Dobila sem tale seznam literature, mogočepride komu prav. Komuniciranje in podobno.
Osnovna študijska literatura:
Glasser, William (1994). Kontrolna teorijaali Kako vzpostaviti učinkovito kontrolo nad svojim življenjem. Ljubljana:Taxus.
Gordon, Thomas (1991). Družinski pogovori.Ljubljana: Svetovalni center za otroke mladostnike in starše.
Hargie, Owen, et al (1991). A Handbook ofcommunication skills. London: Routledge.
Harris, Thomas A. (1990). Ja sam OK, ti siOK. Beograd – Zagreb: Medicinska knjiga.
Hartley, Peter (1993). InterpersonalCommunication. London and New York: Routledge.
Johnson, David W., Johnson, Frank P. (1997).Joining together: group theory and group skills. Boston: Allyn & Bacon.
Satir, Virginia (1995): Družina za naš čas.Ljubljana: Cankarjeva založba.
Vec, Tomaž (2005). Komunikacija – umevanjesporazuma. Ljubljana: Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše.
Tu utegnete najti še kaj zanimivega,povezanega s komunikacijo oz. neobvezna literatura s področja komunikacije:
Ajduković, Marina, Pečnik, Nina (1993).Nenasilno rješavanje sukoba. Zagreb: Alinea.
Andersen, Tom (1990). The Reflecting Team.Dialogues and Dialogues about the Dialogues. Kent: Borgmann Publishing Ltd.
Argyle, Michael (1983). The Psychology ofInterpersonal Behaviour. London: Penguin Books Ltd.
Argyle, Michael (1994). Bodilycommunication. London: Routledge.
Bandler,
Richard, Grinder, John (1975). TheStructure of Magic I: A Book about
Language and Therapy, Palo Alto: Science andBehavior Books Inc.
Barker, Larry L., Gaut, Deborah, A. (1998).Communication. Massachusetts:Allyn & Bacon.
Barker,
Larry L., Wahlers, Kathy J., Watson,Kittie W. (1995). Groups in
Process: An Introduction to Small GroupCommunication. Massachusetts:
Allyn & Bacon.
Berlogar, Janko (1999). Organizacijskokomuniciranje. Od konfliktov do skupnega pomena. Ljubljana: Gospodarskivestnik.
Berne, Eric (1980). Koju igru igraš?Beograd: Nolit.
Berne, Eric(1989). Šta kažeš posle zdravo? Beograd: Nolit.
Bolton,
Robert (1991). People Skills: How toAssert Yourself, Listen to Others,
and Resolve Conflicts. Australia: Simon& Schuster.
Brajša, Pavao (1993). Menađerskakomunikologija. Varaždin: Drip.
Brajša, Pavao (1993). Pedagoškakomunikologija. Ljubljana: GLOTTA NOVA.
Brandau, Hannes (1991). NLP und SystemischeSuper-VISIONEN in Trance. V Supervision aus systemischer Sicht, str. 176-193. Salzburg, Otto Müller Verlag.
Bras, Stanislav (1977). Izbrana poglavja izpsihoterapije. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Bregant,
Leopold (1986). Konzultacija vzačetni fazi psihoterapije. V
Psihoterapija 14, Ljubljana: Katedra zapsihiatrijo medicinske
fakultete, Univerzitetna psihiatrična klinika.
Brehm, Sharon S. (1992). IntimateRelationships. New York: McGraw-Hill, Inc.
Brocher, Tobias(1972). Skupinska dinamika in izobraževanje odraslih. Ljubljana:Državna založba Slovenije.
Cairns, Len (1991). Reinforcement. V:Hargie, Owen (Editor). A Handbook of communication skills. London: Routledge.
Cormier,
Sherry, Cormier, Bill (1998).Interviewing strategies for helpers:
fundamental skills and cognitivebehavioral interventions. Pacific
Grove: Brooks/Cole Publishing Company.
Cotič, Vesna (1986). Predstavitev motenekomunikacije mladostnika, ki je s psihozo vzdrževal simbolično vez zmaterjo. Pedopsihiatrija 7, str.79 – 83, Ljubljana: Katedra za psihiatrijomedicinske fakultete.
de Board, Robert (1999). Svetovanje zaŽabca. Radovljica: TOP, Regionalni izobraževalni center.
Dickson, David (1991). Reflecting. V:Hargie, Owen (Editor). A Handbook of communication skills. London: Routledge.
