Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Zavajanje kupcev v Maxiju

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
smrketa
Starost: 45Pridružen: 26. mar 2004Prispevkov: 1959Kraj: Ljubljana-KranjStatus:Offline
Objavljeno: 12. jun 2004 18:35
Povezava do prispevka

 Posredujem vam zgodbo mojega fanta. Tole se mu je zgodilo danes dopoldne v Maxiju in je nad njihovim odnosom zelo razočaran.  Mene pa zanima, če ima z Maxijem še kdo podobne izkušnje?


 


Zavajanje kupcev v Maxi-ju ? moja zgodba


 


Bodite previdni, oborožite se s trdno voljo, preden greste nakupovat v Maxi!! To vam svetujem zato, ker tega nisem storil, zato sem odšel razočaran. Postal sem zavedeni kupec, počutil sem se kot nebodigatreba, kot odvečnež. Obnašali so se, kot da jim je vseeno, kako se kupec počuti, da jim tudi ni kaj dosti do tega, da bi zaslužili ? v mojem primeru je šlo za cca. 120.000 sit. Hotel sem kupiti 4 komade Samsonite-ovih izdelkov. Tabla, ki je visela nad njimi, je oznanjala 20% popust od 10.6. do 10.7. Povedali so mi, da lahko plačam tudi na 4 obroke. Ko sem se odločil za to varianto, sem izvedel, da je popust samo ob gotovinskem plačilu. Tega niso napisali nikjer! Prodajalka je klical odgovorno osebo ? dežurnega, ki mi je pojasnil, da samo izvršujejo navodila uprave in da je res, da na tabli ni pripisa

0
Nazaj na vrh
xtinax
Starost: 16Pridružen: 15. mar 2004Prispevkov: 4071Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 12. jun 2004 19:05
Povezava do prispevka

čist verjamem - pri nas se trgovine obnašajo, kot da oni nam delajo uslugo, ker nam prodajajo stvari.


to me spominja na en hecen pogovor, ko je v večji družbi (predvsem odvetnikov) odvetnik iz Romunije povedal: "Stranke postajajo čedalje bolj prevzetne. Obnašajo se, kot da sem jaz tam zaradi njih in ne one zaradi mene." Za moment je zavladala tišina, ko smo premišljevali, a se ni morda zmotil, ampak potem je on še enkrat potrdil, da resno misli.  


pri nas je sicer malo bolje, a še vedno smo daleč od zahodne mentalitete, ko je stranka kralj - pri nas se ponudniki storitev obnašajo, kot da ONI NAM delajo uslugo. Groza.  


 

0
Nazaj na vrh
Bučka
Starost: n/aPridružen: 16. feb 2004Prispevkov: 130Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 12. jun 2004 20:02
Povezava do prispevka

Se popolnoma strinjam, del krivde pa vendar pripisujem tudi nam kupcem, ki se enostavno uklonimo njihovemu načinu prodaje. Nekoč sem v večjem centru kupovala izjemno veliko količino krompirjevih svaljkov (po domače njokov) in ko sem vprašala za popust me je trgovka prav debelo in presenečeno pogledala, češ kaj si ti ženska nora ....mi ne dajemo popusta, je pa bil seveda njen odgovor. In ne boste verjele večina mojih kolegic in kolegov je dala prav njej , ko pa omenim, da smo še ne dolgo nazaj v Trstu glasno klicali škonto, škonto....za vsak par nogavic, se pa vsem zdi normalno. torej, začnimo tudi same malo pritiskat na te naše prodajalce...dosegle ne bomo verjetno kaj dosti, ker niso plačani po prometu, bomo pa vsaj mentaliteto malo spremenile. Včasih, ko mi kaj ne paše jim jasno povem, da bo pa sosednja trgovina zaslužila to kar oni niso želeli.

0
Nazaj na vrh
Sydney
Starost: 42Pridružen: 14. maj 2004Prispevkov: 6530Kraj: CeStatus:Offline
Objavljeno: 12. jun 2004 20:06
Povezava do prispevka

Tudi jaz sovrazim to, da so nekateri prodajalci do nas ne bom rekla nesramni amapk...ne jemljejo nas resno. Se mi dzi, da se to dogaja se posebej mlajsim.


Drugace bi moralo biti vedno v trgovini pravilo: stranka ima vedno prav. Pa tudi ce trdi nekaj cisto nemogocega...se bi ji moralo ustreci...saj zagotavlja placo prodajalcu.


