Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Priporočena branja o medsebojnih odnosih

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4
deuce
Starost: 50Pridružen: 8. dec 2006Prispevkov: 642Kraj: medvodeStatus:Offline
Objavljeno: 26. jul 2007 18:11
Povezava do prispevka
sam vam v branje ne bi priporočal ničesar ameriškega. v njihovi literaturi je vse prevelika meja med pozitivnim in negativnim, dobrim in zlem. saj nismo otroci, da bi potrebovali risanje meja. resnica je takšna, da je vsak posameznik kot odnos lahko dober in slab ter je pomembno, da ne nasedamo terapevtski literaturi, ki manj dobro želi na vsak način ločiti on manj slabega. oboje je lahko koristno. že pri starševskem odnosu do mladostnika se lahko zalomi. če mu boste na vse pretege prepovedovali kajenje (in preveč reklamirali tisto, kar je dobro), se lahko zgodi, da bo iz protesta nadaljeval s hojo po robu in pristal na tabletah ali celo na horsu.
 
ker ste na tem forumu predvsem ženske, vam priporočam v branje dobrega starega junga, in če že morate odnose deliti na dobre in slabe, kakšno literaturo s področja transakcijske analize.
 
sam raje svoj čas posvečam branju in pisanju leposlovja. meni naprimer je zadostoval že pogovor z neko psihologinjo, da se držim osnovnih štirih načel v komunikaciji oziroma odnosu:
- nekonstruktiven oddajnik, nekonstruktiven prejemnik,
- nekonstruktiven oddajnik, konstruktiven prejemnik,
- konstruktiven oddajnik, nekonstruktiven prejemnik,
- konstruktiven oddajnik, konstruktiven prejemnik.
najraje se nahajam v četrti alinei, ki pomeni, da svako konstruktivno informacijo od človeka, s katerim tvoriva odnos, konstruktivno (korisno) uporabim in tako osebnostno rastem. največkrat pa odnosi niso tako preprosti in se velikokrat zgodi, da se znajdem tudi v drugi alinei. takrat priznam, da prevečkrat napačno iščem vzrok slabega mišljenja s strani človeka, s katerim sem v danem odnosu, namesto da bi vse skupaj ignoriral in odšel naprej. če vzroka ne morem najti, in me še vedno skrbi nekonstruktivnost s strani oddajnika, se lahko zgodi, da padem v prvo alineo, ki je najslabša: namreč ni slabšega kot biti naiven in na neupravičeno kritiko ali škodoželjno (celo nasilno) komunikacijo odgovoriti z iskanjem napak v sebi ali na to celo odgovoriti z novo škodoželjnostjo (nasiljem).
 
v odnosu oziroma transakciji med prvim in drugim človekom je zelo pomembno, da pride do nenasilne in konstruktivne komunikacije. zato ne potrebujete nobene knjige, nikakor pa ne prebirajte knjig, ob katerih le kimate: "to sem pa vedel, aha!". škoda časa in volje. bodite sami svoja knjiga, bodite avtosugestivni in boste uspešno avtoanalitični ter osebnostno vedno bolj zreli. odgovore poiščite v sebi!
vsaka podobnost z resničnim deuceom morda ni naključje.
0
Nazaj na vrh
irmica
Starost: 123Pridružen: 15. feb 2006Prispevkov: 730Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 27. jul 2007 11:33
Povezava do prispevka
zgornji deuceov post sodi med priporočeno branje na temo, samo primerno navesti ga je težko
post na PL, 26. jul 2007 18:11, deuce
Preveč dobrega je lahko... čudovito. (Mae West)
0
Nazaj na vrh
irmica
Starost: 123Pridružen: 15. feb 2006Prispevkov: 730Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 31. jul 2007 9:11
Povezava do prispevka
Razvajenost, rak sodobne vzgoje, Bogdan Žorž, 2002
Za Žorža razvajenost ni
življenje v materialnem izobilju, pač pa se mu zdi težavna tista razvajenost, ki je posledica napačne temeljne vzgojne drže, ki otroka pretirano varuje in
mu daje vse, s tem pa ga prikrajša za osnovne izkušnje, nujne za
samostojno življenje: napor in trud za dosego ciljev, sposobnost sporazumevanja in sposobnost
odrekanja.
Še nekaj, Žorž poudarja, da pomoč pri vzgoji svojih otrok iščejo predvsem izobraženi ljudje. Ugotavlja, da ne zato, ker ostali težav pri vzgoji ne bi imeli. Nekateri se pač prej soočijo s tem, da imajo težave in prej poiščejo svetovalca, da rešijo, kar se rešiti da.


