tukaj so rezultati ankete, ki ste jo reševale in mi s tem zelo pomagale
, tud če popravim so znova tam, ko objavim post
1) Starost:
a) 15-25 56%
b) 26-35 30%
c) 36-45 4%
d) 46-55 10%
e) nad 55 0%
2) Kakšni se vam zdijo oglasi za kozmetične izdelke?
a) potrebni 54%
b) dolgočasni 18%
c) vsiljivi 12%
d) nadležni 16%
e) nepotrebni 0%
3) Verjamete, da so v oglasih izdelki prikazani objektivno?
a) da 16%
b) ne 84%
4) Ste že kdaj kupili izdelek, katerega oglas je pritegnil vašo pozornost?
a) da 88%
b) ne 12%
Če ste obkrožili da:
5) Kolikokrat?
a) enkrat 6,8%
b) dvakrat 18,2%
c) večkrat 75%
6) Za katero vrsto izdelkov se vam zdi, da je največ oglaševana?
a) dekorativna kozmetika &am p;nb sp; 28%
b) negovalna kozmetika ? obraz 40%
c) negovalna kozmetika ? telo 10%
d) lasna kozmetika &am p;nb sp; &nb sp; 22%
e) dišave 0%
7) Ste kdaj kupili izdelek, katerega tester ste dobili v reviji?
a) da 48%
b) ne 52%
Če ste obkrožili da:
8) Kolikokrat ste kupili tak izdelek?
a) enkrat 33,3%
b) dvakrat   ; ;   ; ;   ; ; 16,7%
c) večkrat   ; ;   ; ;   ; ; 45,8%
d) redno kupujem take izdelke 4,2%
9) Ste kdaj kupili izdelek, ki ste ga videli v oglasu in bili nato razočarani?
a) da 76%
b) ne 24%
Če ste obkrožili da:
10) Se večkrat zgodi, da izdelek, ki ste ga kupili, ne ustreza kakovosti prikazani v oglasih?
a) pogosto   ; ; 36,8%
b) velikokrat 31,6%
c) skoraj vedno 21,1%
d) le izjemoma 10,5%
e) redko & amp; nbsp; 0%
11) Se vam zdi, da oglasi vplivajo na vaše odločitve v trgovinah, kaj boste kupili?
a) da 54%
b) ne 46%
12) Verjamete v učinek anticelulitnih krem (in/ali krem za učvrstitev kože)?
a) da 18%
b) ne 82%
13) Kolikokrat v zadnjem letu ste kupili anticelulitno kremo (in/ali kremo za učvrstitev kože)?
a) enkrat 38%
b) dvakrat   ; ; 18%
c) več kot dvakrat 6%
d) nikoli 38%
14) Vas je učinek anticelulitne kreme (in/ali krem za učvrstitev kože) presenetil?
a) da, pozitivno 8%
b) da, negativno 14%
c) ni me presenetil 40%
d) ne kupujem jih 38%
15) V katerem letnem času, se vam zdi, da je obljavljenih največ oglasov za kozmetične izdelke?
a) pomlad 70%
b) poletje 30%
c) jesen 0%
d) zima 0%
16) Označite s številkami od 1 do 5, kako se vam zdi, da oglasi za različne izdelke vplivajo na potrošnice (1= ne vplivajo; 5= zelo vplivajo):
a) dekorativna kozmetika: 4,06 (povprečna ocena)
b) negovalna kozmetika ? obraz: 3,88 (povprečna ocena)
c) negovalna kozmetika ? telo: 3,83 (povprečna ocena)
d) lasna kozmetika: 3,73 (povprečna ocena)
e) dišave: 2,85 (povprečna ocena)
17) Katero izmed naštetih revij redno berete?
a) Cosmopolitan 27,3%
b) Ona &am p;nb sp; 23,6%
c) Viva &a mp;n bsp; 3,6%
d) Nobene 45,5%
18) Se vam zdi, da je v omenjenih revijah preveč oglasov (v kateri se vam zdi to najbolj moteče)?
a) da 55,6% (z veliko prednostjo vodi Cosmopolitan, sledijo mu Gloss, Eva in Modna Jana)
b) ne 44,4%
ŠE ENKRAT HVALA ZA SODELOVANJE! J