Me zanima koliko gospodov na ministrstvih, agencijah, državnem zboru in podobno uporablja MPP, vlake in avtobuse da pridejo do službe. Najlažje je nekaj prepovedat, da bi pa ljudem ponudil alternativo, tega se pa nihče ne spomni.
A bo vlada zamenjala svoja blindirana vozila (BMW X5 se mi zdi) plus ostala spremljevalna vozila, ki prevažajo iz Brnika do Ljubljane pomembneže, za okolju bolj prijazne avtomobile z recimo hibridno tehnologijo? Me zanima koliko bo takih prevozov naslednje leto ob predsedovanju... Naj pogledajo svoje stavbe, kot naprimer MŠŠ, ki so energetsko potratne in za njihovo ogrevanje porabijo enormne zneske, ker jih ne obnavljajo in vzdržujejo? Tudi to pomeni večje onesnaževanje okolja.
Kot sem že povedala, se strinjam da je v Ljubljani ogromno pločevine, ampak LPP ni niti približno tako učinkovit kot bi moral biti in marsikoga to dejstvo odvrne od vožnje z avtobusi. Meni osebno je muka prepeljat se z njimi 3 postaje, ker mi postane slabo, tako da rajši pešačim.
Pa tudi 50 evrov na mesec bo si bo marsikdo rajši odtrgal od ust, ko da izgublja čas v mestnem prometu. Najlažje je pa seveda govorit tistim, ki nimajo doma 2 otrok, ki ju je treba pobrat iz dveh različnih vrtcev na dveh koncih mesta, ker je tisti v njihovi soseski poln otrok iz okoliških krajev. Pa potem še pobrat taščo in jo peljat na urgenco, ker si je spet zlomila roko. Problem je kompleksen, gospod Tavzes pa verjemite da se ne gužva zjutraj in popoldne na troli, ampak ima po možnosti še službeno vozilo poleg svojega.
Brezveze...