Preveč dobrega je lahko... čudovito. (Mae West)
0
Nazaj na vrh
ana25
Starost: 123Pridružen: 26. jan 2005Prispevkov: 9323Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 2. avg 2007 13:05
Povezava do prispevka
Zoran Milivojević: Formule ljubezni, ta mi je absolutno največ dala. Imam pa v načrtu tudi Alice Miller. Gostečnik je tudi ok.
 
Se pa strinjam z Vixi, da če že, naj jih bereta oba in se o vsebini pogovorita. Najslabše je pasivno čakat, da se stvari rešijo same od sebe (ali čudežno izginejo), ker ne bodo. Zaveza v dvojini je odločitev, ki jo je treba vsake toliko časa na novo obnoviti. In nobena harmonija med dvema ni samoumevna in dana "od Boga"; trdo delo, odprto srce, iskrenost in komunikacija.
0
Nazaj na vrh
irmica
Starost: 123Pridružen: 15. feb 2006Prispevkov: 730Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 5. okt 2007 14:45
Povezava do prispevka

Dobila sem tale seznam literature, mogočepride komu prav. Komuniciranje in podobno.

Osnovna študijska literatura:

Glasser, William (1994). Kontrolna teorijaali Kako vzpostaviti učinkovito kontrolo nad svojim življenjem. Ljubljana:Taxus.

Gordon, Thomas (1991). Družinski pogovori.Ljubljana: Sveto­valni center za otroke mladostnike in starše.

Hargie, Owen, et al (1991). A Handbook ofcommunication skills. London: Routledge.

Harris, Thomas A. (1990). Ja sam OK, ti siOK. Beograd – Zagreb: Medicinska knjiga.

Hartley, Peter (1993). InterpersonalCommunication. London and New York: Routledge.

Johnson, David W., Johnson, Frank P. (1997).Joining together: group theory and group skills. Boston: Allyn & Bacon.

Satir, Virginia (1995): Družina za naš čas.Ljubljana: Cankarjeva založba.

Vec, Tomaž (2005). Komunikacija – umevanjesporazuma. Ljubljana: Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše.

Tu utegnete najti še kaj zanimivega,povezanega s komunikacijo oz. neobvezna literatura s področja komunikacije:

Ajduković, Marina, Pečnik, Nina (1993).Nenasilno rješavanje sukoba. Zagreb: Alinea.

Andersen, Tom (1990). The Reflecting Team.Dialogues and Dialogues about the Dialogues. Kent: Borgmann Publishing Ltd.

Argyle, Michael (1983). The Psychology ofInterpersonal Behaviour. London: Penguin Books Ltd.

Argyle, Michael (1994). Bodilycommunication. London: Routledge.

Bandler,
Richard, Grinder, John (1975). TheStructure of Magic I: A Book about
Language and Therapy, Palo Alto: Science andBehavior Books Inc.

Barker, Larry L., Gaut, Deborah, A. (1998).Communication. Massachusetts:Allyn & Bacon.

Barker,
Larry L., Wahlers, Kathy J., Watson,Kittie W. (1995). Groups in
Process: An Introduction to Small GroupCommunication. Massachusetts:
Allyn & Bacon.

Berlogar, Janko (1999). Organizacijskokomuniciranje. Od konfliktov do skupnega pomena. Ljubljana: Gospodarskivestnik.

Berne, Eric (1980). Koju igru igraš?Beograd: Nolit.

Berne, Eric(1989). Šta kažeš posle zdravo? Beograd: Nolit.

Bolton,
Robert (1991). People Skills: How toAssert Yourself, Listen to Others,
and Resolve Conflicts. Australia: Simon& Schuster.

