

Meni gre včasih prav na smeh, ko spremljam kakšne reakcije ljudi, ki o oglaševanju nimajo pojma.
hipodrmicna igla a ne? ne, jz bolj gledam tist..kakose ze rece...zadovoljevanje potreb....gledam, kar mi pase. Sj ni treba bit strokovnjak, sj na faxu tut dokaj kritizirajo effect teorijo, da ni vse tok hudo, kot se zdi, mal z odprtimi ocmi okol hodis pa te ne morjo kr zmanipulirat. Ce si pa glup k tocka, pa vsemu verjames, je pa kriza. Sam ce mal pomisles predenj kupis, kaj pravzaprav kupujes, se mal poznaimas v stvari, te ne morejo kr tko nateg****
So pa ljudje res creda..vecina no, ne vsi. Tko ene 2/3
samo, da bi pa ti vidla kak so ženske letale v drogerije in sam za tale nov vichy spraševale! saj nisem mogla verjet! ista zgodba je z lorealom...kar koli da loreal v reklamiranje, si lahko 100%, da bo naslednji teden najmanj pol žensk želelo kupit točno ta izdelek. očitno pali! in to ful! o drogerijah govorim zato, ker imam tam izkušnje....sicer je pa podobno na vseh področjih.
saj jaz tudi padem na kakšno reklamo.
Sej kdo pa mislite, da so ciljna skupina za reklame. ženske med 25 in 40 letom, gospodinje, take ki Lady berejo. Smo v službi delali raziskavo.
ja, za pozicijo na policah pa je itak ful borba....to se dan danes plačuje!
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...