Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Feyst ličila

Pojdi na stran 1 , 2
Lubenica
Starost: n/aPridružen: 10. jul 2006Prispevkov: 6018Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 27. jun 2013 15:26
Povezava do prispevka

Tanja, vse, kar si napisala, so dobri argumenti in nikakor jim ne morem oporekati. Ne razumem pa, zakaj je barvna paleta ozko omejena na zelo močne barve, ki redko komu sploh pristojijo. OK, zadeva je najbrž še zelo v povojih, ampak zakaj bi nekdo na trg lansiral najprej izdelke, ki so namenjeni zelo ozkemu krogu ljudi? Tudi cena je bila najbrž oblikovana z namenom, da se ustvari nek imidž, ampak problem tukaj se mi zdi razvojna strategija, ki kot vidimo, ni najboljša, če ljudi odbija. Marketing je danes vse za nekoga, ki na trgu še ni uveljavljen in žal se tega niso dobro lotili. Če bi imel človek možnost izdelek tudi poskusiti (za neko normalno ceno), bi se dobro blago že sami hvalilo, ampak v današnjih časih res ne moremo obsojati žensk, ki pač nočejo odšteti precej denarja za nepreverjene izdelke.

0
Nazaj na vrh
summertime
Starost: 32Pridružen: 6. sep 2009Prispevkov: 628Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 27. jun 2013 16:24
Povezava do prispevka

Pa še glede tožbe: papir in internet preneseta vse. In res zanimivo, da je tole s tožbo prišlo ravno od osebe, ki je pred nekaj meseci z nepreverjeno, lažno izjavo skušala škodovati tudi PL. Me prav zanima, če bi katera od vas imela svoje podjetje, in bi nekdo o njem napisal neresnično in žaljivo izjavo z namenom škodovati (ne govorimo o kritiziranju preizkušenih izdelkov), če bi zagrozile s tožbo ali ne. Tako, da malo premislite, kaj in komu verjamete in se zavedajte, da ima vsaka zgodba vsaj 2 plati.
 

Se mi zdi, da sem to jaz :). Nikoli nisem želela škodovati PL (res ne vem zakaj bi želela kaj takega) in se mi zdi, da resnično pretiravate vsi skupaj. Je pa res, da moram bolj paziti predno kaj zinem, ker se do sedaj nisem zavedala resnosti svojih izjav (ki nikoli niso namerno škodljive, zgolj nepremišljene in impluzivne) in morebitnih posledic.

Nazadnje urejal/a summertime 27. jun 2013 16:35; skupaj popravljeno 1 krat
0
Nazaj na vrh
Akasha
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2004Prispevkov: 7649Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 27. jun 2013 16:25
Povezava do prispevka

Jaz plačam nadpovprečno ceno samo, če sem prepričana, da ne bo zgrešena investicija in če ima izdelek tisto "nekaj", da ga res hočem. Dekorativa ni področje, kjer pogosto na široko odpiram denarnico in sumim, da enako velja za večino žensk. S tem hočem reči, da me redko kateri drag deko izdelek dovolj pritegne. Večinoma imajo zanimivejše izdelke firme srednjega in nižjega razreda.

Slovenska kozmetika zame ni to, dokler ni tudi kraj izdelave Slovenija!

Glede kozmetike, izdelane v Sloveniji - tudi Krka je proizvajala dekorativo pred leti, ne le Ilirija.

Potem pa še nekaj - ne vem, zakaj bi se moral kdo zagovarjati, če ga izdelek ne pritegne in če napiše, zakaj je tako. Navsezadnje potrošnik lahko sam izbira, za kaj in iz katerega razloga bo dal od sebe denar in ima pravico do lastnega mnenja.

Glede kvalitete - naj dajo izdelke več neodvisnim blogerkam v recenzijo, pa bomo videli še kako mnenje o dejansko preizkušenem izdelku. Če bodo neodvisne recenzije pozitivne, potem je to že eden od indicev, da so izdelki morda vredni denarja.

Ime je meni osebno tudi popolnoma neprivlačno in bi ga morali spremeniti čim prej.

Poleg tega - ko je rečeno, kdo sploh obrača kozmetiko in gleda kje je narejena - JAZ ŽE. In če preberem kako čudno državo a la Kitajska, moje navdušenje za nakup rapidno pade, če gre za izdelek, ki se ga nanaša na kožo.

Npr. od MUA do sedaj nisem kupila niti ene reči, nizka cena gor ali dol.

