Seveda mi temu nasedemo, dopustimo da oglaševalska industrija razmišlja namesto nas in kupujemo čedalje več in več, po večini stvari, ki jih čez 1 mesec ne rabimo več! Na ta račun pa izginevajo gozdovi, število rib se zmanjšuje, tretji svet dela za preživetje, onesnaženost se veča, naravni viri se drastično kršijo, podjetja kruto tekmujejo med seboj za tržni delež, tudi na račun domače delovne sile in umazanega marketinga.
A mi nekako ne vidimo te POVEZAVE, ne znamo povezat vseh teh dogodkov, smo le nemočna lutka v rokah oglaševalske industrije. V resnici pa je to omogočeno zgolj zaradi nas samih, v resnici pa mi držimo ves ta sistem po konci. Mi smo tisti, ki to dopuščamo, vsak posameznik zase.
Nakupuj manj, ŽIVI več!
Eden od sloganov akcije. Se sploh zavedate, koliko denarja, časa in naše predrage energije gre na račun nepotrebnega nakupovanja. Koliko nepotrebnega brskanja po katalogih, iskanja po internetu.
Upam da nam počasi postaja jasno, da nam ti izdelki, pa naj si bodo kakršni koli že, ne bodo prinesli trajnega zadovoljstva, trajne sreče.
Da bomo ravno tako živeli, kot sedaj, z ali brez določenega izdelka. sobota, 24. november 2007
Če se vsega tega vsaj približno zavedate, potem vas pozivam k akciji DAN BREZ NAKUPOV ali Buy nothing day, ki že 15 let poteka po svetu, sedaj že v 65ih državah, v Sloveniji prvič leta 2004. Letos bo akcija potekala 24. novembra in upajmo, da bo vsaj toliko odmevna, kot takrat, ko smo izključili luči za 5 minut. Se še spomnite?
Kako sodelujem? Sodelujete tako, da v soboto, 24. novembra 2007, NIČ NE KUPITE, da se ta dan vzdržite vsakršnih nakupov, vseh 24 ur .
Namen? To je dan, ko lahko pošljemo jasno sporočilo, da nam le ni vseeno, kaj se s svetom dogaja, to je dan, ko lahko pokažemo, da se znamo združit, to je dan, ko lahko z malo gesto prispevamo velik korak k boljšemu svetu.
Naj bo torej 24. november dan, ko ne bomo ničesar kupili. Prav ničesar, en dan. Se lahko vzdržimo? Lahko k tem spodbudimo še ljudi okoli sebe? Ste za hec, ste za to, da sprožimo šok terapijo?
Predpostavimo, da nas začne le 10, in vsak pošlje 100tim ljudem, je že 1000 ljudi obveščenih.
Vsakemu od prvotnih 10ih uspe, da le 10% ljudi pošlje, je to 10*10=100 novih pošiljateljev. Torej novih 10,000 obveščenih ljudi, skupaj okoli 11,000.
Še en korak ponovimo in smo čez milijon.