Brajša, Pavao (1993). Menađerskakomunikologija. Varaždin: Drip.

Brajša, Pavao (1993). Pedagoškakomunikologija. Ljubljana: GLOTTA NOVA.

Brandau, Hannes (1991). NLP und SystemischeSuper-VISIONEN in Trance. V Supervision aus systemischer Sicht, str. 176-193. Salzburg, Otto Müller Verlag.

Bras, Stanislav (1977). Izbrana poglavja izpsihoterapije. Ljubljana: Mladinska knjiga.

Bregant,
Leopold (1986). Konzultacija vzačetni fazi psihoterapije. V
Psihoterapija 14, Ljubljana: Katedra zapsihiatrijo medicinske
fakultete, Univerzitetna psihiatrična klinika.

Brehm, Sharon S. (1992). IntimateRelationships. New York: McGraw-Hill, Inc.

Brocher, Tobias(1972). Skupinska dinamika in izobraževanje odraslih. Ljubljana:Državna založba Slovenije.

Cairns, Len (1991). Reinforcement. V:Hargie, Owen (Editor). A Handbook of communication skills. London: Routledge.

Cormier,
Sherry, Cormier, Bill (1998).Interviewing strategies for helpers:
fundamental skills and cognitivebehavioral interventions. Pacific
Grove: Brooks/Cole Publishing Company.

Cotič, Vesna (1986). Predstavitev motenekomunikacije mladostnika, ki je s psihozo vzdrževal simbolično vez zmaterjo.  Pedopsihiatrija 7, str.79  – 83, Ljubljana: Katedra za psihiatrijomedicinske fakultete.

de Board, Robert (1999). Svetovanje zaŽabca. Radovljica: TOP, Regionalni izobraževalni center.

Dickson, David (1991). Reflecting. V:Hargie, Owen (Editor). A Handbook of communication skills. London: Routledge.

Dillon, T. James (1991). Questioning. V: Hargie,Owen (Editor). A Handbook of communication skills. London: Routledge.

Dimbleby, Richard, Burton, Graeme (1995).More than words – an introduction to communication. London: Routledge.

Dogša, Irena (1991): Interakcijske vaje zamladostnike. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport.

Dogša, Irena (1993): Interakcijske vaje zamladostnike. Ljubljana: ZavodRepublike Slovenije za šolstvo in šport.

Donohue,William A., Kolt, Robert (1992). Managing InterpersonalConflict. London: Sage Publications.

Dražović, Milena (1986). Sporočanje o stiskiodraščanja prek telesnih simptomov. Pedopsihiatrija 7, str. 83 – 87, Ljubljana: Katedra za psihiatrijomedicinske fakultete.

Dunbar,
R. I. M. (1993). Coevolution ofneocortical size size, group size and
language in humans. V: Behavioral andbrain sciences. Vo. 16, pg. 681
-735.Cambridge University Press.

English, Fanita (1988): A bilo je tako dobropočelo... Zagreb: Krščanska sadašnjost.

Ernst, Ken (1972): Games students play.Celestial arts, Berkley, California.

Faber, Adele, Mazlish, Elaine (1996). Kakose pogovarjamo z otroki in kako jih poslušamo. Ljubljana: Mladinska knjiga.

Festinger,
Leon (1950). Informal socialcommunication. V Cartwright D., Zander A.,
Group dynamics, New York, A HarpInternational Edition, third ed., 1968.

Garton, A. F. (1992). Social interaction andthe development of language and cognition. East Susse: LEA.

Good, Perry E. (1993). … in mulc si bopomagal. Radovljica: Regionalni izobraževalni center.

Good, Perry E. (1994). Pravica do sreče.Radovljica: Regionalni izobraževalni center.

Gordon, Thomas (1980). Leader effectivenesstraining. New York: Bantam Books.

Gordon, Thomas (1989). Trening večje učinkovitosti za učitelje. Ljubljana: Sveto­valni center za otroke, mladostnike in starše.

Greene,
John O., Burleson, Brant R.. (ed.)(2003). Handbook of Communication and
Social Interaction Skills.New Jersey:Lawrence Erlbaum Associates, Inc.

Greene, Richard H. (1991. Nov načinkomunikacije. Ljubljana: Samozaložba.

