Da ne bomo samo o negativnih izkušnjah pisali ...
Pred 14 dnevi sem v Emporiumu kupila hlače, pri katerih sem pred nekaj dnevi opazila, da so mi počile po šivu (ne na mestu, kjer ponavadi pokajo
). Luknja je bila majhna, cca. 1,5 cm in, če ne bi imela dveh levih rok, bi jih verjetno uspela v zelo kratkem času sama zašiti. Ker pa sem bila danes spet slučajno v MB, sem šla vseeno vprašat, če hlače lahko zamenjam. Prodajalka, ki je reševala reklamacijo, je bila zelo prijazna, ponudila mi je ali zamenjavo hlač za druge (enake), ali dobropis, če pa bi želela na vsak način te hlače (če bi že zmanjkale in jih ne bi mogla zamenjat), bi mi jih pa popravili na njihove stroške in poslali po pošti (glede na to , da sem v LJ). Na srečo sem dobila enake in sem počene zamenjala za nove.
Vem, da moji problemi s hlačami nikogar ne zanimajo
, ampak je pa fajn vedeti, da v MB Emporiumu vedo, kako ravnati s kupci 
































, kajti kopujem stvari tam in so prodajalke vedno prijazne in nasmejane..





)... lani sem si tam kupila ene škoraje do kolen, ko pa sem jih prinesla domov sem z mamino pomočjo ugotovila, da jih sploh ne rabim, poleg tega nimam kaj za zraven za oblečt. In sem klicala v trgovino če bi jih lahko za kaj zamenjala pa mi je zelo prijazna trgovka odgovorila, da lahko zamenjam, lahko pa celo denar nazaj dobim! In sem potem vzela kar denar ker mi nič drugega ni bilo tako všeč da bi imela. Res pohvalno


, jaz sem pa tam, pred celo vrsto ljudi, izvlekla iz treh prozornih vrečk tisto hrano v zrnju, samo malo privzdignila pokrov od škatle (zlobno, sem vedela, kaj se bo zgodilo, ker sem že doma skoraj živčni zlom doživela) in ven se je usul cel kup enih moljev, ki so se razletavali po muellerju, pa še na ves glas sem razlagala, da je noter še kup črvov, da ji bom takoj pokazala. Je poslovodkinja v pol minute priletela, bila zelo prijazna.)



- sploh bushy je faca ko jim je molje nazaj odnesla 
in kljub par x-tnemu pranju, ni bogvedi kaj bolje.