Za kozmetiko pa rek za malo denarja, malo muske res ne drži. Kot je
rekla Tanja, če hočeš daš lahko za kremo tudi 40.000 jurjev, dobiš pa
alkohol in komedogenost na vsakem koraku. Fora je namreč v tem, da npr.
izdelava kreme in sestavine, ki jih za to neka firma potrebuje, stanejo
vsako firmo pribiližno enako. Ampak potem nekatere med njimi igrajo na
karto prestiža, ki ga želijo ustvariti z imenom (oz. so ga že
ustvarili), dodajo še kanček presežnikov, in nenazadnje mora nekdo
kriti tudi stroške nesramno drage reklamne kampanje za katere dostikrat
najamejo različne zvezdnice, katerih honorarji niso ravno drobiž. In
potem primerjaš in ugotoviš, da si uboga naivka plačala za ves tisti
prazni blišč, ki ga ustvarjajo okoli določenih blagovnih znamk, dobila
pa mačka v žaklju. še ne primer: izdelava BMW-ja oz. Mercedeza (ne vem
natančno katerega) stane približno 5000 EVROV, ostalo pa je samo dobra
propaganda in uspešna manipulacija kupcev, ki so pripravljeni avto
trikrat preplačati. Potrošniška logika pač...