Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Sportina

Pojdi na stran 1 , 2 , 3
Jenny
Starost: 41Pridružen: 29. maj 2004Prispevkov: 2693Kraj: lJUBLJANAStatus:Offline
Objavljeno: 31. avg 2004 18:40
Povezava do prispevka
se čist strinjam s tabo...Kakorkoli gledaš na to, v končni fazi ti DAŠ denar in za to nekaj pričakuješ v zameno...Mislm da smo na splošno premalo strogi zato pa se LAHKO dogaja to kar se...
0
Nazaj na vrh
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 31. avg 2004 19:16
Povezava do prispevka
Jenny je napisal/a

Če bi bli čevli vredni svojega denarja bi mi morali praviloma zdržat vsaj 3 mesece...mislim, ne morem vrjet da sem to napisala, vsaj tri mesece...



Točno 3 mesece so bili stari moji čevlji, pri katerih se je eden med hojo prelomil na pol - podplat je dobesedno počil. Kupila sem jih v avstrijskem Humanicu. Po treh mesecih sem jih torej nesla nazaj, prodajalka je rekla, da mi bo takoj prinesla druge. Ker ni bilo številke, je rekla, da si lahko izberem karkoli drugega. Nič mi ni bilo všeč, zato mi je ponudila dobropis ALI vračilo kupnine. Izbrala sem slednje. Ker so stali nekaj čez takratnih 1000 šilingov (torej sem MWS dobila povrnjen), vrnjeno pa sem dobila polno kupnino, sem 3 mesece nosila čevlje na račun avstrijske države


Poleg tega pripetljaja s čevlji sem imela podobno situaciujo tudi lani poleti, pravtako v Humanicu in ponovno ni bilo problkema z vračilom denarja.


P.S. zaradi teh in še kakšnih razlogov (nenarejena vljudnost, prijaznost ter predvsem STROKOVNOST, ki je veliko našim prodajalkam primanjkuje) še danes veliko raje kupujem prav v Avstriji. 

0
Nazaj na vrh
Jenny
Starost: 41Pridružen: 29. maj 2004Prispevkov: 2693Kraj: lJUBLJANAStatus:Offline
Objavljeno: 31. avg 2004 19:27
Povezava do prispevka
quote:e96b07acb4="Staša"
Jenny je napisal/a

Če bi bli čevli vredni svojega denarja bi mi morali praviloma zdržat vsaj 3 mesece...mislim, ne morem vrjet da sem to napisala, vsaj tri mesece...



Točno 3 mesece so bili stari moji čevlji, pri katerih se je eden med hojo prelomil na pol - podplat je dobesedno počil. Kupila sem jih v avstrijskem Humanicu. Po treh mesecih sem jih torej nesla nazaj, prodajalka je rekla, da mi bo takoj prinesla druge. Ker ni bilo številke, je rekla, da si lahko izberem karkoli drugega. Nič mi ni bilo všeč, zato mi je ponudila dobropis ALI vračilo kupnine. Izbrala sem slednje. Ker so stali nekaj čez takratnih 1000 šilingov (torej sem MWS dobila povrnjen), vrnjeno pa sem dobila polno kupnino, sem 3 mesece nosila čevlje na račun avstrijske države


Poleg tega pripetljaja s čevlji sem imela podobno situaciujo tudi lani poleti, pravtako v Humanicu in ponovno ni bilo problkema z vračilom denarja.


P.S. zaradi teh in še kakšnih razlogov (nenarejena vljudnost, prijaznost ter predvsem STROKOVNOST, ki je veliko našim prodajalkam primanjkuje) še danes veliko raje kupujem prav v Avstriji. 

se strinjam...
0
Nazaj na vrh
kajapavkovic
Starost: 36Pridružen: 6. feb 2010Prispevkov: 25Kraj: PostojnaStatus:Offline
Objavljeno: 18. feb 2012 17:00
Povezava do prispevka
Pozdravljene,

no pa se še jaz javljam s kometrajem na Sportino. Malo pred prenovo Sportine v CityParku v Ljubljani se je pri njih pojavila znamka THE END. In tako no, kakšna stvar te pritegne. To je bila meni totalno neznana znamka, cene so se pa gibale tudi 100€ in več za kratko majčko, navadno bombažno s potiskom. No danes sem pa bila malo na izletku v Palmanovi outlet, niti nisem nakupovala veliko in vidim THE END. Pa to so puloverčki/oblekce po 20€. Mislim sem totalno ogorčena nad Sportino, ki se mi vedno znova pokaže v slabi luči. Od tega da naj bi bila velik kršitelj v trgovini s ponaredki do tega, da očitno za neznano znamko postavljajo neverjetne cene. Se zavedam kako deluje trg, se zavedam da ravno cena ustvari znamko ampak menim, da bi bilo potrebno ljudi izobrazit in informirat o tovrstnih nategih. Vem, da nekateri se dobro počutijo v oblačilih, če so bila draga, ampak menim, da je potrebno iti v te stvari s kritičnim pogledom in pametjo v rokah. Visoka cena naj prinese še kaj drugega kot je le oblačilo. V visoki ceni naj bo vključena storitev, vse od prijazne pomoči pri prodajo do ustrežljivosti pri morebitnih problemih po nakupu. Ko kupuješ (recimo LV torbico v original trgovini) resnično ekskluzivne si postrežen na nivoju, ne pa po naših kvazi elitnih trgovinah, kjer ti prodajalka sledi za ritjo samo da se prepriča da ne boš preveč zmečkal stvari ob pomerjanju ali celo kaj ukradel. Moram reči, da verjetno že več kot leto dni nisem nič kupila v Sportini in mislim pri temu tudi ostati. Menim, da vsak, ki rad kupuje stvari tovrstnih znamk, ki so v Sportini od prenove dalje si lahko tudi privošči nakupovalni izlet kam drugam, kjer bo postrežen in obravnavan kot se spodobi. Naj tudi poudarim, da za odnos, kvaliteto in avtentičnost blaga tam ne krivim prodajalk (to bi bilo smešno), očitno je pač politika podjetja taka.

LP
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Sportina
Stran 3 od 3
Pojdi na stran 1 , 2 , 3
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Raziskovalci so našli več dokazov, da ima suhi post (postenje brez hrane in tekočine) izjemen vpliv na splošno zdravje.