THE SPIRIT OF FIRE !!!
0
Nazaj na vrh
kokola
Starost: 21Pridružen: 13. feb 2008Prispevkov: 3747Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 27. jun 2013 22:50
Povezava do prispevka

Vse,kar je Tanja napisala,je sicer res,a vseeno meni ostane nekaj dvomov. Smile Razumem vso debato glede tega, da proizvodnja stane, da v Sloveniji ni razvita kozmetična (s tem mislim na dekorativo) industrija, a vseeno se sprašujem kako to, da so cene te dekorative tako visoke kot so cene chanela in podobnih high end firm. Ne pravim, da ne smejo bit, zanima me le zakaj. Če so cene šmink na trgu od 1€ do 30€, in vemo, da verjetno znamka s poceni kozmetiko (verjetno) manj vlaga v marketing oz.v inovacije, čemu potem šminka neznanega proizvajalca stane 20€? chanel, dior, itd. imajo ime in sloves, ki ime spremlja, ful vlagajo ne samo v izdelek ampak v trženje (reklame, najem znanih modelov itd)...Če se mene, kot nepoznavalko vpraša, chanel šminka z embalažo stane mogoče 5€, ostalo je le ime. smiley Moje mnenje. Sama si te kozmetike ne bom privoščila, iz več razlogov in niti najmanj se ne obregam ob to, kje jo delajo in kaka je embalaža (sej tud essence laki mi niso vizualno simpatični, pa jih vseen kupujem)...

Ko bom želela zapravit 20€ za šminko al senčilo, jih bom raj vložila v izdelek, za katerega vsaj približno vem, kaj pričakovat (dobre ocene, dobre sestavine itd, itd). Ma seveda vsakemu svoje. smiley


All I've learned from my mistakes is that I can't stop repeating them.
0
Nazaj na vrh
ReM
Starost: n/aPridružen: 9. jul 2011Prispevkov: 22Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 30. jun 2013 0:39
Povezava do prispevka
Akasha je napisal/a

Slovenska kozmetika zame ni to, dokler ni tudi kraj izdelave Slovenija!

Potem tudi Renault ni francoska blagovna znamka, ker se proizvaja (tudi) v Sloveniji?

Pipistrel ne bo več slovenska blagovna znamka, ko bodo letala sestavljali v Italiji?

MAC ni kanadska blagovna znamka, ker se proizvaja povsod po svetu?

Čigave pa so potem te znamke? Smile

 

Akasha je napisal/a

Glede kozmetike, izdelane v Sloveniji - tudi Krka je proizvajala dekorativo pred leti, ne le Ilirija.

 

Glede Krke - če tolikšnemu gigantu (kar Krka na našem ozemlju zagotovo je) ni uspelo oz. se jim ni izplačalo obdržati proizvodnega obrata za dekorativno kozmetiko (ker, ne samo, da niso preživeli z lastno znamko, očitno tudi drugih pogodbenih naročnikov niso imeli, da bi lahko obdržali to vejo proizvodnje), potem lahko z zagotovostjo trdimo, da tega na naših tleh ne bi uspelo nikomur. Še najmanj pa zato, ker nismo 'investment friendly' država. Niti za svoje, kaj šele za tujce.

Akasha je napisal/a

Poleg tega - ko je rečeno, kdo sploh obrača kozmetiko in gleda kje je narejena - JAZ ŽE. In če preberem kako čudno državo a la Kitajska, moje navdušenje za nakup rapidno pade, če gre za izdelek, ki se ga nanaša na kožo.

 

Kitajska ni glede proizvodnje kemičnih surovin prav nič čudna država in je v bistvu največji svetovni proizvajalec in izvoznik kemikalij, kar pomeni, da boš težko preživela dan, ne da bi se v izdelkih, ki jih uporabljaš, srečala s surovino iz Kitajske. 'Made in China' oz. 'Made in p.r.o.c.' (People Republic of China) pomeni, da je izdelek sestavljen na Kitajskem (seveda tudi s kitajskimi surovinami). 'Made in USA/ Italy/ Germany/ Slovenia' pomeni le, da je končni izdelek sestavljen v eni izmed teh držav, medtem ko so vse surovine v produktu lahko iz Kitajske. In nemalokrat tudi so. Vendar tega ne moreš vedeti, razen če ne kontaktiraš proizvajalca in ga vprašaš po izvoru surovin. Ta ti seveda tega po nobenem zakonu ni dolžan razkriti.