Hargie,
Owen (1991). Communication asskilled behaviour. V: Hargie, Owen
(Editor). A Handbook of communicationskills. London: Routledge.

Hargie,
Owen, Marshall, Peter (1991).Interpersonal communication: a theoretical
framework. V: Hargie, Owen (Editor).A Handbook of communication skills.
London: Routledge.

Harris, Thomas A. (1990). Ja sam OK, ti siOK. Beograd – Zagreb: Medicinska knjiga.

Hartley, Peter (1993). InterpersonalCommunication. London and New York: Routledge.

Hay, J.(1999): Uspešni na delu. Razumevanjenaravnanosti in gradnja odnosov. Potrditev d.n.o: Grosuplje.

Heller, Robert (1998). Communicate clearly.London: Dorling Kindersley Limited.

Heron, John (2001). Helping the cient. Acreative practical guide. London: SAGE Publikation Ltd.

Ilić, Dragana, Jerotijević, Milena,Petrović, Danijela, Popadić, Dragan (1995). Učionica dobre volje. Beograd:Publikum

Jacobs,
E. Edward, Masson, L. Robert,Harvill, L. Riley (2002). Group
counselling: strategies and skills. Pacific Grove:Brooks/Cole

James, Muriel, Jongeward, Dorothy (1992):Rođeni pobednik. Nolit, Beograd.

Johnson, David W., Johnson, Frank P. (1997):Joining Together: Group Theory and Group Skills, Boston: Allyn & Bacon.

Kocmur,
Marga (1992). Konflikti in(funkcionalno razreševanje konfliktov:
Pogajanja in posredovanja. Anthropos, l.24, št. III – IV, str. 118 –
127.

Kodelja, Ivan (1986). Vloga centra zasocialno delo v komunikacijah med službami, ki obravnavajo vedenjsko motenegamladostnika.  Pedopsihiatrija 7, str. 51– 57, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.

Kristančič,
Azra, Ostrman, Anka (1999):Individualna in skupinska komunikacija.
Ljubljana: Združenje svetovalnihdelavcev Slovenije.

Kunst Gnamuš, Olga (1995). Teorijasporazumevanja. Ljubljana: Center za diskurzivne študije.

Lamovec,
Tanja (1991). Spretnosti v medosebnihodnosih. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za produktivnost dela, Center za
psihodiagnostičnasredstva,

Lepičnik Vodopivec, Jurka (1996). Med staršiin vzgojitelji ni mogoče ne komunicirati. Ljubljana: Misch.

Lipičnik,
Bogdan (1991). Vsak človek ima probleme– le skupaj imamo rešitev.
Ljubljana: Zavod republike Slovenije za šolstvo in šport.

Mandić, Tijana (1998). Komunikologija: psihologijakomunikacije. Ljubljana: Glotta Nova.

McDermott, Ian, Jago, Wendy (2001). BriefNLP Therapy. London: SAGE Publications Ltd.

McFadden, Judy (1995). Vzgoja dobrega otrokana preprost način. Radovljica: Regionalni izobraževalni center.

Mihelčič, Marjana (1986). Neverbalnakomunikacija.  Pedopsihiatrija 7, str.35 – 43, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.

Milivojević, Zoran (1984). Lingvistički meta- model. Materiali za naprednu edukaciju iz transakcione analize. Neobjavljenogradivo za edukacijo iz transakcijske analize.

Mistéil, Sean (1998). The communicator'spocketbook. Alresford: Management Pocketbooks Ltd.

Mrevlje, Gorazd (1986). Komunikacija medterapevtom in mladostnikom. Pedopsihiatrija 7, str. 69 – 79, Ljubljana: Katedra za psihiatrijomedicinske fakultete.

Mrevlje, Gorazd (1986). Komunikacije medgeneracijami.  Pedopsihiatrija 7, str.15 – 25, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.

Musek, Janek (1990). Simboli, kultura,ljudje. Ljubljana: Znanstveni inštitut filozofske fakultete.

NATHANSON D. L. (1994). Shame Transactions.Transactional Analyisis Journal. Vo.24, Nu.2, San Francisco,

Nelson-Jones,Richard (1996). Relating skills: a practical guide to effective personalrelationships. London: Cassell.