Nekateri prodajalci bi se vcasih res morali zamisliti sami nad sabo...ampak najhuje je, da se tisti "tecni" tega sploh ne zavedajo

0
Nazaj na vrh
xtinax
Starost: 16Pridružen: 15. mar 2004Prispevkov: 4071Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 12. jun 2004 20:07
Povezava do prispevka
samo saj prodajalka ti ne more dat popusta, mče poslovodja tega ne dovoli. verjetno bi zašla v probleme. po moje bi blo bolj pametno se obrnit direktno na poslovodje, samo tem je pa pri nas pogosto precej vseeno...
0
Nazaj na vrh
xtinax
Starost: 16Pridružen: 15. mar 2004Prispevkov: 4071Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 12. jun 2004 20:28
Povezava do prispevka

tole mene na splošno zanima, pa tiste, ki delate v trgovini, boste to vedele povedat... namreč koliko ima sploh prodajalec možnosti, da sam odloča o takih vprašanjih, npr. ali bo dal komu popust na količino, ali pa v tem primeru glede načina plačila, ko bi ravnal v nasprotju z navodili poslovodje? prodajalec je res lahko bolj/manj prijazen, ustrežljiv, ampak ali res lahko kaj naredi v takem primeru, ali smo lahko jezni nanj ali je to stvar odločitve poslovodje in prodajalec pač res nima kaj?

0
Nazaj na vrh
Saša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 1763Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 12. jun 2004 22:50
Povezava do prispevka

Kakorkoli, napis na tabli bi moral biti jasen. To ne določa samo Evropska zakonodaja ampak tudi naša. Je kar natančno opredeljeno kaj vse mora vsebovati tak napis in to kar se je zgodilo tvojemu fantu je zavajanje, ki ga lahko prijavi. Fant naj se obrne na Zvezo za varstvo potrošnikov.


Še moja zgodba: Neko soboto sem ugotovila, da mi je zmanjkalo kreme za obraz. Šla sem v lekarno na Miklošičevi, ki dela vsak dan do 20h. Ura je bila nekaj čez 13h. Deset minut sem stala v vrsti (bilo je pozimi, čas prehladov) in ko končno pridem na vrsto, mi rečejo da izdelke za nego prodajajo samo do 13h, potem pa samo še zdravila brez recepta in na recept. In sem jih lepo vprašala kje to piše. Pa so rekli, da nikjer ne piše ampak da tako pač je. In sem čist znorela, ker sem 10 min. čakala, če bi kje viselo obvestilo pač ne bi izgubljala časa. Potem so poklicali neko vodjo s katero sem se prepirala še nadaljnih 10 min. ampak sem ji uspela dopovedat da morajo ljudi obvestiti da nekatere izdelke prodajajo samo do določene ure. In mi je milostno in z zoprnim obrazom prodala kremo.

0
Nazaj na vrh
Tanja
Starost: n/aPridružen: 14. okt 2003Prispevkov: 45032Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 13. jun 2004 0:03
Povezava do prispevka
quote:418b5015d8="Saša"

Kakorkoli, napis na tabli bi moral biti jasen. To ne določa samo Evropska zakonodaja ampak tudi naša. Je kar natančno opredeljeno kaj vse mora vsebovati tak napis in to kar se je zgodilo tvojemu fantu je zavajanje, ki ga lahko prijavi. Fant naj se obrne na Zvezo za varstvo potrošnikov.



Točno tako.

A health and beauty freak.
0
Nazaj na vrh
Jenny
Starost: 42Pridružen: 29. maj 2004Prispevkov: 2693Kraj: lJUBLJANAStatus:Offline
Objavljeno: 13. jun 2004 0:31
Povezava do prispevka

Najbl ironičn je pa to, da s slabo voljo V PRVI VRSTI SEBI uničijo dan...


A ni bedno...kuk je drugače mal treba, da si prijazen...samo nasmehneš se...


Sam je pa na žalost tko, da prijaznost ne šteje več...Ne razumem kako jim je tako težko biti prijazen, res...


Sam da se spomnim na mojo štorijo s sportino, pa me mine...


NI JIM MAR ZA NIČ VEČ...ONI ITAK SAM DELAJO TAM IN SE STRIKTNO (ALPA TUD NE) DRžIJO TISTEGA KAR JIM JE NAROČENO...


ROBOTI BREZ OBČUTKA ZA LJUDI....