Več o tem:
http://www.post-gazette.com/stories/local/uncategorized/whats-not-made-in-china-510219/

http://www.nbcnews.com/id/19508453/#.Uc9OL5wj6qI

V Ameriki so surovine (vitamini) skoraj vseh vitaminskih dopolnil iz Kitajske. V eni študiji so razkrili, da je v Ameriki 90% uporabljenega vitamina C (ki se nahaja v kozmetiki, dopolnilih, prehrani in ostalih farmacevtskih proizvodih) uvoženega iz Kitajske. Če torej jemlješ dopolnila, ki si jih poceni naročila iz ZDA, po vsej verjetnosti uživaš 100% kitajski proizvod (blagovna znamka je seveda ameriška ;)).

Kitajska tudi izredno pazi na svoj ugled in vse odgovorne podjetnike, ki osramotijo njeno podobo v svetu (npr. z goljufijo, prodajo nevarnih, strupenih kemikalij oz mešanic), usmrtijo. En tak primer je bil pred leti, ko so kitajski proizvajalci mlečni formuli dodali melamin (ki se je znašel tudi v mleku od Nestle - toliko o izvoru surovin evropskih proizvajalcev).

Ker so kemikalije iz Kitajske izredno poceni, z njimi proizvajajo skoraj vsi svetovni proizvajalci kozmetike. Kozmetika Kahne, Afrodita, Krka... najbrž ne gojijo npr. Ylang Ylanga na lastnih plantažah v Sloveniji in tudi kemikalij najbrž ne nabavljajo pri najdražjih dobaviteljih v Nemčiji (ki so po vsej verjetnosti samo vmesna postaja med Kitajsko in Slovenijo, tudi če kupujejo pri njih) Wink

Izogibanje kitajskim izdelkom je boj z mlini na veter in je nesmiselno, ker ti enostavno ne more uspeti  :) 

kokola je napisal/a

Vse,kar je Tanja napisala,je sicer res,a vseeno meni ostane nekaj dvomov. Smile Razumem vso debato glede tega, da proizvodnja stane, da v Sloveniji ni razvita kozmetična (s tem mislim na dekorativo) industrija, a vseeno se sprašujem kako to, da so cene te dekorative tako visoke kot so cene chanela in podobnih high end firm. Ne pravim, da ne smejo bit, zanima me le zakaj. Če so cene šmink na trgu od 1€ do 30€, in vemo, da verjetno znamka s poceni kozmetiko (verjetno) manj vlaga v marketing oz.v inovacije, čemu potem šminka neznanega proizvajalca stane 20€? chanel, dior, itd. imajo ime in sloves, ki ime spremlja, ful vlagajo ne samo v izdelek ampak v trženje (reklame, najem znanih modelov itd)...

Točno to je na prejšnji strani Tanja super razložila.

Mi je pa izredno zanimiv fenomen zgražanja nad cenami izdelkov, ki so uvoženi iz drugega konca sveta, kar pomeni, da ta cena zajema malo morje vključenih stroškov, nastalih na poti od tam do sem in še večji kup stroškov, povezanih s poslovanjem v Sloveniji, medtem ko o tem vehementno razpravlja gruča žensk, ki najbrž vsak dan sedi na kavici v kafiču Mercator centra, kjer jih ta ena kava stane najmanj 1,5 €  in 2 dcl pomarančnega soka najmanj 2 €, medtem ko samo 10 metrov stran v Mercatorju za isti denar dobijo 200 g te iste kave (torej najmanj 20x več) in 2 litra tega istega soka (torej 10x več). Tu ni problem plačati tudi 2000% marž?

Ne poznam nikogar od Feyst ličil, forum več ali manj pasivno spremljam že zelo dolgo, vendar sem morala pristaviti svoj pisker, saj se na proizvodnjo v tujini izredno dobro spoznam, zato se čutim moralno obvezna jim stopiti v bran v delu, kjer jim z laičnimi izjavami povzročate škodo.

 

0
Nazaj na vrh
MeiMei
Starost: 116Pridružen: 26. jan 2009Prispevkov: 3084Kraj: Here and now.Status:Offline
Objavljeno: 1. jul 2013 12:22
Povezava do prispevka
Bom poskušala malo bolj na dolgo in natančno objasniti bistvo mojega prvega sporočila.
 