Novak, Vesna (1986). Pomanjkanje motivacijeza terapijo kot vzrok za neustrezno komunikacijo.  Pedopsihiatrija 7, str. 87 – 93, Ljubljana: Katedra zapsihiatrijo medicinske fakultete.

O`Connor, Joseph, (2001). The NLP Workbook. London:Thorsons.

O`Connor, Joseph, Seymour, John (1996).Spretnosti sporazumevanja in vplivanja. Žalec: Sledi.

OUKLANDER V. (1988). Prozori u svet našedece. Beograd: Nolit.

Ovsenik, Nada (1986). Vpliv komunikacijskihlastnosti na potek zdravljenja. Pedopsihiatrija 7, str. 65 – 69, Ljubljana: Katedra za psihiatrijomedicinske fakultete.

Pačnik, Tone (1986). Komunikacija inpsihološke značilnosti mladostnika. Pedopsihiatrija 7, str. 25 – 35, Ljubljana: Katedra za psihiatrijomedicinske fakultete.

Pease, Allan (1997). Govorica Telesa.Ljubljana: Mladinska knjiga.

PEDOPSIHIATRIJA 4 (1982). /različne oblikedela s skupinami mladostnikov in njihovimi svojci/ razl. avtorji, Ljubljana:Katedra za  psihiatrijo medicinskefakultete.

PEDOPSIHIATRIJA 7 /komunikacije -mladostnik/ razl.avtorji, Katedra za psihiatrijo medicinske fakulteti,Ljubljana: 1986,

Plut-Pregelj, Leonida (1990). Učenje obposlušanju. Ljubljana: Državna založba Slovenije.

Rakos,
F. Richard (1991). Asserting andConfronting. V: Hargie, Owen (Editor).
A Handbook of communication skills.London: Routledge.

Rot, Nikola (1982). Znakovi i značenja. Beograd: Nolit.

Rozelle, M.Richard, Druckman, Daniel, Baxter, C. James (1991). NonverbalCommunication. V: Hargie, Owen (Editor). A Handbook of communication skills.London: Routledge.

Rutten-Saris, Marijke (1992). Porajajoči sejezik telesa. Assen: Van Gorcum & Comp. B. V.

Saunders, Christine (1991). Opening andClosing. V: Hargie, Owen (Editor). A Handbook of communication skills. London:Routledge.

Selvini Palazzoli, M., Boscolo, L., Cecchin,G., Prata, P. (1987). Paradoxon und Gegenparadoxon. Stuttgart: Klett-Cotta.

Skynner, Robin, Cleese, John (1994): Družinein kako v njih preživeti. Ljubljana: Tangram.

Smith, Voncile (1991). Listening. V: Hargie, Owen (Editor). A Handbook ofcommunication skills. London:Routledge.

Speck, Dieter(1990). Kommunikationstraining für den Alltag. Düsseldorf: Econ.

Stewart, Ian (1990). Transactional AnalysisCounselling in Action. London: Sage Publications.

Strojin, Marja () Beseda ni konj.

Ščuka, Viljem (1986). Verbalna komunikacijav krizni intervenciji.  Pedopsihiatrija7, str. 93 – 107, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.

Škiljan, Dubravko (1978). Govor realnosti Irealnost jezika. Zagreb: Školska knjiga.

Tomori, Martina (1986). Mladostnik v krogukomunikacij današnjega dne.      Pedopsihiatrija 7, str. 7 – 15, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinskefakultete.

Tomori, Martina (1986). Vplivkomunikacijskih značilnosti mladostnika na razvoj duševnih motenj.  Pedopsihiatrija 7, str. 57– 65, Ljubljana:Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.

Tomori, Martina (1990). Psihologija telesa.Ljubljana: Državna založba Slovenije.

Vec,
Tomaž (2002). Dejavniki učinkovitekomunikacija in komunikacijski
zakoni. Socialna pedagogika, letnik 6, št. 1,str. 69 - 82, Ljubljana.

