Jaz pa mislim, da je na strani organizatorja, da se bolje pripravi, še posebej potem, ko je neko akcijo na veliko oglaševal. Ne moreš pričakovati, da bodo vsi gledali FB, kjer oni pišejo če lahko gremo na spletno stran ali ne. Pa tudi ne moreš reči 'ne vsi naenkrat' - kako naj drug za drugega vemo, kdaj kdo kupuje? Očitno so si dali več dela z oglaševanjem kot s samimi tehničnimi podrobnostmi. Nekaterim drugim spletnim stranem uspeva 'zdržati' ogromen naval ljudi, tako da se očitno da.
Jaz sem včeraj počakala, zdajle sem pa hotela oddati naročilo in jim je pa zmanjkalo ravno tiste zadeve, ki jo najbolj potrebujem.
Akcija se je pa začela pred manj kot 24. urami. Ni konec sveta, se mi zdi pa neumno, da na veliko oglašuješ neko akcijo ki traja par dni, potem ti pa v prvem dnevu najprej za par ur sesuje spletno stran, potem precej grdo ravnaš s strankami, navsezadnje ti pa zmanjka izdelkov.
Glede komentarjev na FB je pa tako - eni so bili precej žaljivi, jih po eni strani razumem, ker je bil tudi MUA precej osoren, po drugi strani pa vem, da bi se lahko lepše izrazili in mislim, da je žaljenje in pošiljanje v različne odprtine nepotrebno. Sicer se mi zdi pa logično, da so pisali na FB, kam pa naj, če jim je sesulo spletno; jaz tudi ne bi bila tiho, če bi mi pobralo denar, ne bi pa dobila nobenega potrdila. Verjetno ne bi vsi težili, če bi MUA že prvim parim odgovoril in razložil situacijo, tako so pa to naredili šele pozno zvečer. Meni se je argumentirana kritika vedno zdela ok, zato mislim, da ni nič narobe če so ljudje lepo povedali svoje mnenje (enoumja pač ne podpiram).