Prav o tej temi in Tanjinem sporočilu sem precej razmišljala in končno dognala kaj je tisto, kar me pri tej znamki odbija: občutna diskrepanca med "umestitvijo v cenovni razred" in vizualno ter spletno podobo podjetja ter kar sem o njem lahko izvohala preko spleta. 
 
Vizualni izgled embalaže ali spletne strani res ne vpliva na kakovost izdelka, vpliva pa na podzavestno dojemanje le-tega, kar smo pred kratkim ugotovili tudi na neki fokusni skupini (ki ni nikakor povezana s tem podjetjem). Ljudje smo vizualna bitja (kar lepo dokazuje nakupovanje lepe ampak nezdrave zelenjave v trgovini npr.) in na prvi pogled se odločimo če nam je nekaj všeč ali ne, če nas privlači ali odbija. 
 
Po mojem mnenju se kakovost podjetja kaže tudi v tem, da zna svojo celotno vizualno podobo prilagoditi svoji ciljni publiki in cenovnemu razredu, v katerega se želi umestiti, saj mi to pove, da so temu posvetili veliko časa in denarja, kar izkazuje njihovo resnost. 
 
Vizualni izgled dotične kozmetike je v mojih očeh v najboljšem primeru dekliški, nekaj, kar bi uporabljale osebe nekje do konca srednje šole, če že ne uporabim pridevnika "cenen", ki je bil nekajkrat omenjen. Ampak tukaj se zatakne pri ceni - ta ciljna publika preprosto nima denarja, da bi kupovala tako drage izdelke. Res je, da imajo vsake oči svojega malarja, ampak  meni je npr. embalaža YSL šmink in lakov zelo grda, škatlasta, moti me dvobarvni logo ipd., vseeno pa lahko priznam, da je luksuzna in lahko najdem neko lepoto v ravnih linijah in izčiščeni obliki. 
 
Mislim, da lahko uporabnike dekorativne kozmezike v grobem delimo na tiste, ki kupujejo ličila zaradi njihove funkcije in na tiste, ki jim to predstavlja nek luksuz, crkljanje, hobi. Sama sem pred leti kupovala nizkocenovno kozmetiko in potem s tem prenehala, ker sem opazila, da se mi na njej nabira prah in da raje posegam po tistih izdelkih in firmah, ki so dražji in lepši. Ker zame dekorativa ni življenjsko potrebna, sedaj kupujem manj izdelkov vendar višjega cenovnega ranga, ker mi teksture in embalaža dajejo občutek ugodja in me veselijo. Ta znamka je IMHO tukaj zgrešila, saj vizualna podoba ne odraža luksuza, cene pa so previsoke za uporabnice, ki gledajo na funkcionalnost. 
 
Kar se pa tiče teksta spletne strani, je pa po mojem mnenju porazen, ne glede na to ali bi šminke stale 5 evrov ali 20 -  resno slovensko podjetje si IMHO tega ne bi smelo privoščiti. Če je tekst napisan "na šmafu", resno dvomim v kakovost podjetja in njihove proizvode.
 
In sedaj še cena izdelkov. Seveda živimo v demokraciji in prostem trgu, tako da si lahko vsak sam določa cene.
 
Primerjava z MAC-om, ki sem jo napisala na prejšnji strani, se mi je porodila izključno zaradi cenovnega ranga, sicer si na prvi pogled nikoli ne bi mislila, da spadata v isti cenovni in kakovostni razred. In tudi če sprejemem, da proizvodnja izdelkov obeh podjetij stane enako (in da je tudi kvaliteta enaka ali primerljiva) in da MAC zaradi svoje razširjenosti služi bistveno več, ne morem mimo tega, da je v MAC-u zaposlenih več kot 10.000 ljudi, veliko od teh je priznanih vizažistov, kreatorjev, gotovo tudi ljudi, ki se ukvarjajo z novimi recepturami in teksturami. To pomeni, da oni kot podjetje opravijo večino dela, povezanega z nastankom svojih ličil in da podizvajalcem prepustijo samo "tweakanje" recepture ter dejansko izdelavo. Kolekcije, barvne range, nove izdelke in teksture ter marketing pa "delajo" oz. si zamislijo sami. Zato tudi razumem ceno njihovih ličil in jih kupujem (pa zgoraj našteto velja še za ogromno drugih podjetij - UD, Bobbi Brown, Laura Mercier, Daniel Sandler in druge). Skratka, za vsemi stoji neka gonilna sila in ljudje, ki so v poslu ličil že dolgo in ki so začeli kot preprosti vizažisti. 
 
