kozmetični industriji suče ogromno denarja, čeprav zaradi svoje narave
(gledane bolj ko ne z moškega stališča: kozmetika = neškodljive kremce
in šminkice) izpade nekaj obrobnega in nepomembnega. V bistvu pa gre
točno za to, kar si napisal: ker je tu ogromno denarja, kozmetična
industrija zelo intenzivno išče nove potrošnice in tem kar naprej tudi
ponuja nove izdelke. No, saj podobno je tudi v modi. S tem, da
kozmetična industrija izrazito pritiska na najbolj občutljivo mesto pri
sodobni ženski in ji kar naprej govori, da "ni dovolj dobra", to pa
pade zelo na plodna tla zaradi vzgoje, razmer v družbi itn.
Ta situacija se zdaj počasi prenaša tudi na moške, saj ste na tem
področju precej neizkoriščen vir denarja. Tudi v moških revijah se zdaj
začenja pritiskati na moške, predvsem z obliko telesa (mišic), počasi
bodo tudi vas začeli obravnavati kot kokoši in vam v dvostranskih
člankih govoriti, kako se naj obrijete (tako kot nam v ženskih revijah
na dolgo in široko razlagajo, kako naj si umijemo lase).
No, saj to so vse skupaj zelo znane zadeve in ne govorim nič novega -
se absolutno strinjam s tem, kar si napisal v začetku, pa tudi s
strahom pred staranjem in z odklanjanjem starosti v naši družbi.
Mislim pa, da te proti koncu "malo zmanjka", prvič se tukaj večina
deklet najbrž strinja, da 1 cm make up ni estetski, drugič ni treba
posploševati (ni nujno, da je ženska, ki dejansko zgleda kot plakat,
neumna, oziroma ni nujno, da ima tista, ki ne uporablja niti kreme,
zaradi tega kaj višji IQ). Recimo jaz sem vedno jaz in po kakšni
logiki naj bi bila takrat, ko nisem namazana, kaj pametnejša? Dvomim,
da mi lahko IQ tako niha.
Dobrodelnost pa je pač zadeva, v katero drugih ne moreš siliti, lahko
si samo vsak zase iskreno priznamo, ali nas prizadene tuja lakota,
nesreča, potresi, revščina, in ali smo recimo v zadnji davčni napovedi
med olajšavami lahko izpolnili tudi rubriko "humanitarni prispevki" ali
ne. Če je to res merilo.
Drugače pa je tako, kot če bi poslušala svojega moža, tudi njemu je kozmetika pač tuja in o njej podobno razmišlja.