Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Kako dobiti nazaj denar

Pojdi na stran 1 , 2
dacka
Starost: n/aPridružen: 1. nov 2006Prispevkov: 148Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. avg 2010 0:54
Povezava do prispevka
Pozdravljene!
Naj kar takoj preidem na stvar... Avgusta lani sem v optiki Monokel v Kranju kupila Cavalijeva očala, za katera sem odštela 150e (redna cena 300e, plačala sem v gotovini). Približno po enem mesecu nošenja (s tem, da sem jih nosila zelo poredko!!) so se na predelu nad nosom, pojavile manjše (ampak očitne) notranje razpoke.Z računom sem se takoj napotila v optiko in zahtevala denar, ker smatram, da se kaj takega ne bi smelo zgoditi niti po dveh in več letih nošenja. Prodajalka je takoj zvalila krivdo name in "razložila", da je to verjetno zaradi ukrivljanja ročk navzen. Sem ji takoj razložila,da denar, ki sem ga odštela za očala zame ni majhen znesek in da sem temu primerno, tudi ravnala z njimi . Uglavnem,denarja ni hotela vrniti, ampak mi je dala dobropis. Problem je v tem, da prejšnje leto septembra je bila izbira zelo boga. Zato sem se odločila, da jih bom kupila pač naslednje leto(torej zdaj) v času popustov. Problem je pa v tem, da je zdaj izbira še skromnejša. Prodajalka je rekla, da bo šele naslednje leto več ibire!!??? Rekla sem ji, da sem že eno leto brez očal, zdaj pa naj bom še drugo, al kaj?? Zopet sem prosila, če bi lahko dobila denar glede na to, da nimajo niti enih očal, ki bi mi bila vsaj približno všeč. Denarja nisem dobila, ampak je vzela mojo številko in je rekla, da me bo poklical direktor ter naj se z njim zmenim. Seveda tega klica ni bilo... V primeru, da bi zdaj dobili kakašna očala, jih ne bi vzela,ravno zaradi njihovega nesramnega odnosa.

Kakšen predlog, nasvet, kaj lahko naredim, da dobim svoj denar...
.
0
Nazaj na vrh
cristallyne
Starost: 47Pridružen: 21. mar 2006Prispevkov: 2686Kraj: NMStatus:Offline
Objavljeno: 13. avg 2010 7:54
Povezava do prispevka
Zakon o varstvu potrošnikov "pravi":

38. člen

(1) Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:

– odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali

– ponovno opravi storitev ali

– vrne plačani znesek.

(2) Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

 

Ti (stranka) imaš možnost / izbiro / pravico zahtevati katerokoli od zgorav navedenih možnosti. Lahko jim omeniš, da si seznanjena s svojimi pravicami, lahko se pa tudi obrneš na Zvezo potrošnikov Slovenije.

"Dve stvari sta brezmejni: vesolje in človeška neumnost. Za vesolje nisem povsem prepričan".(Einstein)
0
Nazaj na vrh
KrvavaMeri
Starost: 37Pridružen: 5. nov 2007Prispevkov: 7853Kraj: Zagorje ob SaviStatus:Offline
Objavljeno: 13. avg 2010 11:35
Povezava do prispevka
Pa če se ne boš mogla dogovoriti s prodajalko, pa sama pokliči in zahtevaj nadrejenega. Upam, da jim je kaj do strank, in bodo ravnali pravilno.

Sploh se ne zavedajo, kako slabo reklamo si delajo s takim odnosom.
mejkap - blog o ličenju
0
Nazaj na vrh
dacka
Starost: n/aPridružen: 1. nov 2006Prispevkov: 148Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. avg 2010 13:48
Povezava do prispevka
Hvala punci
Bom verjetno natisnila ta člen in jim ga pomolila pod nos.
.
0
Nazaj na vrh
.:sonja:.
Starost: 43Pridružen: 21. okt 2004Prispevkov: 7366Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 13. avg 2010 14:00
Povezava do prispevka
Obrni se na Zvezo za varstvo potrošnikov in naj oni kontaktirajo dalje. Zelo zelo verjetno je, da boš v kratkem času dobila povrnjen denar.
0
Nazaj na vrh
cristallyne
Starost: 47Pridružen: 21. mar 2006Prispevkov: 2686Kraj: NMStatus:Offline
Objavljeno: 13. avg 2010 14:04
Povezava do prispevka
Sonja ima prav, kljub vsemu jih pa lahko res probaš najprej "opozoriti" na ta člen zakona... če ne bo zaleglo greš pa na ZPS
"Dve stvari sta brezmejni: vesolje in človeška neumnost. Za vesolje nisem povsem prepričan".(Einstein)
0
Nazaj na vrh
dacka
Starost: n/aPridružen: 1. nov 2006Prispevkov: 148Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. avg 2010 13:10
Povezava do prispevka
Danes sem se osebno zgovarjala z direktorjem in je rekel, da on meni ni dolžan vrniti denarja, ker naj bi bil on novi direktor in ker so bila očala znižana. Kaj vi mislite? 
.
0
Nazaj na vrh
Mis
Starost: n/aPridružen: 16. sep 2005Prispevkov: 1707Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. avg 2010 13:35
Povezava do prispevka
Na žalost si naredila kapitalno napako, ker si sprejela dobropis, namesto da bi zahtevala denar oz. nova očala. Sicer nisem pravnica in ne poznam zelo dobro varstva potrošnikov, menim pa, da boš težko kaj dosegla, saj je od "reklamacije" minilo leto dni in si takrat sprejela dobropis. Torej si se dejansko strinjala (ker pač nisi poznala svojih pravic), da sprejmeš dobropis. Sklepam, da si reklamacijo uveljavljala zgolj ustno - tudi to je žal napaka, bolje je, če jo uveljavljaš pisno, saj imaš tako dokaz o reklamaciji.

