Jaz sem jim tudi že poslala pritožbo po mejlu glede teh stroškov.
Račun imam na Abanki. Da sem jim poslala pa me je vzpodbudilo predvsem to, da so s prvim marcem ukinili njihovo pogodbo, ki so jo imeli z neko računalniško agencijo za varovanje podatkov, za poslovanje preko spleta in so te stroške sedaj elegantno prenesli na komitente. Se pravi, če hočeš plačevati preko spleta, biti informiran o svojem denarju ... moraš sedaj sam skleniti pogodbo s to računalniško agencijo za 4 leta in vsako leto plačati naročnino.
No, po polemiki z bankomati je bila to samo še pika na i, da sem jim poslala kot neko pritožbo

.
Odgovor je bil, da se mora banka obnašati racionalno in gospodarno in da morajo stroške iz naslova bankomatskega poslovanja znižati, kamor prištevajo tudi stroške medbančnega poslovanja, stroške tveganj zlorab, obdelave transakcij in reklamacij....v bistvu vse njihove stroške po novem prenašajo na komitenta, kar se mi zdi nedopustno in nepravično
.
Razmišljala sem o zamenjavi banke, samo kaj ko bodo isto verjetno postopno naredile tudi druge banke, tako, da mislim, da bi edino guverner banke lahko kaj storil glede tega, vendar pa, kot je bilo rečeno naj bi tudi banka SLO ali država (ne vem točno) imela tukaj neke koristi, tako, da iz tega verjetno ne bo nič.
To je pač Evropa, problem je, ker naše plače niso evropske.
Nikke