Jaz imam pa ene par vprašanj:
- glede na to, da lahko kozmetiko vrneš v dveh mesecih. Ali oni to
mislijo, da recimo se z kremo, šminko itd. namažeš enkrat in ti ni všeč
in daš nazaj. Ali se lahko vrne izdelke, ki so recimo že na 1/4 ali pa
še več porabljeni? Recimo da že kake dva tedna uporabljaš kremo in
potem šele ugotoviš, da ti maši pore. Ker po dveh tednih kreme že nekaj
manjka, ali jo vseeno lahko vrneš?
- za nekatere izdelke, ki jih dobiš zraven nečesa (recimo prstan in
broška pri parfumu Extraordinary) v katalogu piše, da niso v prosti
prodaji. Ali je možno, če bi prosila, pri recimo moji vodji, ali pa na
Avonu, da bi mi kot članici vseeno prodali samo ta nakit brez parfuma?
Ali bo kdaj ta broška in prstan v prosti prodaji?
- ali so testerčki nujno brezplačni? Ali če ti kaka stranka naroči
tester, ga lahko računaš? Ker nisem nikjer na testerju videla, da
bi pisalo brezplačno. Pa še nekje sem zasledila tukaj, da ste testerčke
kupile (mogoče sem narobe razumela). Vem, da članice kupijo testerčke
po ceniku, a tisti, ki pa naročajo prek članic, pa dobijo zastonj? Ker
je polno folka, ki hočjo samo zastonj vzorce, ker so pač zastonj, brez
da bi imeli namen kaj kupit.