Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Prenajedanje

Pojdi na stran 1 , 2
daisy22
Starost: 28Pridružen: 24. apr 2016Prispevkov: 12Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. apr 2016 21:59
Povezava do prispevka

pozdravljeni,

zanima me ce ima se katera tezave s prenajedanjem oziroma po domace basanjem s sladkarijami?

Minilo je eno leto odkar sem shujsala 13 kilogramov in imam pri svojih 163 cm 53 kg. prehranjujem se zdravo, 5 obrokov na dan in 4x na teden redno telovadim. imam pa kar velik problem kar se tice basanja. priblizno enkrat na teden ( moj maksimalni dosezek je bil 2 tedna brez teh mojih napadov) me prime kriza po sladkem in takrat kot zadrogirana napadam vse kar je prej prepovedana hrana med tednom. ta moja akcija traja enih par ur in po mojem mnenju takrat zauzijem vse kalorije ki sem jih med tednom porabila ali pa se vec. seveda sledi depresija in en tretji dan po tem mojem prenaziranju me ponovno zagrabi. ce imam sreco sem v sluzbi drugace pa po vsej verjetnosti vedno znova podlezem skusnjavi. torej je vse skupaj kot en zacaran krog. 

brala sem o teh off obrokih, ki so celo koristno, vendar je pri meni problem da se redkokdaj potem med tednom uspem zadrzati in je ta moj off obrok totalno neomejen saj se takrat sploh ne morem kontrolirati koliko pojem dokler pac ne skoraj bruham.

 

zanima me ce ima se kdo take probleme in kaj ste v tem primeru naredili.

 

lp

0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 31Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1225Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. apr 2016 7:32
Povezava do prispevka

Če nimaš mere-potem moraš popolnoma črtat. Sladkor deluje podobno kot kokain. Tako, da popolnoma razumem zakaj si želiš še in še. Črtaj. Popolnoma. Če se ti zalušta sladkega, pojej kaj beljakovinskega, polnomastne mlečne izdelke, nepredelane, jajca, avokado, ribe, meso, zelenjava. Kar te bo nasitilo.

Glej na glikemični indeks in vrsto OH, samo kompleksne. Lahko tudi postopno manjšaš izdelke iz žit in OH in nadomeščaš z nekaj več maščobami in zmernim vnosom beljakovin. LCHF-daje večji občutek sitosti, čez nekaj čas apa tudi več energije.

Po enem mesecu popolnoma brez sladkorja pa bo tudi tista kriza želje po še sladkorja mimo. Samo pazi, da imaš doma zadosti zdravih jedi. Čim bolj nepredelano (paštete, kupljene omake, namazi). Raje si jih sama delaj.

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
daisy22
Starost: 28Pridružen: 24. apr 2016Prispevkov: 12Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. apr 2016 7:44
Povezava do prispevka

hvala za odgovor. za zajtrk jem vecinoma ovsene kosmice ali pa od enemona psenicne otrobe vendar sem zasledila, da niso ravno top za hujsanje. mi lahko poves zakaj? 

poskusila sem z znizevanjem oh ( jem jih res samo za zajtrk s kosmici) tako da sem jedla za zajtrk jajca, vendar nisem imela energije za trening. 

0
Nazaj na vrh
ana25
Starost: 118Pridružen: 26. jan 2005Prispevkov: 9323Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. apr 2016 9:06
Povezava do prispevka

Daisy, odvisnost od sladkorja je hujša kot odvisnost od trdih drog. Za začetek se vprašaj: kaj od sladkega nujno rabiš? Da preživiš dan, teden čim bolj normalno in brez prenajedanja? Jaz nisem tip za skrajnosti, zato sem naredila tako. Preživim z malo čokolade na dan (ena vrstica Dorine s stevio in brez sladkorja, npr.) in nekaj piškotov (brez dodatkov, čim bolj navadnih). Postopoma bi se rada znebila še piškotov (vsaj redno uživanje), čokoladi se najbrž ne bom odpovedala. Če si majhne potrebe zadovoljiš, do velikih ne pride?

Zelo verjetno je, da so pridruženi tudi kakšni psihološki vzorci. Hrana kot pomiritev, hrana za sprostitev, hrana za nadomestilo drugačne potešenosti, hrana namesto - ...??? Si kaj razmislila o tem?

