
poslala pa nisem



hm, večini se zdi, da kakovost izdelka prikazana v oglasu ni enaka dejanski kakovosti izdelka, če pa pogledaš naprej jih je že spet večina večkrat kupila izdelke, ki so z oglasom pritegnili njihovo pozornost...

Sem kar prijetno presenečana nad rezultati pri vprašanjih 3, 9, 12 ter 13.
ampak tanja, če malo bolje pogledaš rezultate pri 12 in 13:
82% ne verjame v učinek anticelulitnih krem, kljub temu pa jo je vsaj enkrat kupilo 62% anketirank
Meni kakšna tudi super diši in jo bom kupila (npr. novi Dove Firming mi cela linija fuuull diši); tako sem npr. kupila anticelulitno kremo, a ne verjamem v njeno delovanje; vzela sem jo npr. zaradi dobrih sestavin in vonja.
Komplicirano, kaj?
bai, čestitam
sej v mojem primeru gre samo za to, da se ugotovi, koliko imajo pri tem reklame, ne toliko krema sama - morate priznat, da (v večini primerov) reklama vpliva na to, da boste v drogeriji pogledale izdelek, ga povohale in se nato odločile če ga boste kupile, torej je moj namen dosežen
meni? kakorkoli - upam, da ostanemo skupaj - s pinpaterčki
in mi spet kakšen ne pobegne
ja, reklame pa res noro vplivajo na to kaj kupimo (sploh reklama na PL )- pa se včasih sploh ne zavedamo...
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...