Saj kak bojkot Avona za kako kampanjo ali dve bi jih morda en mičken streznil.
Mene so danes popoldne klicali (nisem naročila že 2 kampanji, naslednjo tudi najverjetneje ne bom) in je gospa spraševala, če sem dobila nov katalog, če sem ga že pogledala, da če nisem, bom sigurno čez vikend pogledala in se bo sigurno našlo kaj zame. Sem rekla, da ta vikend sigurno ne, pa je rekla, da potem pa do naslednjega bom sigurno uspela. Da je zadnja oddaja tainta datum do teinte ure, da najdem demote tampatam in da so neki novi parfumi, da mi bo mogoče pa
to všeč in bom našla kaj zase, pa če sodelavke kaj naročajo itd. Skratka, dajte mi miiiiiiiir. Naslednjič dobijo prijazno prošnjo, da me ne kličejo več (še smsi vsak mesec so zoprni, saj
vem, kdaj je naročilo in če ga nisem oddala, ga nisem
hotela oddat. Pika). Ne rabim ne opozoril na mobilca ne osebnih heart-to-heart talk o naročanju. Bi že danes (gospa) dobila nekaj vprašanj, pa sem bila preveč presenečena in hkrati začudena, da te zdaj kar kličejo in skušajo navleči, da nekaj naročiš.
Glede povišanja zneska - super, izgubili bodo še eno članico, me prav malo briga. Za inat ne bom naročala niti pri ostalih članicah, izdelke bom našla kje drugje.
Na koncu bo znesek za popust dvojni zdajšnji znesek, popust pa še manjši (pa še povečali bodo poštnino). Za tako uslugo dostave si ne bi zaslužili niti centa, kaj šele 1, 25 € (ali pa 5 €, ki jih nekatere plačajo, ker naročijo manj od 35 €).