0
Nazaj na vrh
daisy22
Starost: 28Pridružen: 24. apr 2016Prispevkov: 12Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. apr 2016 9:21
Povezava do prispevka

bojim se da ce bi vsak dan poskusila koscek cokolade bi se potem vsak dan prenajedala. ker se res ne morem ustaviti , pravzaprav padem kot v nek trans in samo goltam.

uf ja ubistvu samo to razmisljam, vendar sem ze zdrzala 2 tedna brez sladkorja, ker ce ne vidim sladic potem ze nekako gre. potem pride pa kak rojstni dan al karkoli in sem spet v zacaranem krogu. se posebno 2 dan po kaksni tortici. se zacnem prav tresti. tezko je res tezko. zelo verjetno je da je psiha tista vendar sem se opazovala kdaj me napad prime, ampak ponavadi ni povezan s kaksno stresno situacijo v dnevu. 

0
Nazaj na vrh
daisy22
Starost: 28Pridružen: 24. apr 2016Prispevkov: 12Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. apr 2016 9:23
Povezava do prispevka

pomoje je bolj obcutek da ce se med tednom zelo pazim in si res odtegujem stvari in se jim odpovedujem si mislim da kdaj pa kdaj mi ze koscek cokolade ne bo skodil. in takrat pride s koscka cokolade do enormnih kolicin

0
Nazaj na vrh
daisy22
Starost: 28Pridružen: 24. apr 2016Prispevkov: 12Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. apr 2016 9:29
Povezava do prispevka

vendar ce pac nimam sladkorja v hisi, v napadu napadem pac kar imam. tudi arasidovo maslo gre 300gramov brez problema. tako da mislim da je odvisnost bolj od hrane kot od sladkorja

kaj mislite? 

0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 31Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1225Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2016 10:10
Povezava do prispevka

Nivo energije si imela nizek verjetno zaradi premalo vnosa. Probaj več maščob, polnomastni jogurt, kefir, skuta, maslo, avokado ipd. Izogni se predelanim živilom, beljakovin zmeren vnos tam do 2.5g /kg idalne telesne teže.

OH za začetek-kompleksne, nizek GI. Testenine imaš od hmm Pečjaka tudi PURE, z nižjo vsebnostjo OH in več Beljakovin. Nizek, do srednji GI, ti da daljši občutek sitosti. Uravnotežena prehrana pa energijo. Mogoče kaka pest oreščkov (ful priporočam, da jih  čez noč namočiš, zaradi ftalatov), bodo lažje prebavljivi.

Imaš tudi (meni osebno neokusno in rabiš odlično omako zraven) tele variante  http://www.shirataki.si/

 

Dejansko je s sladkorjem in vsemi odvisnostmi tako-če ne moreš zmerno-popolnoma črtaš. Problem je če je to pri osnovni hrani. To je najhujša odvisnost. Ampak sladkarije, sladkor-to se da črtat. Telo zmore funkcionirat.

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
daisy22
Starost: 28Pridružen: 24. apr 2016Prispevkov: 12Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2016 10:32
Povezava do prispevka

hvala za odgovor.

je katera morda poskusila cudezne testenine? 

glede oh, ki jih kot sem rekla jem samo za zajtrk  z ovsenimi kosmici. bi bilo morda bolje da bi jih izlozila popolnoma?

0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 31Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1225Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2016 13:13
Povezava do prispevka

Ne, ne rabiš izločit OH, samo tiste bolj zdrave, kompleksne uživaj, polnovredno, polnomastno naj bo vodilo. Mogoče pokombiniraš polnomastno skuto s par žlic ovsenih kosmičev in nekaj banane. Bolj te nasiti. Lahko pa ovsene menjaš za ječmenove (nižji GI). Ali pa si za zajtrk narediš jajca in jih poješ brez kruha oz. če res ne moreš brez kruha si narediš keto /LCHF kruh.

Jaz sem sicer tele PURE, ki niso nič čudežne in so mi OK. Tistih shirtaki pa, en pajs in sem rekla ne hvala.

 Za zdaj bi se bilo edino mogoče smiselno izognit pšenici, belim mokam. Za kruh imaš pa na spletu razne LCHF recepte recimo. Četudi ne boš šla na LCHF lahko občasno kak tak obrok ali vsaj kruh delaš na tak način.

