Naj kar takoj preidem na stvar... Avgusta lani sem v optiki Monokel v Kranju kupila Cavalijeva očala, za katera sem odštela 150e (redna cena 300e, plačala sem v gotovini). Približno po enem mesecu nošenja (s tem, da sem jih nosila zelo poredko!!) so se na predelu nad nosom, pojavile manjše (ampak očitne) notranje razpoke.Z računom sem se takoj napotila v optiko in zahtevala denar, ker smatram, da se kaj takega ne bi smelo zgoditi niti po dveh in več letih nošenja. Prodajalka je takoj zvalila krivdo name in "razložila", da je to verjetno zaradi ukrivljanja ročk navzen. Sem ji takoj razložila,da denar, ki sem ga odštela za očala zame ni majhen znesek in da sem temu primerno, tudi ravnala z njimi . Uglavnem,denarja ni hotela vrniti, ampak mi je dala dobropis. Problem je v tem, da prejšnje leto septembra je bila izbira zelo boga. Zato sem se odločila, da jih bom kupila pač naslednje leto(torej zdaj) v času popustov. Problem je pa v tem, da je zdaj izbira še skromnejša. Prodajalka je rekla, da bo šele naslednje leto več ibire!!??? Rekla sem ji, da sem že eno leto brez očal, zdaj pa naj bom še drugo, al kaj?? Zopet sem prosila, če bi lahko dobila denar glede na to, da nimajo niti enih očal, ki bi mi bila vsaj približno všeč. Denarja nisem dobila, ampak je vzela mojo številko in je rekla, da me bo poklical direktor ter naj se z njim zmenim. Seveda tega klica ni bilo... V primeru, da bi zdaj dobili kakašna očala, jih ne bi vzela,ravno zaradi njihovega nesramnega odnosa.
Kakšen predlog, nasvet, kaj lahko naredim, da dobim svoj denar...