Pa ne mislim zdej na vse, sj so vedno in povsod izjeme, kar je super!da ne bo kake zamere, pa da nau kera mislla, da vse v isti koš mečem...sploh ne, sam tolk je že tega, da imaš kar čuden neprijeten občutek...


uf sm se pa razpričala....me kr prstki bolijo....

0
Nazaj na vrh
sončica
Starost: n/aPridružen: 2. nov 2003Prispevkov: 232Kraj: AjdovščinaStatus:Offline
Objavljeno: 13. jun 2004 14:22
Povezava do prispevka

moj prijatelj pa je bil zadnjič v eni trgovini(v nekem marketu, ne spomnim se več katerem) in je hotel kupiti pijačo nad katero je visela tabla od tega in tega dne do tega in tega dne stane ta pijača samo 119 sit... (drugače je stala prbl. 200 sit) in je vzel pet steklenic in odšel k blagajni... tam pa mu je prodajalka postavila ceno prbl. 1000 sit... in se on začudi in ji pove da tam visi tabla s popustom... in ona mu reče: "ah, tista tabla nič ne velja... saj je že vse preteklo, vendar pa smo jo pozabili dati dol!" Halooooo?! Pozabili?! saj prijatelju ni šlo toliko za tisti denar ampak za odnos do kupcev... ker potem je poskušal protestirati ampak prodajalka mu je rekla: "če ne boste nič vzeli potem takoj odidite ker zapirate vrsto!" Pa kje so še ljudje to videli?! v tujini s kupcem ravnajo kot s kraljem, pri nas pa kot z drekom...     srčno upam da noben/a ni doživel/a take izkušnje...

Don t worry, be happy!
0
Nazaj na vrh
xtinax
Starost: 16Pridružen: 15. mar 2004Prispevkov: 4071Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. jun 2004 14:28
Povezava do prispevka
Meni gre najbolj na živce, ko se mi take stvari zgodijo npr. v Sparu, ko kupim več stvari - pri blagajni niti ne opaziš, potem pa ti doma na računu ne štima zakaj je bila neka stvar dražja...
0
Nazaj na vrh
TinCy_*
Starost: n/aPridružen: 29. mar 2004Prispevkov: 698Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. jun 2004 14:53
Povezava do prispevka

Meni je bilo pa ful bedno, ko sem šla letos spomladi kupovat čeveljčke in grem malo po stari ljubljani, pa zavijem v eno trgovino, kjer mi je sošolka že itak prej povedala da je predrago zame, ampak meli so en ful dober model, pa ful popust gor, ker je bil lanski. Jst ga že gledam in vprašam za številko, pa če majo še v kateri drugi barvi in ena stara prodajalka mi zabrusi da je to lanski model, in da naj ga sploh ne gledam, ker letos je moderno to pa to pa to... Ma ok, pravim js, pa vseen meni je všeč, če lahko pokaže to pa to številko - nimamo, je samo še ta, pa to je lanski model in ženska mi je tupila da nimam pojma, nikakor ni bila zainteresirana prodat tistega "lanskega" modela...   Svašta!!!

0
Nazaj na vrh
Bučka
Starost: n/aPridružen: 16. feb 2004Prispevkov: 130Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 13. jun 2004 19:31
Povezava do prispevka
a ste kdaj kontrolirale kaj vam tipkajo na blagajnah samopostrežnih trgovin. kolegica me je opozorila, da ti utipka kar en jogurt več, pa eno pivo več...sem začela na to biti pozorna tudi sama in kaj mi ni res ena utipkala kar 2 jogurta več. seveda se ti opravičijo, to je pa tudi vse. Če rata rata....   
0
Nazaj na vrh
pikica
Starost: 41Pridružen: 26. okt 2003Prispevkov: 10153Kraj: ŠtajerskaStatus:Offline
Objavljeno: 13. jun 2004 19:47
Povezava do prispevka
nam so enkrat zaračunali 30 stručk namesto 3 pa sva z mamo to šele doma opazili  in seveda takoj šli nazaj v trgovino, kjer so vrnili denar 
0
Nazaj na vrh
Katja
Starost: n/aPridružen: 20. okt 2003Prispevkov: 18114Kraj: GorenjskaStatus:Offline
Objavljeno: 13. jun 2004 21:56
Povezava do prispevka
v Sparu se večkrat naredi, da večkrat čez vleče. Jaz račun vedno že pri blagajni pregledam, ker so me že dvakrat nategnili.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Zavajanje kupcev v Maxiju
Stran 1 od 5
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Zveza potrošnikov Slovenije je danes napovedala kolektivno tožbo proti dobavitelju Gen-I.