Po podatkih, ki sem jih našla na spetu, je ustanoviteljica podjetja ekonomistka, znamka pa spada pod podjetje, ki prodaja orožje in strelivo. Morda ima za sabo res kakšem team strokovnjakov, vendar teh podatkov na spletni strani ni. Ravno zaradi tega sem dobila občutek, da je ustanoviteljica zbrala denar, se odpravila v eno od tovarn, kjer proizvajajo (generična) ličila, izbrala izdelke, jih opremila z logotipom in jih sedaj prodaja. Njen (intelektualni in finančni) vložek je v tem primeru bistveno manjši od vložka podjetja ala MAC in jaz za takšna ličila nisem pripravljena odšteti toliko denarja.
 
Zaradi zgornjega odstavka se mi tudi uporaba pridevnika slovenski zdi nekoliko sporen. Če je kozmetika proizvedena drugje in tudi recepture ipd. niso slovenske, ampak kupljene (to je seveda zgolj moje predvidevanje in ne dejstvo), kaj je potem slovenskega, razen začetnega kapitala in logotipa? Renault avtomobile že proizvaja v Sloveniji in Pipistrel bo proizvajal letala v Italiji, ampak know-how pa je v matični državi in je tudi cena temu primerna.
 
Verjamem, da je tudi takšen podvig zahteven, da zahteva denar in čas, vendar jaz izdelkov ne kupujem zato, ker se je nekdo močno trudil. Samo zato, ker nekdo vloži veliko časa, denarja in truda ne pomeni, da bo končni rezultat nujno dober (poglejmo npr. manj sposobne učence v šolah, ki se zelo trudijo in so pridni pa se vseeno določenih stvari ne morejo naučiti in imajo nižji uspeh). 
 
Moti pa me, da se je že dvakrat omenilo, da uporabnice foruma s svojim mnenjem škodujemo podjetju. Zame škodovanje pomeni, da nekdo namerno sabotira neko podjetje, ga napada vsepovprek (po večih spletnih forumih in straneh), ter ga neutemljeno blati. Tukaj nisem prebrala nič takšnega. Uspešnost podjetja v današnjih časih ne more biti odvisna od tega, če pet uporabnic na enem izmed mnogih forumov napiše, da jim njihovi izdelki ali izgled nista všeč - to ni škodovanje ampak realnost, s katero se spopada vsako podjetje. In če lahko kritiziramo tuje in slovenske znamke in trgovine (se spomnite teme Müller - katastrofalne prodajalke in še kaj ?), ne vidim razloga, zakaj bi tukaj naredile izjemo. Vse zgoraj je samo moje mnenje, izoblikovano preko dosegljivih informacij, brez dejanskega preizkušanja izdelkov in poznavanja ozadja, kar sem že omenila. 
 
Tudi ta spis ni bil napisan z namenom škodovanja podjetju, ampak zgolj utemeljevanju kratkega sporočila, ki IMHO ni bilo povsem jasno. Če pa ustanoviteljica podjetja slučajno zaide na to temo, naj vse napisano razume kot dobronamerno kritiko in morda kot nekakšno mini fokusno skupino. smiley
 
 
Nazadnje urejal/a MeiMei 1. jul 2013 19:26; skupaj popravljeno 2 krat
I do yoga so that I can stay flexible enough to kick my own arse if necessary.

Pain is inevitable. Suffering is optional.
0
Nazaj na vrh
kokola
Starost: 21Pridružen: 13. feb 2008Prispevkov: 3747Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 1. jul 2013 14:28
Povezava do prispevka

Mei Mei, odlično napisano Smile

Mogoče bi se lahko odprlo novo temo glede "svobode govora oz.kritike". Jaz sem se namreč kar malo zamislila glede te zgodbe s tožbo.. Namreč, sama sem na KMM oddala precej ocen, določen procent le-teh je vseboval tudi kritiko, ali na račun embalaže ali na račun kvalitete ipd. A se morem zdaj bat, da se bo katero od teh podjetij (skoraj vsa imajo neke podružnice v SLO, oz. če ne drugega neko podjetje, ki skrbi za distribucijo) obregnilo ob moje- naše kritike?


All I've learned from my mistakes is that I can't stop repeating them.
0
Nazaj na vrh
Tanja
Starost: n/aPridružen: 14. okt 2003Prispevkov: 44979Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 1. jul 2013 14:45
Povezava do prispevka
BlackCat je napisal/a

Me je pa nekako vse skupaj verjetno še bolj razjezilo, ker sta moja starša po 20 letih zaprla firmo. Začetki so bili težki, se še spomnim, potem je zalaufalo, potem te pa ostali hočejo požreti.

