Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Brez žit in mleka

Binas
Starost: 32Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1229Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 3. nov 2016 12:32
Povezava do prispevka

Nima veze z glutenom in tudi ne laktozo!

Tako enostaven je lahko zajtrk, malica, večerja-namazan kruh take in onake sorte ali kosmiči....No, odpadejo.

V manjših količinah lahko brez škode jem riž, koruzoin ješprenj.

Med tem, ko pšenico in vse njene zvrsti ne smem tudi soje ne, mlečnih zadev prav tako ne, še pri oreščkih ni tako enostavno. Orehov zagotovo ne smem.

Dosedaj sem jedla razne solate pa zelenjavo in meso, jajce...Ali ima katera/i kak nasvet za zajtrk/večerjo? Pa da se v 30min pripravi in skuha/speče. Tudi kake tablice pridejo v poštev, za vmes.

 

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 31Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10863Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 3. nov 2016 13:31
Povezava do prispevka

Mleko menjaš za rastlinske napitke (riževo, kokosovo, lešnikovo, mandljevo - če ti lešniki in mandlji ne delajo težav; vse te napitke lahko doma pripraviš sama), za občasne cravinge raznih jogurtov in pudingov se dobijo super jogurti iz volčjega boba, ravno tako pudingi.

Za zajtrk si lahko tako narediš:

-Mlečni riž.

-Riževi napihnjenci z mlekom (namesto klasičnih kosmičev); napihnjen riž dobiš v vseh večjih trgovinah.

-Polenta je zelo hitro kuhana (lahko ješ z rastlinskim napitkom, ali pa jo daš še za 20min v pečico in zapečeš skupaj z zelenjavo). 

-Jajca/omleta z avokadom - če ti avokado sam po sebi ni dober, mu dodaj sol, poper, mleto rdečo papriko in malo čilija oz. začimbe po želji.

-Ješprenj lahko pripraviš podobno kot ovseno kašo in dodaš malo cimeta, narezano banano ali drugo sadje po želji, za ekstra dodatek še arašidovo maslo (v kolikor ti ne dela težav); ali pa seveda narediš zelenjavno različico. Na ta način lahko pripraviš še amarant.

-Iz amaranta si lahko narediš tudi svojo granolo - kuhan amarant sprimeš skupaj z nekaj kapljicami medu (ali kokosovega olja), dodaš suho sadje in oreščke po želji, zapečeš v pečici. Shraniš v večji stekleni posodi in ješ zjutraj kot kosmiče.

-Večer prej spečeš bananin kruh (izbereš moko, ki jo lahko uživaš - recimo čičerikino) in ga imaš potem za zajtrk skupaj z zgoraj omenjenim jogurtom/narezanim sočnim sadjem, tudi za vmesno malico ali posladek pride prav.

-Nice cream - zblendaš zelo zrele zamrznjene banane, dodaš še kakšno vrsto sadja in masla po izbiri (če arašidovega ne smeš, dodaš kakšnega drugega), kokosove ostružke, večer prej namočene datlje ...

-Chia puding, ki ga pripraviš dan prej in pustiš stati čez noč.

-V pečici pečena čičerika - skuhaš jo dan prej (ali uporabiš tisto iz pločevinke), začiniš po želji (mleta rdeča paprika, sol, poper, mleti česen, čili, kurkuma itd.), in pustiš pokrito v skledi do jutra. Zjutraj daš v pekač na peki papir, pečico na 220 in pečeš cca 25 minut. Zraven paše kakšna sočna zelenjava ali pa recimo ajvar.

-Riževi vaflji, na katere lahko namažeš kakšen domač namaz in jih ješ namesto kruha, zraven dodaš nekaj zelenjave.

Za vmes lahko pogledaš Raw Bite tablice, imajo zelo dobre sestavine in množico okusov (vsebujejo povečini mandlje in cashew oreščke). Alnatura ima ravno tako ploščice s srednje dobrimi sestavinami, lahko pa si jih seveda pripraviš doma; zna biti zamudno, ampak ti potem itak počakajo še teden ali dva v hladilniku + točno veš, kaj ješ.

Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 32Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1229Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 3. nov 2016 14:32
Povezava do prispevka

Tablice bi si tudi v skrinjo lahko dala in po potrebi ven. Polento si z vodo nardim. Ockej.Pol je še varianta raznih "pogač" v skrinji samo moram stuhtat kako to brez mok naredit. V bistvu se morma samo navadit. skoraj 30 let je bila navada s temu kosmiči, pa namazan kruh in potem en čas ni bilo težav s črtanjem, pol pa kar nankrat ni več tako enostavno. Za arašide ni problem, mandlji so ok. Za lešnike morem stestirat. Aha še ajda mi ostane za potestirat, amarant bi tudi lahko šel skozi, ker sploh ne vem če sem kdaj jedla-moram sprobat.

 

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 31Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10863Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 3. nov 2016 18:05
Povezava do prispevka

Moko lahko poskusiš riževo, čičerikino ali pa iz kvinoje. Trenutno imaš vse naštete na voljo tudi v Hoferju, znamka Narayan.

Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 32Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1229Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. nov 2016 7:26
Povezava do prispevka

Jaz si doma naredim moko. :)  Kadar rabim in si tudi naredim samo toliko, kot rabim tisti moment. Vse moke in vsi kosmiči namreč že v enem dnevu izgubijo 80% karkoli je koristnega v teh živilih. Nasplošno pa se izogibam žitaricam, ker mi jemljejo energijo.

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Brez žit in mleka
Stran 1 od 1
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • [*jag0da*] 14. jul 2020 11:04
    Odlična formula
  • Tanja 15. apr 2020 13:56
    Pozitivno presenečenje :)
  • Tanja 25. mar 2020 19:31
    Uau! Totalno pozitivno presenečenje
  • numi 24. mar 2020 18:18
    zimski
  • numi 24. mar 2020 18:00
    Dobra ampak
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Sedaj ko je minilo že kar nekaj časa od začetka epidemije, lahko bolj v miru, trezno in odgovorno in bolj od daleč pogledamo na vso situacijo. Izkazalo se je, da so bili epidemiološki modeli za covid-19 napačni.