 

Evo, recept za domače low varb muslije http://fitkuhinja.si/recipe/low-carb-musli-brez-zit/

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
daisy22
Starost: 28Pridružen: 24. apr 2016Prispevkov: 12Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2016 13:20
Povezava do prispevka

sem bila na lcfh 2 meseca. pa nisem zdrzala.

vsa zabuhla, brez moci, menstruacija se mi je prvic v zivljenju totalno zmesala, sitna sem bila. res je slabo vplivalo name. 

res pa je da nekih groznih napadov po sladkem nisem imela, oziroma me je zelo motiviralo da ne padem s ketoze. pa se zredila sem se s vsem tistim putrom, ker sem res gledala na razmerje mascob in beljakovin v vsakem obroku.

 

 

0
Nazaj na vrh
Binas
Starost: 31Pridružen: 17. nov 2011Prispevkov: 1225Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2016 18:01
Povezava do prispevka

Zanimivo. Pa si naračunala vnos kalorij in porabo? Jedilnike si si sama naštimala al ti je kdo pomagal? Sicer je pa res, da ni vse za vsakega.

 

100% predanost, 100% zagnanost.....vmesne poti ni!
http://tecem26.blogspot.com/
0
Nazaj na vrh
daisy22
Starost: 28Pridružen: 24. apr 2016Prispevkov: 12Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2016 19:29
Povezava do prispevka

ubistvu sem komunicirala s staso ( fit kuhinja) in zelo veliko brala in se izobrazevala. 

res sem vztrajala dokler se mi ni vse ravnovesje porusilo. najbolj sem bila zabuhla v meca in obraz, se posebno zjutraj sem bila kot da bi se z botoksom nafilala

 

0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 30Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10857Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. apr 2016 19:31
Povezava do prispevka

Ti ščitnica pravilno deluje? Jemlješ kontracepcijske tablete?

Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
dami23
Starost: 26Pridružen: 18. apr 2012Prispevkov: 280Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. maj 2016 14:06
Povezava do prispevka

daisy, sama imam podobne težave s hrano - pri sebi ugotavljam veliko povezavo med psihičnim stanjem in željo po hrani. Podobno kot je omenila ana25, je hrana za nekatere lahko nadomestek občutka ugodja (meni piškoti dejansko vzbudijo občutek topline) ali pač nečesa drugega. O tej obliki prehrambene motnje (kompulzivno prenajedanje), se ne govori kaj veliko, ampak to je dejansko "motnja v razmišljanju", ni le namišljotina ali nekaj kar lahko odpravljamo brez dela na razlogih. 

Če pomisliš, kdor je odvisen od kokaina, ima možnost prekinit z jemanjem, medtem ko hranjenja ne moreš kar opustiti.  Hkrati pa če že možgane zaposliš in se ne ukvarjajo z hrano, imaš povsod polno "trigerjev" - od reklam naprej.

O tem svojem odnosu do hrane sem v preteklosti imela možnost razmišljat že veliko, najbolj se je obneslo, da sem najprej uredila odnos same do sebe. Veliko manj napadov z basanjem se je zgodilo, ko sem se čutila dovolj vredno. Zadnje čase pa, kot sem že pisala v drugi temi, imam spet težave, ker (vidim šele zdaj) se mi v privat življenju dogajajo določene stvari, ki me žalostijo, jezijo in na splošno spravljajo v stres. Pri takih zadevah meni zelo pomaga pozitivno razmišljanje predvsem o sebi, gibanje v naravi in pa delo na svojih čustvih in izražanju le teh. Kar je grozljivo težko, ampak nujno. 

Ko imaš daljše obdobje ko ti uspe zdržat brez sladkarij, je to zato ker "pozabiš" in je res OK, ali zato ker se ti uspe zadrževat? 

Zelo se pa strinjam tudi z Binas in Shaheeno, da če nimaš urejene prehrane po nutrienih, da ne more biti vse OK. Glede tega se pa učim tudi sama, in ne bom preveč pametna v tej smeri. smiley

0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Prenajedanje
Stran 1 od 2
Pojdi na stran 1 , 2
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Katrin 22. sep 2019 21:52
    prva pomoč
  • Katrin 22. sep 2019 21:40
    Navdušena
  • Katrin 22. sep 2019 21:34
    nisem opazila učinka
  • Katrin 22. sep 2019 21:30
    ne zamenjam več
  • Binas 12. sep 2019 14:23
    odličen
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Nova raziskava je pokazala,da kronično pomanjkanje spanja povzroči uničevanje zdravih možganskih celic.