...kako postanete (vsaj na videz) najbolj marljiv delavec:
1. Nikoli ne hodite naokrog brez papirja v rokah. Ljudje, ki s seboj vedno prenašajo kakšne akte, so videti zavzeti delavci na poti na pomemben sestanek. Tisti, ki so praznih rok, so videti kot, da gredo na kavo. Koristno je, da tudi popoldan, ko odhajate domov s seboj nesete čimveč gradiva, saj s tem dajate vtis, da boste tudi doma še delali.
2. Uporabljajte računalnik. Kadarkoli delate z računalnikom to manj pozorni opazovalec vidi kot delo. Lahko pošiljate ali sprejemate elektronsko pošto, klepetate ali deskate po internetu ali sploh počnete nekaj, kar niti približno ni povezano z delom. Če vas pri tem zaloti šef (in zagotovo vas bo zalotil), se najlažje zgovorite, da se seznanjate z novomi programi in tako podjetju prihranite denar, ki bi ga sicer porabilo za vaše izobraževanje.
3. Razmetana miza! Direktor jo lahko odnese s pospravljeno mizo. Pri vseh ostalih pa je lahko znamenje, da ne delate dovolj. Naložite si visoke kupe papirev. Lahko gre za aktualne ali zastarane. Pomembna je količina. Če veste, da bo nekdo stopil v vašo pisarno, si dokument, ki ga potrebujete skrijte nekam na dno in potem začnite brskati po kupu.
4. Če imate telefonsko tajnico se nikoli ne oglašajte po telefonu. Nihče vas ne kliče samo zato, da bi vas slišal ali vam kaj podaril, ampak, ker želi, da nekaj naredite zanj. Vse klice preverjajte na telefonski tajnici. Če je kakšen klic slišati sumljiv (da vam nekdo želi naložiti delo), ga pokličite v času kosila. Takrat zagotovo ne bo dosegljiv po telefonu, vi pa boste pustili vtis, da trdo delate tudi v tem času.
5. Poskrbite, da ste vedno videti zamišljeni, nemirni in nestrpni. Tako dajete vtis, da ste sredi pomembnega dela.
6. Pozno odhajajte iz pisarne, še posebej takrat, ko je vaš šef v bližini. Lahko prebirate revije in časopise, za katere sicer nimate časa. Ko odhajate se sprehodite mimo šefove pisarne, tako, da vas bo zagotovo videl. Pošiljajte pomembno službeno elektronsko pošto v "nečloveških" urah (na primer ob 21.35 ali 7.05) in med državnimi prazniki.
7. Tu in tam glasno vzdihnite , še posebej, ko je okoli vas veliko ljudi - tako bo videti, kot da ste pod velikim stresom.
8. Ni dovolj, da imate po mizi vse polno papirjev - po tleh naložite še debelo strokovno literaturo.
9. Izdelajte si seznam tujk. Preberite nekaj računalniških revij in se naučite več strokovnih izrazov. Uporabljajte jih pogosto, predvsem v pogovorih z nadrejenimi. Verjetno sploh ne bodo razumeli, o čem govorite, vi pa boste nanje naredili vtis.
10. In najpomembnejše: Pazite, da ne boste tega seznama pomotoma posredovali svojemu nadrejenemu!