Dillon, T. James (1991). Questioning. V: Hargie,Owen (Editor). A Handbook of communication skills. London: Routledge.
Dimbleby, Richard, Burton, Graeme (1995).More than words – an introduction to communication. London: Routledge.
Dogša, Irena (1991): Interakcijske vaje zamladostnike. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport.
Dogša, Irena (1993): Interakcijske vaje zamladostnike. Ljubljana: ZavodRepublike Slovenije za šolstvo in šport.
Donohue,William A., Kolt, Robert (1992). Managing InterpersonalConflict. London: Sage Publications.
Dražović, Milena (1986). Sporočanje o stiskiodraščanja prek telesnih simptomov. Pedopsihiatrija 7, str. 83 – 87, Ljubljana: Katedra za psihiatrijomedicinske fakultete.
Dunbar,
R. I. M. (1993). Coevolution ofneocortical size size, group size and
language in humans. V: Behavioral andbrain sciences. Vo. 16, pg. 681-735.Cambridge University Press.
English, Fanita (1988): A bilo je tako dobropočelo... Zagreb: Krščanska sadašnjost.
Ernst, Ken (1972): Games students play.Celestial arts, Berkley, California.
Faber, Adele, Mazlish, Elaine (1996). Kakose pogovarjamo z otroki in kako jih poslušamo. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Festinger,
Leon (1950). Informal socialcommunication. V Cartwright D., Zander A.,
Group dynamics, New York, A HarpInternational Edition, third ed., 1968.
Garton, A. F. (1992). Social interaction andthe development of language and cognition. East Susse: LEA.
Good, Perry E. (1993). … in mulc si bopomagal. Radovljica: Regionalni izobraževalni center.
Good, Perry E. (1994). Pravica do sreče.Radovljica: Regionalni izobraževalni center.
Gordon, Thomas (1980). Leader effectivenesstraining. New York: Bantam Books.
Gordon, Thomas (1989). Trening večje učinkovitosti za učitelje. Ljubljana: Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše.
Greene,
John O., Burleson, Brant R.. (ed.)(2003). Handbook of Communication and
Social Interaction Skills.New Jersey:Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
Greene, Richard H. (1991. Nov načinkomunikacije. Ljubljana: Samozaložba.
Hargie,
Owen (1991). Communication asskilled behaviour. V: Hargie, Owen
(Editor). A Handbook of communicationskills. London: Routledge.
Hargie,
Owen, Marshall, Peter (1991).Interpersonal communication: a theoretical
framework. V: Hargie, Owen (Editor).A Handbook of communication skills.
London: Routledge.
Harris, Thomas A. (1990). Ja sam OK, ti siOK. Beograd – Zagreb: Medicinska knjiga.
Hartley, Peter (1993). InterpersonalCommunication. London and New York: Routledge.
Hay, J.(1999): Uspešni na delu. Razumevanjenaravnanosti in gradnja odnosov. Potrditev d.n.o: Grosuplje.
Heller, Robert (1998). Communicate clearly.London: Dorling Kindersley Limited.
Heron, John (2001). Helping the cient. Acreative practical guide. London: SAGE Publikation Ltd.
Ilić, Dragana, Jerotijević, Milena,Petrović, Danijela, Popadić, Dragan (1995). Učionica dobre volje. Beograd:Publikum
Jacobs,
E. Edward, Masson, L. Robert,Harvill, L. Riley (2002). Group
counselling: strategies and skills. Pacific Grove:Brooks/Cole
James, Muriel, Jongeward, Dorothy (1992):Rođeni pobednik. Nolit, Beograd.
Johnson, David W., Johnson, Frank P. (1997):Joining Together: Group Theory and Group Skills, Boston: Allyn & Bacon.
Kocmur,
Marga (1992). Konflikti in(funkcionalno razreševanje konfliktov:
Pogajanja in posredovanja. Anthropos, l.24, št. III – IV, str. 118 –
127.
Kodelja, Ivan (1986). Vloga centra zasocialno delo v komunikacijah med službami, ki obravnavajo vedenjsko motenegamladostnika. Pedopsihiatrija 7, str. 51– 57, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.
Kristančič,
Azra, Ostrman, Anka (1999):Individualna in skupinska komunikacija.
Ljubljana: Združenje svetovalnihdelavcev Slovenije.
