gita je napisal/ajaz sem za to, da bi se v avtošolah dalo več povdarka na spretnost in izurjenost voznikov, ne pa na to, v katerem trenutku je treba pogledat v katero ogledalo ...
Če bi tole vsi osvojili, potem ostali ne bi imeli komu blendat. Potem je pa tako, da so ogledala tiste super stvari, ki se jih obrne proti obrazu in se jih uporablja za čekiranje make-upa. Da ne omenim, koliko voznikov se vozi s poklopljenimi ogledali in niti ne opazijo tega.
Sicer pa itak ni važno, kaj se za njimi dogaja, važni so oni in to, da morda dosežejo omejitev.
Kot je bilo rečeno, če se držiš omejitev, kot pijanec plota, še vedno ne pomeni, da si dober voznik.
Ti se lahko voziš pod omejitvami ali skladno z omejitvami, pa si še vedno lahko precej dinamičen. Recimo, opazuješ promet in ugotoviš, kdaj koga oviraš, v ovinku ne prestaviš v prvo in ustaviš prometa - če pa že, pa uporabiš tisto reč, ki se ji reče smernik in se mi zdi, da je pri nas bolj luksuzna oprema, kot serijska in se tistim, ki postajajo živčni zadaj, lepo umakneš, na semaforju se potrudiš in ne zaspiš za volanom, in take reči. Potem se navadiš termina pospeševanje, pospeševalni pas, potem sledi lekcija "kako zapeljati na glavno cesto, brez, da bi to občutila vsaj tri vozila in brez, da bi vsaj prvo vozilo moralo zaradi tebe pojahati kakšen robnik", kako dokončno speljati na glavno cesto in se ne na pol poti premisliti (ženska navada, nazadnje videna pri voznici R5 danes zjutraj na Dunajski). Tako super je ustavila, da je dobila od zadaj in še jaz sem se ji morala na glavni cesti ogniti, ker je bila na pol na mojem pasu.
Jaz dejansko v naselju oz. mestu ne vozim več kot 5 km/h nad omejitvijo, kjer ni strnjeno. Če je konkretno strnjeno naselje-vas, pa vozim čistih 20 km/h, ker se enostavno ne moreš ustavit, če ti prileti kakšen otrok. Včeraj sem spet videla eno genijalno mamico, ki je hodila ob cesti, mali otroček na kolesu pa se je vozil na njeni desni, torej na strani, ki je obrnjena proti prometu in na delu, kjer je prostora ravno za avto in pol. Jaz še svojega psa ne sprehajam na strani prometa, kaj šele, da bi mi padlo na pamet tako voditi nemočnega otroka.
Jaz s t.i. dirkači nimam težav. Prav nobenih! Enostavno, če vidim, da je nekdo živčen zadaj, se umaknem. S tem se izogneš besnemu prehitevanju v škarje in skoraj gotovi smrti tistega, ki vozi nasproti. Nima smisla trmoglavit, da bo itak uni zadaj kriv, če lahko sam tako enostavno prispevaš k temu, da se situaciji enostavno izogneš.
Edini problem se mi zdijo pijani vaški bebci, ki ponoči divjajo po vasi (v takem stanju je za njih še 20 km/h preveč). Tega se rešiš samo z zagrajenim vrtom in neposrednim izogibanjem. Smo imeli tudi mi ene take na vasi, in sicer pijane študentke in štajerske, ki sicer niso vozile čez omejitev, je bila pa vsaka hitrost za tako omejene in nacejene glave neprilagojena.
Opažam pa, da so v vaseh ljudje dan in noč nažgani in ob vsaki možni uri tako pijani udeleženi v prometu. Naš narod ima na splošno z alkoholom preveč težav, saj se brez alkohola sploh ne znajo zabavati. Pri tem v prometu največji pijanci niso mulci, ampak stari atati, ki se že par let niso zbudili z manj kot 0,5 promila.
Glede na to, kaj smo imeli priložnost včeraj videti na TV-ju, je pa res izredno malo nesreč.