enporium (marella), drugega pa v pizzerijo primavera v kopru. od slednje sem dobila odgovor - hvala za opozorilo, bomo ustrezno ukrepali. od emporiuma pa nič.

in seveda, ni šlo za nikakršen spor med mano in prodajalci, v obeh primerih me je zmotil odnos - totalno neprofesionalen, žaljiv.

si mislim, da si ena izmed rekdih, ki jo to res zanima ... in mogoče ravno zaradi tega kritike vaše trgovine še ni bilo Wink

---

sicer pa je bila zadnjič v emporiumu v marelli zelo prijazna in ustrežljiva blond, višja prodajalka in v modni hiši v city centru so tudi vedno vse prijazne in nevsiljive in prijazna je bila še prodajalka z dolgimi temnimi lasmi v tomas sportu v city centru, pa v mullerju v celju mi je tudi ena čisto lepo pomagala izbrat šminko.

... ja, sem bila malo na pohodu po trgovinah Big smile
0
Nazaj na vrh
mijauuu
Starost: 37Pridružen: 9. avg 2009Prispevkov: 1045Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 30. jul 2012 21:49
Povezava do prispevka
Joj... jaz pa moram prav skritizirat eno prodajalko danes v portoroškem dm-u... Mislim... Sem bila v vrsti na blagajni in je prišla not ena gospa in prijazno vprašala v angleščini, če lahko vstopi z odprto plastenko kokakole oz. pove, da jo je prinesla od zunaj... In prodajalka ji na široko odgovori v slovenščini v stilu "Ma,ja ma kaj... ne sej meni itak pokaže na .... bla bla bla bla..."...Pol je fant, ki je lih plačeval rekel, da verjetno gospa, če je vprašala v angleščini... odgovor v slo. ni razumela... In prodajalka začne, da kaj... da turistka pač ne zna slovensko in je vprašala v angleščini, in da ona (prodajalka) pa ne zna angleško in ji je zato odgovorila v slo... al neki v tem smislu... Ta čas pa je turistka kar še naprej stala in ne razumela nič in samo gledala zgroženo... Nakar ji je prodajalka le rekla "ok"... Smo se samo vsi gledali...pol je moja mama sicer pripomnila... "bo treba it spet v šolo"... samo se mi je zdelo res na mestu... odnos totalno neprofesionalen....Mislim... ok, če bi bila to Zgornja Kungota (se opravičujem, ampak uporabim to vas samo kot primer zakotne vasi pa tudi ne vem, če je tako zakotna) Ampak je bil to Portorož.. kako že... "biser turizma"...
https://www.facebook.com/panchidorchi
0
Nazaj na vrh
DiLeMa
Starost: 37Pridružen: 2. okt 2005Prispevkov: 1218Kraj: CeljeStatus:Offline
Objavljeno: 30. jul 2012 22:07
Povezava do prispevka
Zelo pohvalim prodajalca v športni trgovini Planeta Tuš Celje (mislim, da se ji reče Maxi Rossi). Ne vem imena, star med 30 in 40, zelo prijazen in ustrežljiv, ravno prav duhovit, dobrovoljen in ob enem naraven (nepocukran po domače povedano). Je pomagal sestrinemu leto in pol staremu otročku izbrat pravo številko obutve, še sam ga je obul, preveril velikost, itd.

Pohvala tudi prodajalki v celjskem Mercator centru, drogerija Beautique. Zelo uslužna, a ob enem nevsiljiva, dobro mi je svetovala glede maskar, vse pokazala, si vzela čas, me vprašala po željah in mi na podlagi le-teh tudi dejansko kvalitetno svetovala, nakup pa pospremila še s testerji parfumov za mene in fanta.
Ljubezen ni odraz enega samega dogodka, enega samega pogleda ali dotika. Ljubezen se v človeka prikrade počasi in potiho ... in potem se enkrat enostavno zaveš, da imaš nekoga neskončno rad. Zaradi množice vseh njegovih dejanj, pogledov, besed, dotikov, čutenj ... ki ga delajo takšnega, kot je. Mogoče se tega zaveš medtem, ko misliš nanj in ga neskončno pogrešaš, ali pa ko ga pogledaš v oči in v njih najdeš vse, kar obožuješ.
0
Nazaj na vrh
Starlight
Starost: 36Pridružen: 16. dec 2008Prispevkov: 1869Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 31. jul 2012 21:57
Povezava do prispevka
V zadnjem času sem naletela na dve super prodajalki. Smile

