prodajalka čas med eno in drugo stranko zapisovati si, koliko jogurtov preveč je kasirala...
Mislim, da si v gneči ni nihče sposoben zapomniti, za koliko je koga ogoljufal, če pa gneče ni, si pa ponavadi ne morejo privoščiti goljufij, ker so tudi stranke bolj sproščene in bolj spremljajo, kaj se dogaja na kasi.
Sicer pa tudi jaz delam v trgovini in pri nas popustov ne moremo kar dati takrat, ko se spomni stranka.
Velikokrat je tudi tako, da stranka želi popust na gotovino ali pa na več obrokov, pa ne morem dati, ker nimam takih pooblastil.
Edino, kar lahko naredim je, da dam pri določenem znesku (recimo nad 25.000) en gratis...
Moram pa reči - če že vsi pljuvamo po prodajalkah (da ne bo pomote, tudi meni jih gre veliko na živce) - da je veliko, ampak res veliko strank, ki so res tečne.
Ene so se pripravljene na smrt skregati, ker je cena prilepljena malo postrani, druge mislijo, da so "kralji" (zame je stranka kralj le takrat, ko ima primeren odnos tudi do mene) in si dovolijo, da te vsevprek tikajo ali kličejo "ljubica" - zadnjič mi je en yuppie rekel:"Ej, ljubica, dej ti tole men poišč, pa mej prpravlen, ko pridem jest nazaj."
NEkateri, ki naj bi bili znani, se obnašajo, kot da jih pozna cel vesoljni svet in zahtevajo, da se vrtiš okrog njih ne glede na to, a je trgovina do fula nabita... Tisti res znani pa so ponavadi itak "zakrinkani" ali pa prijazni...
Eni mislijo, da lahko svojo nesramnost nadgradijo še z izsiljvanjem, češ bom šel pa v drugo trgovino... "Pa pojdite in dober nakup vam želim," rečem in se nasmehnem... Tisti ponavadi potem vedno pri nas kupijo.
V glavnem - strani sta vedno dve, vsi imamo lahko slab dan, vsi smo ravno tako zmožni nasmeška. Dejstvo pa je, da se nekateri med sabo že po defaultu ne prenašamo in včasih tak nakup pač ni uspešen.
VIDIM DA SI RES PRODAJALKA IN POL, KER ZNAŠ TUD V KRIZNIH SITUACIJAH OHRANT TREZNO GLAVO .