Žal mi je.smiley

summertime je napisal/a

Se mi zdi, da sem to jaz :). Nikoli nisem želela škodovati PL (res ne vem zakaj bi želela kaj takega) in se mi zdi, da resnično pretiravate vsi skupaj. Je pa res, da moram bolj paziti predno kaj zinem, ker se do sedaj nisem zavedala resnosti svojih izjav (ki nikoli niso namerno škodljive, zgolj nepremišljene in impluzivne) in morebitnih posledic.

Če je tako, bi bilo opravičilo na mestu.smiley

Tanja je napisal/a

Me prav zanima, če bi katera od vas imela svoje podjetje, in bi nekdo o njem napisal neresnično in žaljivo izjavo z namenom škodovati (ne govorimo o kritiziranju preizkušenih izdelkov), če bi zagrozile s tožbo ali ne.

Glede zgornjega opozorila: dejansko je treba malo premisliti, kaj in kako pišete - ravno pretekli teden smo namreč (spet) dobili dopis ene odvetniške družbe (in kot že omenjeno, ne prvič) glede ene čisto druge tematike, kjer smo morali umakniti eno sporočilo. Za moje pojme popolnoma neutemeljeno, saj je le ena izmed uporabnic delila svoje slabe izkušnje z enim zdravnikom. In se sprašujem, kam to pelje, če ljudje ne bodo smeli več deliti svojih izkušenj ...

Nazadnje urejal/a Tanja 1. jul 2013 17:34; skupaj popravljeno 1 krat
A health and beauty freak.
0
Nazaj na vrh
Akasha
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2004Prispevkov: 7649Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 1. jul 2013 15:20
Povezava do prispevka
Jaz tudi mislim, da gre to predaleč. Če mene izdelek ne pritegne, se imam pač pravico tako odločiti. Pa tudi, če gre le za to, da mi je napis grde oblike, ali karkoli podobno trapastega. Nimam namena škodovati firmi, zakaj neki bi to hotela. Izdelki mi pa pač niso všeč in zato denarnice tu ne bom odprla.
THE SPIRIT OF FIRE !!!
0
Nazaj na vrh
Keks
Starost: 31Pridružen: 28. jan 2010Prispevkov: 988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 1. jul 2013 19:44
Povezava do prispevka

Ravno prebiram knjigo Branded Beauty, kjer so podrobno razloženi začetki kozmetičnih znamk: od Max Factor-ja, Revlona do NARS-a in MAC-a. In sem se takoj spomnila na tole temo, predvsem ob zapisu, da če si ženska kupi npr. Chanel šminko, jo kupi in plača tudi to kar znamka predstvlja: eleganco. Sicer nihče ne ve, da ima na ustnicah Chanel, vendar se ona ob temle bolje počuti. Ko kupujemo drago kozmetiko plačamo ime in tudi to, kar znamka predstavlja. Potrebovali so leta in leta, da so ustvarili to kar so danes: ali s tem, da so na trg prišli pred 100+ leti ali s kultnimi produkti - npr. NARS. 

Ja, težko je začeti in si ustvariti ime. Mene so najbolj zmotile cene. Kozmetike ne morem nikjer poskusiti, da bi preverila ali je res vredna to kar plačam. In pri kozmetiki je tako, da izdelka ne moreš vrniti, če ti ni všeč, vrednost pa mu pade v trenutku, ko ga uporabiš. Se mi zdi, da so malo zgrešili marketing: prodaja novih proizvodov po spletu. Najprej bi se morali predstaviti npr. v trgovinskih centrih ali s testerji, da vidim kaj kupim.  

Forget what has hurt you in the past, but never forget what has taught you.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Feyst ličila
Stran 2 od 2
Pojdi na stran 1 , 2
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 9. maj 2022 18:38
    Slavospev poceni laku za nohte
  • Tanja 26. apr 2022 16:57
    Razočaranje
  • Tanja 26. apr 2022 15:39
    Odličen
  • Dow* 14. nov 2021 20:14
    super
  • Dow* 14. nov 2021 20:09
    še kar
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Kar se tiče ličena, v osnovi sodimo ženske v dve skupini: tiste, ki se držijo preverjene klasike ličenja – in pa tiste, ki rade preizkušajo nove trende.