To, da ima optika novega direktorja, seveda nima nobene veze z reklamacijo (kakšen hud izgovor ).

Več info dobiš tukaj in tukaj
0
Nazaj na vrh
nikapika
Starost: -13Pridružen: 14. jan 2008Prispevkov: 1120Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. avg 2010 13:43
Povezava do prispevka
quote:4996997f8c=".:sonja:."Obrni se na Zvezo za varstvo potrošnikov in naj oni kontaktirajo dalje. Zelo zelo verjetno je, da boš v kratkem času dobila povrnjen denar.

ZPS ureja stvari samo za svoje člane. No, razen če so kaj spremenili svoje pogoje poslovanja.

To, da je drug direktor, pa nima nobene veze z reklamacijo.
0
Nazaj na vrh
1A
Starost: 42Pridružen: 7. mar 2006Prispevkov: 2365Kraj: vedno nekje vmesStatus:Offline
Objavljeno: 18. avg 2010 16:02
Povezava do prispevka
Na vodstvo družbe naslovi dopis.

V njem napiši, da si dne ..x.. pri njih kupila ..x..  Da si na izdelku ugotovila napako ...x...
Da si jih o tem ustno že obvestila ..x..datum kraj ..x.. in so očala, kot izdelek z napako sprejeli nazaj.
Ker ti niso zagotovili popravila ali zamenjave za drugi, isti izdelek, zahtevaš, na podlagi 468.čl. Obligacijskega zakoninka, plačan znesek v celoti nazaj.

V izogib prijavi na pristojni inšpektorat se naj predmetni znesek nakaže na TRR št..., v roku 8 dni.


0
Nazaj na vrh
ana25
Starost: 123Pridružen: 26. jan 2005Prispevkov: 9323Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. avg 2010 16:08
Povezava do prispevka
Mis ima prav. Ko sprejmeš eno od možnosti, ki jih daje zakon, ugasne pravica uveljavljati kaj drugega.
0
Nazaj na vrh
1A
Starost: 42Pridružen: 7. mar 2006Prispevkov: 2365Kraj: vedno nekje vmesStatus:Offline
Objavljeno: 18. avg 2010 16:20
Povezava do prispevka
dobropis ni ena od možnosti
0
Nazaj na vrh
dacka
Starost: n/aPridružen: 1. nov 2006Prispevkov: 148Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. avg 2010 21:10
Povezava do prispevka
Na ZPSju so mi rekli točno to, kar je napisala Mis. Sicer mi je pa gospa svetovala, naj napišem dopis in zagrozim z inšpekcijo.
Sploh se mi ne da več ukvarjati z njimi. Direktor je rekel, da se morajo tako oni kot tudi jaz, maksimalno prilagoditi, ampak on bi najraje videl, da pustim pri njih denar in ne vzamem očal. Pozabila sem omenit, da je reklel, da to da se z mano sploh še kaj meni, je izključno njegova dobra volja...katastrofa. Bom videla, če bom v petek kaj dosegla, v nasprotnem primeru bom pa napisala dopis...

Aja še to, mogoče kateri prav pride - svetovalka z ZPSja mi je rekla, da morajo denar vrniti tudi v primeru, če je izdelek znižan. Velikokrat v trgovinah vztrajajo,da niso dolžni vrniti kupnine,če je bil izdelek kupljen v času razprodaj.
.
0
Nazaj na vrh
Tanja
Starost: n/aPridružen: 14. okt 2003Prispevkov: 45030Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 18. avg 2010 21:16
Povezava do prispevka
dacka je napisal/aSicer mi je pa gospa svetovala, naj napišem dopis in zagrozim z inšpekcijo.

Glede na to, da tu lepa beseda očitno ne najde lepega mesta, bi jaz točno to naredila.

In kakšen odnos, omg. Samo ne pusti se jim!
A health and beauty freak.
0
Nazaj na vrh
1A
Starost: 42Pridružen: 7. mar 2006Prispevkov: 2365Kraj: vedno nekje vmesStatus:Offline
Objavljeno: 18. avg 2010 21:20
Povezava do prispevka
jaz se na tvojem mestu ne bi več dogovarjala ustno. 
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Kako dobiti nazaj denar
Stran 1 od 2
Pojdi na stran 1 , 2
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Kate se je vedno upirala pravilom hitre mode in cikličnim trendom, saj daje prednost klasičnemu slogu