- Nega obraza &
telesaZadnje novice
Najbolj brano
- Make up &
ličenje - Moda &
stil - Rekreacija &
hujšanjeZadnje novice
Najbolj brano
- Zdravje &
odnosiZadnje novice
Najbolj brano
- Nosečnost &
starševstvoZadnje novice
Najbolj brano
Reklamacije vedno pismeno! Podjetje ima čas osmih dni, da odgovori nanje. Če ne najdete skupnega jezika, pa mislite, da ste do reklamacije upravičene, je naslednji naslov Zveza potrošnikov oz. Tržna inšpekcija.
N č mencat, hude bit !
Kolegica je v massu kupila ene čevlje, ki so se ji kasneje strgali in so jih brez problema zamenjali.
Se mi zdi, da je vse odvisno v kater mass greš. Recimo v massu v btc so bili fantu ful všeč eni čevlji, pa niso imeli njegove številke in je bilo prodajalki strašansko težko poklicat v drug mass v btc. Potem sem šla pa pogledat še v mass na čopovi,kjer je bila zelo prijazna prodajalka in mi je zrihtala, da so mi zastonj pripeljali čez en teden čevlje iz maribora. Brez problema.
Mene pa zvije k se spomnim na sportino alpa na massa...Sj to je oboje eno in isto s....., ne razumen kako lahko prodajajo tako čip robo, pa še po tako nerazumljivo visokih cenah
....
Ej kaj pa kej druge trgovina recimo Humanic, Jello, Turbo Schuh(ta baje tud ni okej) ipd., a ma katera kakšne izkušne, a kej dost nabavlate tam?Je kvalitetno?
Sem videla da je na računu pisalo Sportina, pa pišem semle....
Torej: v Morganu V CP sem kupila eno oblekco. Enkrat sem jo imela in enkrat sem jo oprala in se je sparala po robu. Sem jo nesla nazaj in hotela vrnjen denar. Čakati sem morala milijon let, da je prodajalka izpolnila vse papirje, nato pa mi je dejala, da bom o (ne)odobreni reklamaciji obveščena, da o tem odloča poslovodja ali kdo in da to traja kakšnih 15 dni. Bila sem zelo zelo huda, ker ne razumem, zakaj se je potrebno odločati o upravičenosti reklamacije, če se ti obleka spara po 1 pranju. Ampka- prodajalka nima nič pri tem, itak je bila čisto prestrašena.
Dobro da sem prebrala Aliasin post, bom poklicala poslovodjo ali koga in bom zelo huda.
Pravno gledano je težko dokazati, ali je reklamacija upravičena ali ne. Treba bi bilo namreč dokazati, da se je obleka razparala zaradi napake v blagu/izdelavi in ne zaradi mehanskega razloga (npr. da bi se kam zataknila in razparala ipd.). Reklamacije v primeru, ko ne gre za napako na blagu, so dobra volja trgovca. Prodajalka ne more na lastno pest odločati, za kaj gre. Če bi vm ona npr. odobrila za 20.000 reklamacije in bi bila poslovodja kasneje mnenja, da je blago ok, bi prodajalka trgovini naredila 20.000 SIT škode in to bi šlo iz njenega žepa! Drugače je, če ima prodajalka od poslovodje navodilo, da pač zamenja vse, kar pride nazaj - to je marketinška poteza trgovine, da zadrži kupca, in nikakršna dolžnost. Drugače bi vsi lepo kupovali čeveljčke in jih čez en mesec oz. ko bi se jih naveličali odnesli nazaj in vzeli nove. Poleg tega se tudi razume, da je modna konfekcija (kar se prodaja npr. v Sportini, mangu, zari, h&m) slabše kvalitete in ni namenjena, da bi se dolgo nosila - meni še nobeni natikači niso 3 mesece ostali lepi.
Ne vem no, meni se zdi da ste malo prestroge.
men je blo težko dat 20 jurjov za čevle.Potem pa sem za tistih 20 jurjov kasirala živce še pol leta zatem.Čevlji so se zdrgnili po slabem mesecu in to tako grdo, da niso bli za nosit...
ČEVLJI ZA 20.000,00 SLOVENSKIH TOLARJEV!!!!!!!!!!!
Saj sem že takrat resno dvomila a jih čem sploh kupit, pa sem jih in potem vse tisto kolobocanje okrog reklamacije...Če bi bli čevli vredni svojega denarja bi mi morali praviloma zdržat vsaj 3 mesece...mislim, ne morem vrjet da sem to napisala, vsaj tri mesece...
Sramota, da se potem odgovorna za reklamacije skriva in ne dviguje telefona, kot da ji kdo hoče kaj odgriznit!!!Lahko bi mirno stopila predme in mi VSAJ obrazložila po čem ona sklepa da čevlji niso predmet reklamacije, ne pa tako kot je ona delala..Revica...
Mene ne moti toliko, če dam za čevlje 3 jurje pa da mi čez 14 dni nekaj odstopi, ker sem jih že kupila z zavestjo, da ne bojo trajale dolgo...po vrhu vsega pa je za moje dohodke 20 jurjov OGROMNO PREVEČ za čevle, ampak sem si jih edino takrat privoščila...Potem pa mi odpade barva na usnju..To me pa res moti, to pomeni da so prodajali škart robo...
in če drugega ne sem bila in sem točno zato tako jezna nanje, ker prodajajo nekaj za čemer si niti ne upajo stati!
Toliko o strogosti, ki je z moje strani več kot upravičena.
Razumem, da prodajalka ne more na svojo roko takoj zamenjati blaga, vseeno se mi pa zdi da nisem prestroga, če zahtevam, da se mi v nekem doglednem času vrne denar, ker se je obleka razparala po prvem pranju. Nekako mi finance ne dopuščajo kupovanja oblačil za enkratno uporabo.
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...