Vec,
Tomaž (2002). Komunikacijska struktura.V: Vec, Tanja Rupnik, ur.
(2002). Poučujemo psihologijo. Zavod RepublikeSlovenije za šolstvo,
Ljubljana.str. 202-299.

Vec,
Tomaž (2002). Konflikti. V: Vec, TanjaRupnik, ur. (2002). Poučujemo
psihologijo. Zavod Republike Slovenije zašolstvo, Ljubljana. str.
300-302.

Vec, Tomaž
(2002). Specifične komunikacijsketehnike v svetovalno-terapevtski
praksi. Socialna pedagogika, letnik 6, št. 4,str. 405-429, Ljubljana.

Vec,
Tomaž (2002). Zakoni komunikacije 1.del. V: Vec, Tanja Rupnik, ur.
(2002). Poučujemo psihologijo. Zavod RepublikeSlovenije za šolstvo,
Ljubljana. str. 303-306.

Vec, Tomaž (2002). Zakoni komunikacije 2.del. V: Vec, Tanja Rupnik, ur. (2002). Poučujemo psihologijo. Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana.str. 307-312.

Vec,
Tomaž (2004). Svetovalno-terapevtskekomunikacijske tehnike v
supervizijskem procesu. V Kobolt Alenka (ur.) Metodein tehnike
supervizije. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, str. 62-100.

Vodopivec,
Maja (1986). Disfunkcionalnakomunikacija v družini in usmeritev
psihotera­pevtskega dela v komunikacijskividik motnje.  Pedopsihiatrija 7, str.107 - 113, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.

Watzlawick, Paul, (1987). Koliko je stvarnostvarno? Beograd: Nolit.

Watzlawick, Paul, Beavin, Janet H., Jackson,Don D., (1982). Menschlich Kommunikation. Bern; Stuttgart; Wien: Huber.

Watzlawick,Paul, (1994). Da bi lažje bili nesrečni. Celovec-Ljubljana-Dunaj: Mohorjevazaložba.

Wilmot, William W. (1995). Relationalcommunication. New York: McGraw-Hill, Inc.

Wubbolding, Robert E. (1998). Primjenarealitetne terapije. Zagreb: Alinea.

Zbornik VII. strokovnega posveta“Komunikacija v vrtcu” v Portorožu, 1988

Ziherl, Bojana (1986). Komunikacije vdružini.  Pedopsihiatrija 7, str. 43 –51, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.

Žanko, Nada (1991). TA. Meduljudski odnosi ikomunikacija. Zagreb (skripta).

Žanko, Nada (1996). Intervencije upsihoterapiji. Zagreb: Sipar.


Preveč dobrega je lahko... čudovito. (Mae West)
0
Nazaj na vrh
irmica
Starost: 123Pridružen: 15. feb 2006Prispevkov: 730Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 5. okt 2007 21:55
Povezava do prispevka
našla v drugi temi foruma Odnosi in osebna rast, dodajam:
samsara je napisal/a:



 knjiga dr. Penelope Rusianoff: Kdaj se bo meni nasmehnila sreča
Preveč dobrega je lahko... čudovito. (Mae West)
0
Nazaj na vrh
Jenny
Starost: 42Pridružen: 29. maj 2004Prispevkov: 2693Kraj: lJUBLJANAStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2007 17:46
Povezava do prispevka
ana25 je napisal/a
Zoran Milivojević: Formule ljubezni, ta mi je absolutno največ dala. Imam pa v načrtu tudi Alice Miller. Gostečnik je tudi ok.
 
Se pa strinjam z Vixi, da če že, naj jih bereta oba in se o vsebini pogovorita. Najslabše je pasivno čakat, da se stvari rešijo same od sebe (ali čudežno izginejo), ker ne bodo. Zaveza v dvojini je odločitev, ki jo je treba vsake toliko časa na novo obnoviti. In nobena harmonija med dvema ni samoumevna in dana "od Boga"; trdo delo, odprto srce, iskrenost in komunikacija.
 
o čem točno pa govori ta knjiga?
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Priporočena branja o medsebojnih odnosih
Stran 4 od 4
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Majska polna Luna bo vstopila v intenzivni, transformativni znak Škorpijona in nam prinesla močno energijo "spusti".