bom tule napisala eno, žal negativno izkušnjo z reklamacijo v kiplingu v ljubljani.
prejšnji petek sem šla z namenom v kipling, da kupim eno torbo, malo večjo, ki mi bo prav prišla za v službo, kamor nosim s sabo malo več stvari, ali pa tako, ko ne grem na spehod in imam nasploh s takšnim ali drugančnim namenom s sabo malo več stvari.
se razgledujem po trgovini, gledam novo kolekcijo, mi ni bilo nič pretirano všeč, stopim po stopnicah "nadstropje" višje, se razgledujem še tam, nakar ugotovim, da tam so pa znižane torbe ... in ne zato, ker bi bilo to blago z napako, ampak zato, ker so iz prejšnje kolekcije. vse so znižane za 50%, super in ravno tam sem zagledala eno, ki bi mi po precej karakteristikah ustrezala, je usnjena (kar mi je sicer vseeno, tudi če ne bi bila), dovolj velika, enostavna, .lepe barve ... se potem precej hitro za moj karakter

odločim za nakup, prodajalka mi mimogree pove še kakšen je priporočljiv način vzdrževanja, plačam in grem.
potem sem pa v nedeljo na poti nazaj z morja ugotovila, da ima pa torbica na ročajih neko napako ... ni napaka na usnju, kot se radi sklicujejo na naraven material na katerega se ne da vplivat ... to me sploh ne bi motilo, ampak je napaka zaradi "sestavljanja", lepljenja usnja na en mali del ročke, ki pa je očitno kovinski. in ker me take stvari motijo, sem jo nesla nazaj ... prodajalka me je najprej hotela odpravit s tem, da je to znižana torba in da tega pa ne menjajo in da to tamle piše, čeprav ni pisalo. pa v redu, tudi to bi razumela, ampak sem ji povedala, da je ne bi zamenjala, ker sem si zmislila, da je ne bi imela, da mi ni všeč, ampak zato, ker ima napako. potem je klicala poslovodjo, kaj naj naredi ... sodeč po tem, kar sem slišala iz njunega pogovora, se je poslovodja najprej odločila, da mi jo naj kar zamenja za kaj drugega, potem si je pa premislila in rekla, da naj napiše raje reklamacijski zapisnik, da mora šef nujno videt to torbico ... namigovala je pa tudi, da sta lahko ob službo, če bi naredili kaj mimo njega. nevermind ... sem rekla v redu,. čeprav ne maram reklamacij, ker se tako ali drugače slabo končajo ali pa predolgo vlečejo, sem pustila tisto torbo tam, v zameno pa dobila reklamacijski zapisnik.
potem me je pa dva dni nazaj klicala prodajalka in mi povedala, da so reklamacijo "rešili", da je ona vedela, da imajo v centru še eno tako in da so pogledali in je na tisti isto, tako da je to normalno. in ob vsem tem se mi zdi najbolj bedno to, da me imajo za norca, da je lepilo na usnju normalno za 240€ "vredno" torbo. moja je bila sicer znižana na polovico, ker je iz prejšnje kolekcije. ampak, da "to tako pač je" mi pa ne morejo prodat. in najbolj me je pri vsem skupaj razjezilo to, da me hočejo imet za budalo, kot da zdaj so pa oni svetsko rešili tole reklamacijo, ker mi bodo v zagovor pokazali še eno z napako in bom to sprejela za normalen pojav na tej torbi. pa ne se hecat, no! očitno sta jim ostali dve z napako ... če nič drugega lahko na ebayu z dvema klikoma najdem sliko te torbe, ki nima nobenega lepila ročajih.
čisto nič me nebi ujezilo, če bi mi rekli, da mi ne morejo dat popusta, da bi šli v zgubo (čeprav verjetno ne bi bilo res), tudi če bi mi ponudili samo 10€ popusta, bi lažje sprejela, kot to, da so se me hoteli rešit tako, kot da sem neumna. torba mi je všeč, napake so na notranji strani ročaja, ko se torbo odloži, če bi ročaja "padla" vsak na svojo stran, bi se videlo, če ne, ne. ni tako zelo moteče, napaka pa je. sedaj pa ne vem kaj naj naredim. požrem princip in jo vzamem nazaj, ker mi je všeč in mi bo prav prišla ali na silo zamenjam za nekaj, kar bo brez napake ... hmmm.
skratka point te zgodbe je, da so se reklamacije lotili skrajno šalabajzersko, kot da so oni carji, vsi ostali pa nič ne vemo in bomo vse kar bodo rekli sprejeli za normalno. sicer so mi pa ponudili, da za ta denar izberem kaj drugega. o vračilu denarja seveda ne duha ne sluha, ker je torba "normalna", nima napake, očitno pa mi menjavo ponujajo samo zaradi njihove dobre volje

ne moreš verjet! in to se grejo blamirat za par 10€ pri vsej ponudbi in konkurenci na domačem ali pa tujem trgu.