Meni se je pa to kampanjo zgodilo, da mi je stranka naročila 2 Gela za tuširanje 500 ml iz kataloga na internetu, kjer je pisala cena 2,60 EUR. Ko sem prejela račun je bila cena 4,10 EUR. Kličem na Avon in mi rečejo, naj pošljem fakturo. Gospa mi zatrdi, da sem naročevala preko priloge k naročilnici??? Nič mi ni bilo jasno, ker stranka nima vpogleda v prilogo k naročilnici, naročala pa je preko interneta, jaz pa sem preverila kodo tudi na internetnem katalogu??? Ponovno pogledam na internet in je čisto jasno, da je cena 2,60, redna cena prečrtana, količina 500 ml. Pošljem print screen, gospa mi trdi, da sem naročala po prilogi k naročilnici. Grem listat katalog, gledam internetno stran in ugotovim, da so na internetu po koncu kataloga 01/2010 ostale še strani iz prejšnjega kataloga.
Na srečo sem si včeraj shranila Print screen, ker je danes že nov katalog, in ji pošljem še to. Zdaj čakam na odgovor, če bo spet trdila, da sem naročala preko priloge k naročilnici. A je katera to opazila (katalog 01/2010)? Se je kateri zgodilo podobno?
Zanima me, če sem dolžna plačati višjo ceno, če imajo oni objavljen katalog na internetni strani, kjer ni razvidno, da so to strani prejšnjega kataloga, ki ne velja več?
Pa še to: Rekla mi je, da naj pošljem gele nazaj in reklamiram, da mi bodo povrnili celotno kupnino. Naj pošljem nazaj 2x500ml in plačam poštnino (kot je zgoraj napisala Alena, bi me verjetno stalo več kot 3 EUR kot je višja cena)? Seveda se mi ne izplača, ampak gre za princip, ko se sprenevedajo. In če je njihova napaka, ne vem zakaj bi morali posredniki plačevati oz. stranka.