Sem zasledila, da ste se menile o plonkanju na faxu. Sama nisem nabolj vestna študentka, napram temu kar sem bila v srednji. Čeprav sem se v srednji kakšen dan, dva učila pred testi, in napovedanega spraševanja ni bilo, sem komot naredila vse, brez večjih problemov, ne bom pa omenjala eno učiteljico, ki mi je grenila življenje vsa 4 leta (ang) amoak zaradi njenih 1 in 2, zaradi njenih brezobraznih in nehumanih komentarjev do mene...sem na faxu naredila ang izpite brez problema, torej se je učenje in švicanje z naporom v srednji za bogo 2 ali 3 obrestovalo

Morem pa povedati, da pri nas ni bilo tax možno dobiti petico, če pa jo je kateri, pa je bil pravi fenomen

Kakorkoli na faxu sem eno leto izgubila zaradi zdr. težav, eno leto zaradi lenobe. Zdaj sem motivirana, da grem do konca in še dlje, če bo možno. O tem se pisala že v eni drugi temi, da se ne bom ponavljala. Kakorkoli že, imam kolegico, s katero sva skupaj vstopili v 1. letnik, in je prišla do absolventa tako, da je večino predmetov preplonkala. Priznam, da sem npr. bilanco (vrstni red je moral biti striktno pravilen) preplonkala, pa kakšno enačbo pri statistiki dopisala na knjigico obrazcev, pa še vendo nimam narejen izpit :(, ampak velikorat imam plonkec tam zadaj v žepu, ampak začuda, vedno tam ostane, sploh ne vidi svetlobe do konca izpita, ker nekako nimam jajc

Zavidam tistim, ki si drznejo plonkati kakšen težji predmet, ki mene mori, po drugi strani pa jih preziram - jaz vlagam vso energijo v učenje in švicam, ne spim...oni pa prepišejo pa morda pišejo bolje, naredijo fax in prejmejo diplomo za kaj - plonkanje??? Ni fer - that's life, cruel but real!