Kunst Gnamuš, Olga (1995). Teorijasporazumevanja. Ljubljana: Center za diskurzivne študije.
Lamovec,
Tanja (1991). Spretnosti v medosebnihodnosih. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za produktivnost dela, Center za
psihodiagnostičnasredstva,
Lepičnik Vodopivec, Jurka (1996). Med staršiin vzgojitelji ni mogoče ne komunicirati. Ljubljana: Misch.
Lipičnik,
Bogdan (1991). Vsak človek ima probleme– le skupaj imamo rešitev.
Ljubljana: Zavod republike Slovenije za šolstvo in šport.
Mandić, Tijana (1998). Komunikologija: psihologijakomunikacije. Ljubljana: Glotta Nova.
McDermott, Ian, Jago, Wendy (2001). BriefNLP Therapy. London: SAGE Publications Ltd.
McFadden, Judy (1995). Vzgoja dobrega otrokana preprost način. Radovljica: Regionalni izobraževalni center.
Mihelčič, Marjana (1986). Neverbalnakomunikacija. Pedopsihiatrija 7, str.35 – 43, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.
Milivojević, Zoran (1984). Lingvistički meta- model. Materiali za naprednu edukaciju iz transakcione analize. Neobjavljenogradivo za edukacijo iz transakcijske analize.
Mistéil, Sean (1998). The communicator'spocketbook. Alresford: Management Pocketbooks Ltd.
Mrevlje, Gorazd (1986). Komunikacija medterapevtom in mladostnikom. Pedopsihiatrija 7, str. 69 – 79, Ljubljana: Katedra za psihiatrijomedicinske fakultete.
Mrevlje, Gorazd (1986). Komunikacije medgeneracijami. Pedopsihiatrija 7, str.15 – 25, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.
Musek, Janek (1990). Simboli, kultura,ljudje. Ljubljana: Znanstveni inštitut filozofske fakultete.
NATHANSON D. L. (1994). Shame Transactions.Transactional Analyisis Journal. Vo.24, Nu.2, San Francisco,
Nelson-Jones,Richard (1996). Relating skills: a practical guide to effective personalrelationships. London: Cassell.
Novak, Vesna (1986). Pomanjkanje motivacijeza terapijo kot vzrok za neustrezno komunikacijo. Pedopsihiatrija 7, str. 87 – 93, Ljubljana: Katedra zapsihiatrijo medicinske fakultete.
O`Connor, Joseph, (2001). The NLP Workbook. London:Thorsons.
O`Connor, Joseph, Seymour, John (1996).Spretnosti sporazumevanja in vplivanja. Žalec: Sledi.
OUKLANDER V. (1988). Prozori u svet našedece. Beograd: Nolit.
Ovsenik, Nada (1986). Vpliv komunikacijskihlastnosti na potek zdravljenja. Pedopsihiatrija 7, str. 65 – 69, Ljubljana: Katedra za psihiatrijomedicinske fakultete.
Pačnik, Tone (1986). Komunikacija inpsihološke značilnosti mladostnika. Pedopsihiatrija 7, str. 25 – 35, Ljubljana: Katedra za psihiatrijomedicinske fakultete.
Pease, Allan (1997). Govorica Telesa.Ljubljana: Mladinska knjiga.
PEDOPSIHIATRIJA 4 (1982). /različne oblikedela s skupinami mladostnikov in njihovimi svojci/ razl. avtorji, Ljubljana:Katedra za psihiatrijo medicinskefakultete.
PEDOPSIHIATRIJA 7 /komunikacije -mladostnik/ razl.avtorji, Katedra za psihiatrijo medicinske fakulteti,Ljubljana: 1986,
Plut-Pregelj, Leonida (1990). Učenje obposlušanju. Ljubljana: Državna založba Slovenije.
Rakos,
F. Richard (1991). Asserting andConfronting. V: Hargie, Owen (Editor).
A Handbook of communication skills.London: Routledge.
Rot, Nikola (1982). Znakovi i značenja. Beograd: Nolit.
Rozelle, M.Richard, Druckman, Daniel, Baxter, C. James (1991). NonverbalCommunication. V: Hargie, Owen (Editor). A Handbook of communication skills.London: Routledge.
Rutten-Saris, Marijke (1992). Porajajoči sejezik telesa. Assen: Van Gorcum & Comp. B. V.
