Jaz se v izbiro ne bom spuščala, ker je to vse odvisno od tvoje presoje in tvojih potreb. Če bi imela denar bi npr. vzela kakšnega Subaruja.
Servisiraj pri res dobrem popoldancu, ker se redko kateri servis potrudi in zna narediti kaj več od menjave olje. Sem imela polno okvar na avtu, ki jih niso opazili ipd.
Na avto.netu pa prodajajo tako fizične kot pravne osebe, tako da je čisto enako kot v realnem svetu, s tem, da je kupovanje preko pravne osebe vedno bolj rizično, če ni garancije. Avtov je veliko uvoženih, prevrtenih kilometrov, sestavljenih iz vsaj dveh različnih avtov itd. Praviloma je boljše, če je avto npr. nemškega porekla, ker znajo ravnati z avtom, vendar kot sem že rekla je težava v pokvarjenih preprodajalcih, ki razbitino za 7k € s 300k km prelevijo v nikoli karamboliranega s 100k km. Torej preveri, če je avto slovenskega porekla. V nasprotnem primeru je vedno bolje, da ga greš iskat sama, da dobiš res nekaj, kar je avtu podobnega, da ne boš tako kot jaz, ki sem se s s stroški v letu in pol že približala ceni za katero sem avto kupila, s tem, da je avto že na pol nov, pa še kar naprej stvari crkujejo.
Preveri servisno knjigo (brez tega avta ne kupi), nato preveri zgodovino na servisu, vzami št. prometne in preglej še zgodovino avtomobila (število lastnikov, datum prve registracije, ...).
Preveri tudi, če je bil avto huje razbit in slabo popravljen. Sledi ogled dobrega mehanika in ne kakšnega pooblaščenca, ki ti bo povedal kje so praske (tako je bilo pri meni, pod površino pa za ene 3k € dela). Avto je treba dat na dvigalo in pogledati, kaj se spodaj dogaja.
In vedno pridi nenapovedana do preprodajalca. Zadnjič je šel moj ljubi gledat zame eno AR 156 mjet 150 Q4 (awd) pa prodajalec ni pustil odpreti pokrova motorja, je bilo hitro vse jasno. Verjetno ga je pozabil očistit olja.