Prva je gospa Marjeta iz Peka, ki me je res prvovrstno postregla in to kar štirikrat. Shocked Prvič v BTC-ju, kjer se je med preizkušanjem čevljev pokvarila zadrga - gospa mi jih je pomagala sezuti, poslala čevlje na popravilo in me poklicala, ko so bili končani. Drugič je bilo v Peku v centru Lj, se me je spomnila od prvič in vprašala, če sem zadovoljna s čevlji, ki sem jih kupila. Tretjič je bilo spet v BTC-ju, ko sem prišla po “popravljene“ čevlje - zadrga se je spet po dveh korakih spet strgala in gospa se je opravičevala, kot da bi bila ona kriva, mi je bilo kar malo nerodno. Ker so mi bili ti čevlji edini izmed več kot 100 preizkušenih parov prav, sem bila pripravljena počakati nanje do sredine avgusta (zaradi kolektivega dopusta bi naj popravilo trajalo tako dolgo), je pa prodajalki uspelo urediti zadeve tako, da me je že po treh dneh prijetno presenetila s klicem, da so čevlji popravljeni. Osebno je klicala v tovarno in predlagala, naj menjajo zadrgo z eno drugo, ki po njenih izkušnjah (in izkušnjah strank) najbolj drži. To je verjetno ena izmed najboljših prodajalk ever, zelo prijazna, hkrati pa nevsiljiva, pa res se je zelo potrudila, da sem končno dobila moje čeveljce. Big smile

Druga prodajalka je pa iz Reninija v centru Lj, žal ne vem imena, je bila pa zelo prijazna in me korektno postregla, kljub temu, da sem prišla v trgovino minuto pred zaprtjem (nisem vedela, da je že toliko ura Embarrassed ). Sem se opravičila in rekla, da bom prišla drug dan, pa ni hotela nič slišati o tem, mi je vseeno prinesla čevlje in nikamor se ji ni mudilo. Smile

Še obstajajo dobri prodajalci. Thumbs Up
“Strive for perfection in everything you do.“ (Sir Henry Royce)
0
Nazaj na vrh
ninnna
Starost: 39Pridružen: 18. jan 2006Prispevkov: 2123Kraj: pod kovtromStatus:Offline
Objavljeno: 2. avg 2012 21:42
Povezava do prispevka
Jaz imam spet mešane  izkušnje, in sicer slabše s starejšim prodajalcem v Megadomu v Ribnici.
 
Prišla sem po navadno peno, da bi nekaj zatesnila (če bi dedca čakala lahko čakam do zime, hihi), ker je sama po kompletnem obhodu nisem našla sem vprašala če imajo, reče ne, vprašam če mogoče samo trenutno nimajo ali mogoče ve kje bi imeli, pa se kar usede za blagajno in začne računat stranki, ki je čakala tam ko da me ne bi bilo več.
 
Sicer sem hotela vprašat še če bi mi odrezal  neko cev, ampak sem besna šla iz trgovine in vse pač kupila v Bauhausu.
 
Se me je pa ena mlajša gospodična z vijoličnimi lasmi iz restavracije Spar spomnila, ker sem 3 leta nazaj večkrat hodila na malico in prijetno poklepetala z mano na blagajni. Odlično!
How come Barbie never got pregnant? Ken always came in another box
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Kritike in pohvale prodajalkam
Stran 42 od 45
Pojdi na stran 37 , 38 , 39 , 40 , 41 , 42 , 43 , 44 , 45
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Profesorica je razkrila, da je uživanje mesa nujno za duševno zdravje, saj veganska hrana ne vsebuje ključnih hranil.