Saunders, Christine (1991). Opening andClosing. V: Hargie, Owen (Editor). A Handbook of communication skills. London:Routledge.
Selvini Palazzoli, M., Boscolo, L., Cecchin,G., Prata, P. (1987). Paradoxon und Gegenparadoxon. Stuttgart: Klett-Cotta.
Skynner, Robin, Cleese, John (1994): Družinein kako v njih preživeti. Ljubljana: Tangram.
Smith, Voncile (1991). Listening. V: Hargie, Owen (Editor). A Handbook ofcommunication skills. London:Routledge.
Speck, Dieter(1990). Kommunikationstraining für den Alltag. Düsseldorf: Econ.
Stewart, Ian (1990). Transactional AnalysisCounselling in Action. London: Sage Publications.
Strojin, Marja () Beseda ni konj.
Ščuka, Viljem (1986). Verbalna komunikacijav krizni intervenciji. Pedopsihiatrija7, str. 93 – 107, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.
Škiljan, Dubravko (1978). Govor realnosti Irealnost jezika. Zagreb: Školska knjiga.
Tomori, Martina (1986). Mladostnik v krogukomunikacij današnjega dne. Pedopsihiatrija 7, str. 7 – 15, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinskefakultete.
Tomori, Martina (1986). Vplivkomunikacijskih značilnosti mladostnika na razvoj duševnih motenj. Pedopsihiatrija 7, str. 57– 65, Ljubljana:Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.
Tomori, Martina (1990). Psihologija telesa.Ljubljana: Državna založba Slovenije.
Vec,
Tomaž (2002). Dejavniki učinkovitekomunikacija in komunikacijski
zakoni. Socialna pedagogika, letnik 6, št. 1,str. 69 - 82, Ljubljana.
Vec,
Tomaž (2002). Komunikacijska struktura.V: Vec, Tanja Rupnik, ur.
(2002). Poučujemo psihologijo. Zavod RepublikeSlovenije za šolstvo,
Ljubljana.str. 202-299.
Vec,
Tomaž (2002). Konflikti. V: Vec, TanjaRupnik, ur. (2002). Poučujemo
psihologijo. Zavod Republike Slovenije zašolstvo, Ljubljana. str.
300-302.
Vec, Tomaž
(2002). Specifične komunikacijsketehnike v svetovalno-terapevtski
praksi. Socialna pedagogika, letnik 6, št. 4,str. 405-429, Ljubljana.
Vec,
Tomaž (2002). Zakoni komunikacije 1.del. V: Vec, Tanja Rupnik, ur.
(2002). Poučujemo psihologijo. Zavod RepublikeSlovenije za šolstvo,
Ljubljana. str. 303-306.
Vec, Tomaž (2002). Zakoni komunikacije 2.del. V: Vec, Tanja Rupnik, ur. (2002). Poučujemo psihologijo. Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana.str. 307-312.
Vec,
Tomaž (2004). Svetovalno-terapevtskekomunikacijske tehnike v
supervizijskem procesu. V Kobolt Alenka (ur.) Metodein tehnike
supervizije. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, str. 62-100.
Vodopivec,
Maja (1986). Disfunkcionalnakomunikacija v družini in usmeritev
psihoterapevtskega dela v komunikacijskividik motnje. Pedopsihiatrija 7, str.107 - 113, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.
Watzlawick, Paul, (1987). Koliko je stvarnostvarno? Beograd: Nolit.
Watzlawick, Paul, Beavin, Janet H., Jackson,Don D., (1982). Menschlich Kommunikation. Bern; Stuttgart; Wien: Huber.
Watzlawick,Paul, (1994). Da bi lažje bili nesrečni. Celovec-Ljubljana-Dunaj: Mohorjevazaložba.
Wilmot, William W. (1995). Relationalcommunication. New York: McGraw-Hill, Inc.
Wubbolding, Robert E. (1998). Primjenarealitetne terapije. Zagreb: Alinea.
Zbornik VII. strokovnega posveta“Komunikacija v vrtcu” v Portorožu, 1988
Ziherl, Bojana (1986). Komunikacije vdružini. Pedopsihiatrija 7, str. 43 –51, Ljubljana: Katedra za psihiatrijo medicinske fakultete.
Žanko, Nada (1991). TA. Meduljudski odnosi ikomunikacija. Zagreb (skripta).
Žanko, Nada (1996). Intervencije upsihoterapiji. Zagreb: Sipar.