Ok, koncno moja tematika:)))
Niso butasti, verjemi. Trzni oglasevalci proizvajajo oglase, v katerih ni vazno to, ali izpade butasto, ali ne. Vazno je, da se nam vtisne v spomin, se pravi mnozicnost v casu najvecjega ratinga, ter drug faktor, da nam ponuja asociacije. V glavnem oglase in mnozicno prodajo vtaknejo med dve zelo gledani oddaji, ali pred eno gledano v cas, ko bi se morala ze zaceti in zato par min zamudijo.. Še tako butast oglas asociira na pomembne vrednote: v tem primeru druzina in skrb zanjo. Ne mores verejti, kaka proporcija ljudi nasede. Malo bolj domiselne reklame sploh, npr. Kokta-prve ne pozabis nikoli, se meni zdi prou simpaticna. Ceprav skriva ogromen akcijski potencial, in prodaja kokte v slo se je ful zvisala. Prva je butasta, druga malo bolj zabavna, v glavnem pa to ne igra velike vloge. Je pa se en kup potez, kako znamo komunikologi in drugi oglasevalci nategnt folk.
Glede top shopa pa ne bom govoril s stalisca stroke, ampak cist iz lajfa: FOLK JE BUTAST. Ogromen procent nasede, vecina upokojencev, na zacudenje tudi ogromno mladih kupuje razne stimulatorje misic, telovadne naprave. Ogromno res. Ce bi vedli kok, bi se za glavo drzal.
Sicer pa o tem lahko pove *****, ki je zdej se bolj na zacetku, ker jz sm po pravici ze mnogo pozabil, kaj so nas ucil v prvem in drugem letniku;(